• Mooi zijn, het is een droom voor iedere vrouw. Mooie vrouwen hebben eerder en meer vrienden en krijgen ook betere salaris dan minder knappen vrouwen.
    mooi zijn heeft zijn voordelen en misschien krijgen ze vaker aandacht van mannen. Maar het blijkt dat mooie meisjes niet heel snel een vriendje hebben. Er zijn wel paar redenen waarom mooie meisjes geen vriendje hebben.

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al een vriendje hebben.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.

    https://www.youtube.com/watch?v=FpRs-qLdQe0

    Ben jij als knap persoon ook single? En is dit voor jou ook zo herkenbaar? Of heb je een knap meisje in jouw omgeving die single is? Vergeet dan geen reactie te zetten!


    Nobody Say It was easy

    Duckling schreef:
    (...)

    mhh nu vind ik wel dat er enkele reacties zijn die een iet wat sarcastisch geladen ondertoon hebben tho en daarbij snap ik het hele probleem rond het topic ook niet?


    Ik heb de andere topics niet gelezen, dus daar kan ik niet over oordelen. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ik heb de andere topics niet gelezen, dus daar kan ik niet over oordelen. (:


    ik heb het gewoon over dit topic want ik heb de rest ook niet gelezen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahaha vet grappig (:

    Hangt een beetje van het meisje af...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Hahaha vet grappig (:

    Hangt een beetje van het meisje af...


    Ik snap niet wat er grappig aan is. Mona Lisa? Het is vooral niet bedoelt om iedereen mee te beledigen. Ik dacht dat we hier een discussie kunnen voeren of je het eens bent of niet. En of er mensen zijn in de omgeving die wel opgemerkt hebben dat er een knappe single in de buurt lopen.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat er grappig aan is. Mona Lisa? Het is vooral niet bedoelt om iedereen mee te beledigen. Ik dacht dat we hier een discussie kunnen voeren of je het eens bent of niet. En of er mensen zijn in de omgeving die wel opgemerkt hebben dat er een knappe single in de buurt lopen.


    Ik vind het niet echt een onderwerp waar ik over wil discussiëren, maar ik vind het een leuk onderwerp en een vermakelijke waarneming en leuk om te horen wat sommige mensen hierover denken.

    Dus het was een oprechte reactie. Beetje raar om dan een persoonlijke aanval op mijn gebruikersnaam te doen. Het lijkt alsof je niet wil dat mensen leuk en echt reageren.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 19:10 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wil je een serieuze reactie, hier is er één :Y)

    Ik ken wel een paar knappe meiden in mijn omgeving die geen relatie hebben. Ik kan er zelfs een heleboel bedenken waarvan ik me verbaas dat ze nog geen vriendje (of vriendinnetje, you never know XD) hebben. Maar langs de andere kant ken ik ook echt een paar mooie meisjes die een vaste relatie hebben. Om eerlijk te zijn denk ik dat het nogal kort door de bocht is om te zeggen dat de meeste mooie meisjes single zijn. Uiteindelijk vindt iedereen (hopelijk, als ze dat willen tenminste) iemand waarvan ze kunnen houden, ook die mooie meisjes (en dat ze plotseling wel iemand vinden maakt ze natuurlijk niet opeens minder mooi).

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 19:26 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh, dus je vindt me lelijk!?? Want ik heb wel een vriendje haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Oh, dus je vindt me lelijk!?? Want ik heb wel een vriendje haha



    dit is een drogreden van de stroman


    // het gaat er gewoon om dat je verbaasd kan zijn waarom knappe vrouwen «vaak» geen relatie hebben en ze geeft enkele eventuele redenen/oorzaken

    wilt dit zeggen dat iedereen met een relatie lelijk is? nee
    wilt dit zeggen dat als je single bent automatisch knap bent? nee (maar als je je daardoor beter voelt, ja)
    wilt dit zeggen dat alle/de meeste mooie meisjes single zijn? nee

    dit zijn foutieve gevolgtrekkingen want men verdraait de stelling
    wees niet zo personally offended jeez


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)


    dit is een drogreden van de stroman


    // het gaat er gewoon om dat je verbaasd kan zijn waarom knappe vrouwen «vaak» geen relatie hebben en ze geeft enkele eventuele redenen/oorzaken

    wilt dit zeggen dat iedereen met een relatie lelijk is? nee
    wilt dit zeggen dat als je single bent automatisch knap bent? nee (maar als je je daardoor beter voelt, ja)
    wilt dit zeggen dat alle/de meeste mooie meisjes single zijn? nee

    dit zijn foutieve gevolgtrekkingen want men verdraait de stelling
    wees niet zo personally offended jeez


    why must you always take away my confirmation


    Tijd voor koffie.

    En ik dacht nog wel dat ik mooi was. Oh well.


    26 - 02 - '16

    Duckling schreef:
    (...)


    dit is een drogreden van de stroman


    // het gaat er gewoon om dat je verbaasd kan zijn waarom knappe vrouwen «vaak» geen relatie hebben en ze geeft enkele eventuele redenen/oorzaken

    wilt dit zeggen dat iedereen met een relatie lelijk is? nee
    wilt dit zeggen dat als je single bent automatisch knap bent? nee (maar als je je daardoor beter voelt, ja)
    wilt dit zeggen dat alle/de meeste mooie meisjes single zijn? nee

    dit zijn foutieve gevolgtrekkingen want men verdraait de stelling
    wees niet zo personally offended jeez


    Bedankt dat je voor me opkomt, je bent een schat van een kuiken!


    Nobody Say It was easy

    Ik voel me eigenlijk helemaal niet beledigd, ondanks het vriendje dat al een paar jaar aan me vast hangt. Zoals hierboven al gemeld wordt, correlatie is niet meteen causatie.

    Wel wil ik jou nu even waarschuwen dat je alles van het internet met een korreltje zout mag nemen Het is lang niet zo dat - zelfs met veel verschillende bronnen - alles zo maar waar is. Echte onderzoeken worden meestal niet op het internet te grabbel gegooid en zelfs kranten kunnen de verkeerde conclusies uit de vrijgegeven resultaten trekken.


    Mhm?

    Edgy schreef:
    (...)

    why must you always take away my confirmation


    #sorrynotsorry #youcannotrunawayfromthetruth #faceit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    (...)

    #sorrynotsorry #youcannotrunawayfromthetruth #faceit




    #thetruthiscatchingupwithme #thetruthisfake #faketruth #faceoff #faceon #nicolascage #myface #notgonnafacethefaketruth


    #nic #o #las #ca #ge

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 19:35 ]


    Tijd voor koffie.

    Lol, één persoon heeft op de poll. ''Nee, ik heb een relatie, maar ik ben heel erg knap. (Ik denk eerder dat spuug lelijke wijven geen vriendje hebben'' geklikt.


    Nobody Say It was easy