• Mooi zijn, het is een droom voor iedere vrouw. Mooie vrouwen hebben eerder en meer vrienden en krijgen ook betere salaris dan minder knappen vrouwen.
    mooi zijn heeft zijn voordelen en misschien krijgen ze vaker aandacht van mannen. Maar het blijkt dat mooie meisjes niet heel snel een vriendje hebben. Er zijn wel paar redenen waarom mooie meisjes geen vriendje hebben.

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al een vriendje hebben.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.

    https://www.youtube.com/watch?v=FpRs-qLdQe0

    Ben jij als knap persoon ook single? En is dit voor jou ook zo herkenbaar? Of heb je een knap meisje in jouw omgeving die single is? Vergeet dan geen reactie te zetten!


    Nobody Say It was easy

    Nurse schreef:
    ^ het was ook niet rechtstreeks naar jou bedoeld, don't worry (:

    Ik voelde me niet aangevallen e.d., alleen het even verduidelijken.


    † Love? I want to sleep.

    Bij die poll kan je niet eens normaal nee antwoorden *laugh


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    MingMing schreef:
    (...)
    HEFTIGe drugs


    Je zult nooit verwachten wat er gebeurt als je aluminium rookt! (HEFTIG!)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sleeper schreef:
    (...)

    Je zult nooit verwachten wat er gebeurt als je aluminium rookt! (HEFTIG!)

    OMG, deel ff je bronnen, ik wil hier graag meer over weten! HEFTIG!


    I was an angel living in the garden of evil

    Mwah denk eerder dat gedrag een rol speelt. Van het meisje en de jongen.


    Alleen maar tranen van geluk

    ^^ Mensen dat jullie een relatie hebben, betekent nog niet dat jullie lelijk zijn. Dit is vooral niet beledigt bedoelt! Dit topic ging meer dat er meer beeldschone single vrouwen zijn!


    Nobody Say It was easy

    iwatobi schreef:
    (...)

    Dit lolz.

    // ook, ik ben je clickbait titels eigenlijk nu al beu? :')


    Sommige van jullie trappen er wel in.
    Ik vind sommige reactie van jullie al grappig. met de namen echt (SCHROKKEND!) xD

    Sluit dit topic a.u.b.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    THEORY CONFIRMED: Mijn beeldschone vriendin heeft inderdaad geen vriendje. Gelukkig maar, want ik hoef geen man in mijn relatie.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    ^ hihihihihi #love it


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mirinae schreef:
    Sluit dit topic a.u.b.


    Ik word ook een beetje gek van die clickbait posts met [SCHOKKEND] en [HEFTIG].

    Bellum schreef:
    THEORY CONFIRMED: Mijn beeldschone vriendin heeft inderdaad geen vriendje. Gelukkig maar, want ik hoef geen man in mijn relatie.


    I want someone to look at me the same way Bellum looks at her girlfriend. ;-;

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 22:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Bellum schreef:
    THEORY CONFIRMED: Mijn beeldschone vriendin heeft inderdaad geen vriendje. Gelukkig maar, want ik hoef geen man in mijn relatie.

    Held!

    Edgy schreef:
    (...)

    I want someone to look at me the same way Bellum looks at his girlfriend. ;-;


    her*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    her*




    Oeps, mijn excuses. ;-;
    Ik was te lui om op profielen te kijken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 22:29 ]


    Tijd voor koffie.