• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Momentz klinkt zo hard en chaotisch en ik hou ervan


    Caution first, always.

    Prongsie schreef:
    (...)

    snap snap snap snap snap
                                        snap
                                  snap
                            snap
                      snap
                snap
          snap
    snap snap snap snap snap

    (omg het ziet er nog goed uit ook)


    Oh wow

    Oh wow, oké, ik heb die mail duidelijk te vroeg verstuurd. Dit zou ieder bericht beter maken, omg. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    had ik de tenisbal op het dat moeten slaan waardoor ik de ladder moest nemen er erop kroop en terwijl door brandnetels liep en boven tot de conclusie kwam dat de bal er langs de andere kant was overgevlogen en ik er voor niets ben opgekropen en toen een mini hartattack kreeg want ik durfde er niet meer af en ahahhaha rip life


    ps ben echt ziek hard verband fml ga eens langs de dokter gaan want mijn zonintolerantie begint wel echt erger te worden fuck it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Volgens mij ga ik een heel lelijk puistje krijgen.


    Tijd voor koffie.

    Nog lelijker dan die recht op mijn voorhoofd in de ruimte tussen mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 0:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Me: woehoe, om 12 uur ben ik jarig!
    Vriend: ja, nog een kwartier
    *kwartier later*
    Me: ik ben jarig!
    Vriend: *is in slaap gevallen*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nurse schreef:
    Me: woehoe, om 12 uur ben ik jarig!
    Vriend: ja, nog een kwartier
    *kwartier later*
    Me: ik ben jarig!
    Vriend: *is in slaap gevallen*



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh wow

    Oh wow, oké, ik heb die mail duidelijk te vroeg verstuurd. Dit zou ieder bericht beter maken, omg. (nerd)


    I know right!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het maakt mij zo kwaad al mensen zomaar reageren op iets en niet eens fatsoenlijk lezen wat er staat. En het maakt me nog kwader als het een gemene opmerking is. Like, wie de fuck denk je wel niet dat je bent? Lees eerst eens de goddamn zin boven het artikel en ga dan pas fucking reageren. En zeg niet dat het artikel onzin is, en vervolgens gooi je er zelf nog eens foute informatie uit. wtf. En dan heb ik het nog niet eens over andere dingen waarbij ik persoonlijk word aangevallen door personen, of waarbij mijn bericht foutief wordt beantwoord. Ugh. Lees mensen, lees!
    En nogmaals WAAROM DE FUCK GAAT ZOUT EN PEPER OVERAL OP! Neeeee, nee, nee, nee. Ik word er echt wild van. Er was net iemand die zout en peper deed op zongedroogde tomaten. Toen wilde ik echt huilen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb pijnstillers nodig maar ik heb te veel pijn om naar de apotheker te gaan. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    (...)



    Dankjewel! (:

    / ik voel me zo rot en vooral vergeten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eigenlijk wil ik echt die zomercursus gaan doen want dan weet ik driehonderd procent zeker dat ik goed ben voorbereid. Maar aan de andere kant kost dat geld, tijd en ik kan dit ook zelf wel leren eigenlijk...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zometeen 6 uur aan hoorcolleges, help :C


    Stenenlikker

    Jezus christus iemand steek me neer. Klote familie dat dit is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Chagrijnig wijf bij de IT, laat maar lol :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.