• Mooi zijn, het is een droom voor iedere vrouw. Mooie vrouwen hebben eerder en meer vrienden en krijgen ook betere salaris dan minder knappen vrouwen.
    mooi zijn heeft zijn voordelen en misschien krijgen ze vaker aandacht van mannen. Maar het blijkt dat mooie meisjes niet heel snel een vriendje hebben. Er zijn wel paar redenen waarom mooie meisjes geen vriendje hebben.

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al een vriendje hebben.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.

    https://www.youtube.com/watch?v=FpRs-qLdQe0

    Ben jij als knap persoon ook single? En is dit voor jou ook zo herkenbaar? Of heb je een knap meisje in jouw omgeving die single is? Vergeet dan geen reactie te zetten!


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Waarom doet iedereen zo negatief tegen me? Ik dacht dat deze site we elkaar respecteren? Blijkbaar had ik me met een andere site vergist.


    Quizlet loves everyone
    okay maybe not people who say 'vaccinaties zijn verkeerd en als je het niet met me eens bent, ben je dom'
    But still everyone

    En respect krijg je als je het geeft.

    (fish)(flower)

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 17:44 ]


    Tijd voor koffie.

    blackpit schreef:
    (...)
    Waarom doet iedereen zo negatief tegen me? Ik dacht dat deze site we elkaar respecteren? Blijkbaar had ik me met een andere site vergist.

    That's Q.

    Ik begrijp dat dit soort topics vervelend worden gevonden, want ik vind dat ook zo, maar om er nou met z'n allen op te springen en uitlokkende / neerbuigende reacties neer te plaatsen, gaat ook wel weer ver. Als je het nergens op vind slaan, meld het dan gewoon en vertrek uit het topic. Tenzij je denkt dat je het niet overleeft en wel wat moet zeggen, doe het dan op een normale manier en niet zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oscura schreef:
    Oke, ik kan dit soort topics niet serieus nemen :'). Hier een plaatje van een niet zo serieuze hond:




    Waarom neem je me niet serieus! Ik meen het! 😭😭😭😭😆😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


    Nobody Say It was easy

    Edgy schreef:
    (...)

    Quizlet loves everyone
    okay maybe not people who say 'vaccinaties zijn verkeerd en als je het niet met me eens bent, ben je dom'
    But still everyone

    En respect krijg je als je het geeft.

    (fish)(flower)



    Geef ik niemand respect en ben ik echt stom en onaardig?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)


    Geef ik niemand respect en ben ik echt stom en onaardig?


    Over stom en onaardig heb ik geen uitspraken gedaan, daar heb je - je eigen conclusie in getrokken.

    However, je komt soms wel een beetje disrespectvol over, ja. Hiermee wil ik niet gemeen zijn, maar het zorgt er wel voor dat mensen je minder snel serieus nemen.


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Over stom en onaardig heb ik geen uitspraken gedaan, daar heb je - je eigen conclusie in getrokken.

    However, je komt soms wel een beetje disrespectvol over, ja. Hiermee wil ik niet gemeen zijn, maar het zorgt er wel voor dat mensen je minder snel serieus nemen.


    Wat doe ik disrespectvol over?

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 17:48 ]


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Wat doe ik disrespectvol over?


    Over de mensen die het niet met je eens zijn. Daar doe je denigrerend tegen. Een concreet voorbeeld is het gebruik van het woord 'lieve schat'.


    Tijd voor koffie.

    Ik bemoei me hier toch (weer) even mee. Ik vind het onderwerp van het topic sowieso niet echt goed gekozen, want 'mooi zijn' is verschrikkelijk subjectief en iedereen vindt wat anders mooi of minder mooi. De punten die je aandraagt, vind ik ook niet per se heel erg sterk. Verder klinkt het inderdaad alsof mensen die 'lelijk' zijn, wél een relatie hebben.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Edgy schreef:
    (...)

    Over de mensen die het niet met je eens zijn. Daar doe je denigrerend tegen. Een concreet voorbeeld is het gebruik van het woord 'lieve schat'.


    Ik kleineert mensen zomaar?


    Nobody Say It was easy

    mag ik vragen hoe oud je bent? dit is trouwens niet gemeen bedoelt hoor, haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Prongsie schreef:
    Ik bemoei me hier toch (weer) even mee. Ik vind het onderwerp van het topic sowieso niet echt goed gekozen, want 'mooi zijn' is verschrikkelijk subjectief en iedereen vindt wat anders mooi of minder mooi. De punten die je aandraagt, vind ik ook niet per se heel erg sterk. Verder klinkt het inderdaad alsof mensen die 'lelijk' zijn, wél een relatie hebben.


    Dat is niet beledigd bedoelt. Vrouwen met een relatie zitten tussen lelijk en mooi in wil ik zeggen.


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)

    Ik kleineert mensen zomaar?


    Weet ik niet, ik weet niet wat jouw perspectief hierop is. Dit is absoluut geen persoonlijke aanval op jou, eerder voor jou misschien een verklaring waarom er zo op je topics gereageerd wordt.

    Ik wil hier best een open gesprek met je over voeren, maar ik ben tegelijkertijd ook paprika's aan het vullen, dus dat ga ik eerst maar proberen.


    Tijd voor koffie.

    blackpit schreef:
    (...)

    Dat is niet beledigd bedoelt. Vrouwen met een relatie zitten tussen lelijk en mooi in wil ik zeggen.


    Nogmaals: dit is subjectief. Ook klinkt het ontzettend denigrerend tegenover vrouwen en meisjes met een relatie?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Nogmaals: dit is subjectief. Ook klinkt het ontzettend denigrerend tegenover vrouwen en meisjes met een relatie?


    De informatie heb ik uit meededen sites gevonden over mooie vrouwen die geen relatie hebben. En ik wil niemand hiermee beledigen.


    Nobody Say It was easy

    MingMing schreef:
    mag ik vragen hoe oud je bent? dit is trouwens niet gemeen bedoelt hoor, haha.

    @topicmaakster


    LaAt ZiEn WiE jE bENt