• Mooi zijn, het is een droom voor iedere vrouw. Mooie vrouwen hebben eerder en meer vrienden en krijgen ook betere salaris dan minder knappen vrouwen.
    mooi zijn heeft zijn voordelen en misschien krijgen ze vaker aandacht van mannen. Maar het blijkt dat mooie meisjes niet heel snel een vriendje hebben. Er zijn wel paar redenen waarom mooie meisjes geen vriendje hebben.

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al een vriendje hebben.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.

    https://www.youtube.com/watch?v=FpRs-qLdQe0

    Ben jij als knap persoon ook single? En is dit voor jou ook zo herkenbaar? Of heb je een knap meisje in jouw omgeving die single is? Vergeet dan geen reactie te zetten!


    Nobody Say It was easy

    Aah, dus daarom ben ik single.

    Jk jk


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zeer schokkend.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 19:46 ]

    Als ik clickbait wou, ging ik wel naar Youtube ofzo


    Heaven is a place that we all have

    Duckling schreef:
    (...)
    // het gaat er gewoon om dat je verbaasd kan zijn waarom knappe vrouwen «vaak» geen relatie hebben en ze geeft enkele eventuele redenen/oorzaken

    wilt dit zeggen dat iedereen met een relatie lelijk is? nee
    wilt dit zeggen dat als je single bent automatisch knap bent? nee (maar als je je daardoor beter voelt, ja)
    wilt dit zeggen dat alle/de meeste mooie meisjes single zijn? nee

    dit zijn foutieve gevolgtrekkingen want men verdraait de stelling
    wees niet zo personally offended jeez

    Thank you for perfectly summing up my opinion.

    Om de één of andere reden wordt er vaak net iets te sterk op gereageerd en wordt het persoonlijk opgenomen, terwijl het 9/10 keer niet eens zo bedoeld is. Dus laten we met z'n allen even lekker chillen en het voor de rest met rust laten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Edgy schreef:
    MENSEN, het is belangrijk om zulke stellingen voor jou te laten werken.

    Oké, de stelling is dus, A) mooie vrouwen hebben geen vriendje.
    De situatie is B) Ik ben happy single (haha rejection is my middle name, scrap the 'happy' part)

    En als ik deze twee feiten samenvoeg tot C) betekent dat: ik ben single, dus ik ben knap.

    (Of andersom, whatever)


    You guys are welcome. Mijn logica is #flawless.


    Liefs,
    Iemand die iets weg heeft van een Picasso schilderij



    Daarmee bedoel ik:



    Ik wil hier even mijn commentaar op los laten.
    Je zegt dus dat _alle_ mooie vrouwen geen vriendje hebben.

    Ik kan hier op een paar manieren tegen argumenteren.
    1. Hiermee zeg je dat mooie vrouwen niet kunnen voortplanten. Dit betekend dat er alleen lelijke mensen over blijven. En toch leven er nog mooie vrouwen.

    2. Ik ken zelf enorm mooie vrouwen in mijn leefomgeving die vriendjes hebben. Ook men ik vrouwen die niet enorm mooi zijn en zelfs een paar die ik stiekem lelijk durf te noemen, en tob hebben ook daarvan een aantal vriendjes.

    3. Deze sluit aan bij 2. Vrouwen die over het algemeen als 'mooi' worden beschouwd, denk aan modellen, hebben toch vaak een relatie. Haast vaker dan de gemiddelde vrouw, of die lopen tenminste er meer mee te koop.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mirinae schreef:
    (...)
    Thank you for perfectly summing up my opinion.

    Om de één of andere reden wordt er vaak net iets te sterk op gereageerd en wordt het persoonlijk opgenomen, terwijl het 9/10 keer niet eens zo bedoeld is. Dus laten we met z'n allen even lekker chillen en het voor de rest met rust laten.


    Eindelijk iemand die me begrijpt! :Y)


    Nobody Say It was easy

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al ueen vriendje hebben.
    Ik zelf denk nooit bij mooie meisjes dat ze automatisch een vriendje hebt. Hetzelfde bij jongens. Ook ken ik genoeg jongens die afstappen op mooie meisjes afstappen zonder dat ze weten of diegene een vriendje heeft. Ik heb alleen geen controleerbare feiten die jouw argument ontkrachten noch ondersteunen. Als ik kijk naar mijn eigen ervaring vind ik dit dus een zwak argument.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)
    Ze zijn dus hetzelfde als elk ander mens. Waarom zouden ze dan minder vriendjes krijgen als er geen verschil is?

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.
    Dat kan dan zijn. Maar genoeg mooie jongens wel, dus om te zeggen dat dat meteen leid tot dat ze geen relatie krijgen vind ik te ver gezocht.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)
    Vele 'gewone' meisjes toch ook niet? Dus dat zou betekenen dat die ook geen vriendjes zouden krijgen. Daarnaast zeg je dat ze niet snel onder de indruk zullen zijn, maar je zegt niet dat ze t helemaal niet zullen zijn. Er zullen dus ook een hoop meisjes wel met jongens mee gaan, dus vele mooie meisjes zullen wel een relatie krijgen.

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.
    Eh. Dit is gewoon een drogreden. Het slaat nergens op. Echt niet alleen klootzakken stappen op mooie meisjes af. En klootzakken stappen ook niet alleen op mooie meisjes af.
    Daarnaast zeg je hier 'meestal', waardoor je je stelling niet onderbouwt. Je beweert namelijk dat alle mooie meisjes geen vriendje hebben.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.
    Ik ken genoeg mooie meisjes die haast worden vereerd door hun uiterlijk. Iedereen wilt met ze bevriend zijn

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.
    Lmao. Ieder meisje zoekt een goede man, want onze oer-mens zegt dat we een sterke, gezonde, goede man moeten hebben (met hoge status), zodat we ons goed kunnen voortplanten en iemand hebben die voor het gezin kan zorgen.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.
    Daarmee ga je er van uit dat alle mooie meisjes een harde uitstraling hebben. Zo scheer je ze wel allemaal over één kant he, alweer.
    Meisjes hebben allemaal een andere uitstraling. En vele mannen vinden zo'n meisje juist aantrekkelijk en zien het als een uitdaging (hard-to-get).



    Ik vrees dat je iets meer aan je argumentatie moet werken als je geloofwaardig over wilt komen. Vooral met een stelling dat zo makkelijk af te kraken is, doordat vele mensen uit eigen ervaring al kunnen vertellen dat dit niet waar is.

    Iets meer oefenen en dan kom je er wel ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    (...)

    Ik wil hier even mijn commentaar op los laten.
    Je zegt dus dat _alle_ mooie vrouwen geen vriendje hebben.

    Ik kan hier op een paar manieren tegen argumenteren.
    1. Hiermee zeg je dat mooie vrouwen niet kunnen voortplanten. Dit betekend dat er alleen lelijke mensen over blijven. En toch leven er nog mooie vrouwen.

    2. Ik ken zelf enorm mooie vrouwen in mijn leefomgeving die vriendjes hebben. Ook men ik vrouwen die niet enorm mooi zijn en zelfs een paar die ik stiekem lelijk durf te noemen, en tob hebben ook daarvan een aantal vriendjes.

    3. Deze sluit aan bij 2. Vrouwen die over het algemeen als 'mooi' worden beschouwd, denk aan modellen, hebben toch vaak een relatie. Haast vaker dan de gemiddelde vrouw, of die lopen tenminste er meer mee te koop.


    heb je door dat edgy's reactie full of shit was? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rohrer schreef:
    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al ueen vriendje hebben.
    Ik zelf denk nooit bij mooie meisjes dat ze automatisch een vriendje hebt. Hetzelfde bij jongens. Ook ken ik genoeg jongens die afstappen op mooie meisjes afstappen zonder dat ze weten of diegene een vriendje heeft. Ik heb alleen geen controleerbare feiten die jouw argument ontkrachten noch ondersteunen. Als ik kijk naar mijn eigen ervaring vind ik dit dus een zwak argument.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)
    Ze zijn dus hetzelfde als elk ander mens. Waarom zouden ze dan minder vriendjes krijgen als er geen verschil is?

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.
    Dat kan dan zijn. Maar genoeg mooie jongens wel, dus om te zeggen dat dat meteen leid tot dat ze geen relatie krijgen vind ik te ver gezocht.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)
    Vele 'gewone' meisjes toch ook niet? Dus dat zou betekenen dat die ook geen vriendjes zouden krijgen. Daarnaast zeg je dat ze niet snel onder de indruk zullen zijn, maar je zegt niet dat ze t helemaal niet zullen zijn. Er zullen dus ook een hoop meisjes wel met jongens mee gaan, dus vele mooie meisjes zullen wel een relatie krijgen.

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.
    Eh. Dit is gewoon een drogreden. Het slaat nergens op. Echt niet alleen klootzakken stappen op mooie meisjes af. En klootzakken stappen ook niet alleen op mooie meisjes af.
    Daarnaast zeg je hier 'meestal', waardoor je je stelling niet onderbouwt. Je beweert namelijk dat alle mooie meisjes geen vriendje hebben.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.
    Ik ken genoeg mooie meisjes die haast worden vereerd door hun uiterlijk. Iedereen wilt met ze bevriend zijn

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.
    Lmao. Ieder meisje zoekt een goede man, want onze oer-mens zegt dat we een sterke, gezonde, goede man moeten hebben (met hoge status), zodat we ons goed kunnen voortplanten en iemand hebben die voor het gezin kan zorgen.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.
    Daarmee ga je er van uit dat alle mooie meisjes een harde uitstraling hebben. Zo scheer je ze wel allemaal over één kant he, alweer.
    Meisjes hebben allemaal een andere uitstraling. En vele mannen vinden zo'n meisje juist aantrekkelijk en zien het als een uitdaging (hard-to-get).


    Ik vrees dat je iets meer aan je argumentatie moet werken als je geloofwaardig over wilt komen. Vooral met een stelling dat zo makkelijk af te kraken is, doordat vele mensen uit eigen ervaring al kunnen vertellen dat dit niet waar is.

    Iets meer oefenen en dan kom je er wel ;)


    Met negatief bedoel ik dat vrouwen die geen vriendje hebben een negatief beeld krijgen. Z worden verklaart als dom of het ligt aan de vrouw zelf.
    En als een jongen naar haar toe stapt, dan is het iemand waar ze niet snel onder de indruk is.
    Ik heb niet gezegd dat alle mooie meisjes geen relatie hebben.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Met negatief bedoel ik dat vrouwen die geen vriendje hebben een negatief beeld krijgen. Z worden verklaart als dom of het ligt aan de vrouw zelf.
    En als een jongen naar haar toe stapt, dan is het iemand waar ze niet snel onder de indruk is.
    Ik heb niet gezegd dat alle mooie meisjes geen relatie hebben.


    Ik als vrouw zonder vriendje vind niet dat ik negatieve blikken krijg of rare dingen hoor. Het ligt aan mij dat ik geen relatie heb, want ik wil het niet. Daar kunnen ze over blijven zeuren wat ze willen, maar ik ga me niet aan iemand binden als ik er niet klaar voor ben. Uit mijn eerste (en laatste) relatie bleek wel dat ik er niet klaar voor ben. Maar ik denk niet dat ik als 'dom' gezien word, simpelweg omdat ik geen vriend heb.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Duckling schreef:
    (...)

    heb je door dat edgy's reactie full of shit was? :'D


    Tuurlijk, maar zonder een lief berichtje had t als 'gemeen' kunnen doorgaan. Ik hou van afkraken op een manier waarop ik lief lijk ;p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    blackpit schreef:
    (...)

    Met negatief bedoel ik dat vrouwen die geen vriendje hebben een negatief beeld krijgen. Z worden verklaart als dom of het ligt aan de vrouw zelf.
    En als een jongen naar haar toe stapt, dan is het iemand waar ze niet snel onder de indruk is.
    Ik heb niet gezegd dat alle mooie meisjes geen relatie hebben.


    Lmao:
    Edgy schreef:
    MENSEN, het is belangrijk om zulke stellingen voor jou te laten werken.

    Oké, de stelling is dus, A) mooie vrouwen hebben geen vriendje.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al ueen vriendje hebben.
    Ik zelf denk nooit bij mooie meisjes dat ze automatisch een vriendje hebt. Hetzelfde bij jongens. Ook ken ik genoeg jongens die afstappen op mooie meisjes afstappen zonder dat ze weten of diegene een vriendje heeft. Ik heb alleen geen controleerbare feiten die jouw argument ontkrachten noch ondersteunen. Als ik kijk naar mijn eigen ervaring vind ik dit dus een zwak argument.

    > het wilt niet zeggen dat jij het niet denkt, dat anderen er niet vanuit kunnen gaan

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)
    Ze zijn dus hetzelfde als elk ander mens. Waarom zouden ze dan minder vriendjes krijgen als er geen verschil is?

    > het punt is net dat ze daarom ook juist niet sneller een vriendje zouden hebben (aangezien ze hetzelfde zijn (; en er mensen zijn die er wel vanuit gaan)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.
    Dat kan dan zijn. Maar genoeg mooie jongens wel, dus om te zeggen dat dat meteen leid tot dat ze geen relatie krijgen vind ik te ver gezocht.

    > er is nooit gezegd dat het direct leidt tot geen relatie

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)
    Vele 'gewone' meisjes toch ook niet? Dus dat zou betekenen dat die ook geen vriendjes zouden krijgen. Daarnaast zeg je dat ze niet snel onder de indruk zullen zijn, maar je zegt niet dat ze t helemaal niet zullen zijn. Er zullen dus ook een hoop meisjes wel met jongens mee gaan, dus vele mooie meisjes zullen wel een relatie krijgen.

    > van dit stuk kan ik zelfs geen coherente tekst maken? :'D


    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.
    Eh. Dit is gewoon een drogreden. Het slaat nergens op. Echt niet alleen klootzakken stappen op mooie meisjes af. En klootzakken stappen ook niet alleen op mooie meisjes af.
    Daarnaast zeg je hier 'meestal', waardoor je je stelling niet onderbouwt. Je beweert namelijk dat alle mooie meisjes geen vriendje hebben.

    > men beweert namelijk niet dat alle mooie meisjes geen vriendje hebben. Wat jij dus zegt/doet, is wat men noemt de drogreden van de stroman :Y)

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.
    Ik ken genoeg mooie meisjes die haast worden vereerd door hun uiterlijk. Iedereen wilt met ze bevriend zijn

    > het wil niet zeggen dat jij genoeg mooie meisjes kent, dat het gelijk overal zo is

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.
    Lmao. Ieder meisje zoekt een goede man, want onze oer-mens zegt dat we een sterke, gezonde, goede man moeten hebben (met hoge status), zodat we ons goed kunnen voortplanten en iemand hebben die voor het gezin kan zorgen.

    > lmao wat heeft dat met het argument te maken?

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.
    Daarmee ga je er van uit dat alle mooie meisjes een harde uitstraling hebben. Zo scheer je ze wel allemaal over één kant he, alweer.
    Meisjes hebben allemaal een andere uitstraling. En vele mannen vinden zo'n meisje juist aantrekkelijk en zien het als een uitdaging (hard-to-get).

    > nope, daar doe je dat weer; drogreden van de stroman (misschien even googlen)


    Ik vrees dat je iets meer aan je argumentatie moet werken als je geloofwaardig over wilt komen. Vooral met een stelling dat zo makkelijk af te kraken is, doordat vele mensen uit eigen ervaring al kunnen vertellen dat dit niet waar is.

    Iets meer oefenen en dan kom je er wel ;)


    misschien moet jij ook wat aan je argumentatie sleutelen (;

    om dan dit nogmaals te verduidelijken: dit zijn mogelijke oorzaken/redenen, ze hoeven dus niet per se voor ieder ("mooi") meisje te gelden
    mooi is trouwens een relatief begrip waarover sowieso al moeilijk te argumenteren valt, aangezien schoonheid voor ieder anders is


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    hahahahahaha qing (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    > het wilt niet zeggen dat jij het niet denkt, dat anderen er niet vanuit kunnen gaan.
    - Nee, dat is natuurlijk zo. Maar ze zegt 'mensen' wat zegt duid op dat alle mensen zo denken. Anders had ze wel 'sommige mensen' of 'vele mensen' geschreven.

    > het punt is net dat ze daarom ook juist niet sneller een vriendje zouden hebben (aangezien ze hetzelfde zijn (; en er mensen zijn die er wel vanuit gaan)
    - Haar stelling is dat mooie mensen geen vriendje hebben, niet dat mooie mensen niet sneller een vriendje zullen hebben (;

    > er is nooit gezegd dat het direct leidt tot geen relatie
    - De stelling zegt dat mooie mensen geen vriendjes (dus geen relatie) hebben.

    > van dit stuk kan ik zelfs geen coherente tekst maken? :'D
    - nog een keer lezen, of de zinnen apart lezen ;p

    > men beweert namelijk niet dat alle mooie meisjes geen vriendje hebben. Wat jij dus zegt/doet, is wat men noemt de drogreden van de stroman:Y)
    - Dat zegt ze wel, dat is haar stelling ^^
    Ik heb het hierboven nog even gequote zelfs :p

    > het wil niet zeggen dat jij genoeg mooie meisjes kent, dat het gelijk overal zo is
    - het betekend wel dat dat niet bij alle meisjes zo is.

    > lmao wat heeft dat met het argument te maken?
    Zij zegt dat het soort-zoekt-soort is. Mooie mensen vallen op mooie mensen, lelijke mensen vallen op lelijke mensen.
    Ik zeg dat dat niet zo is, want zowel elk mens zoekt een partner waarmee ze het beste kunnen reproduceren (of dat is wat de oer-mens deed, zodat ze zo sterk mogelijke nakomelingen zouden krijgen). Het heeft dus wel met het argument te maken.

    > nope, daar doe je dat weer; drogreden van de stroman (misschien even googlen)
    - Vele mannen hebben verteld dat dat hard-to-get, jaagspelletje, hun aantrekkingskracht op een vrouw verhoogt. Ik wil best later, als ik op mn laptop zit, al die enquetes en onderzoeken voor je opzoeken hoor.

    > om dan dit nogmaals te verduidelijken: dit zijn mogelijke oorzaken/redenen, ze hoeven dus niet per se voor ieder ("mooi") meisje te gelden
    - Haar stelling gaat over elk mooi meisje. Daarnaast zegt ze nergens dat het over mogelijke oorzaken/redenen gaan, maar dat dit de oorzaken/redenen zijn.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]