• Mooi zijn, het is een droom voor iedere vrouw. Mooie vrouwen hebben eerder en meer vrienden en krijgen ook betere salaris dan minder knappen vrouwen.
    mooi zijn heeft zijn voordelen en misschien krijgen ze vaker aandacht van mannen. Maar het blijkt dat mooie meisjes niet heel snel een vriendje hebben. Er zijn wel paar redenen waarom mooie meisjes geen vriendje hebben.

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al een vriendje hebben.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.

    https://www.youtube.com/watch?v=FpRs-qLdQe0

    Ben jij als knap persoon ook single? En is dit voor jou ook zo herkenbaar? Of heb je een knap meisje in jouw omgeving die single is? Vergeet dan geen reactie te zetten!


    Nobody Say It was easy

    Nurse schreef:
    Ik hou niet zo van clickbaits, tbh.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    iwatobi schreef:
    (...)

    Dit lolz.

    // ook, ik ben je clickbait titels eigenlijk nu al beu? :')


    bijna iedereen doet dat, lieveschat. Ik kan de titel niet meer veranderen.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    bijna iedereen doet dat, lieveschat. Ik kan de titel niet meer veranderen.


    Lieve schat, dat gebeurt alleen als mensen er geld aan kunnen verdienen (advertenties e.d.), niet hier op Quizlet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Lieve schat, dat gebeurt alleen als mensen er geld aan kunnen verdienen (advertenties e.d.), niet hier op Quizlet.


    Ooohw :O Ik dacht dat sommige het ook gratis deden. Oohw ik wist het niet. 😭


    Nobody Say It was easy

    Prongsie schreef:
    Ik vind dat je om eerlijk te zijn een klein beetje doorslaat. ik weet niet of ik mezelf echt als 'knap' kan beschouwen en ik ben single, maar dat heeft niet te maken met mijn uiterlijk, hoop ik. Ik hoef geen relatie, ik ben er niet aan toe.

    This, tho.
    + clickbait? Serieus? Dit is Q, niet een of ander advertentieplatform of idk.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    blackpit schreef:
    (...)

    bijna iedereen doet dat, lieveschat. Ik kan de titel niet meer veranderen.


    Geen idee of je het al doorhad hoor, maar dit is YouTube niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Geen idee of je het al doorhad hoor, maar dit is YouTube niet.


    Waarom doet iedereen zo negatief tegen me? Ik dacht dat deze site we elkaar respecteren? Blijkbaar had ik me met een andere site vergist.


    Nobody Say It was easy

    Ik heb het idee dat ik zojuist beledigd ben omdat ik een relatie heb... =')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    blackpit schreef:
    (...)

    Waarom doet iedereen zo negatief tegen me? Ik dacht dat deze site we elkaar respecteren? Blijkbaar had ik me met een andere site vergist.


    Niet om al te lullig te zijn, maar omdat je topic eigenlijk nergens op slaat :')

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 17:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    blackpit schreef:
    (...)

    bijna iedereen doet dat, lieveschat. Ik kan de titel niet meer veranderen.


    Oh, ik wist niet dat je geld krijgt voor clickbait op Q? hahahhaah wauw. I'm out.


    soul made of stardust and chaos.

    Oke, ik kan dit soort topics niet serieus nemen :'). Hier een plaatje van een niet zo serieuze hond:



    Seasons will change, but I shall remain

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Niet om al te lullig te zijn, maar omdat je topic eigenlijk nergens op slaat :')


    + dit is al het tweede topic met dit soort clickbait onderwerp gedoe.


    soul made of stardust and chaos.

    Oscura schreef:
    Oke, ik kan dit soort topics niet serieus nemen :'). Hier een plaatje van een niet zo serieuze hond:




    Ik herken mezelf schrikwekkend veel in die hond


    --

    I feel beautiful know :3


    ~My Mind Is Free~