• Mooi zijn, het is een droom voor iedere vrouw. Mooie vrouwen hebben eerder en meer vrienden en krijgen ook betere salaris dan minder knappen vrouwen.
    mooi zijn heeft zijn voordelen en misschien krijgen ze vaker aandacht van mannen. Maar het blijkt dat mooie meisjes niet heel snel een vriendje hebben. Er zijn wel paar redenen waarom mooie meisjes geen vriendje hebben.

    1 Mensen in de omgeving gaan ervan uit dat ze al een vriendje hebben.

    2 Mooie meisjes zijn net als de meeste mensen onzeker. (Ook al zie je dat niet snel)

    3 Sommige mannen durven niet naar ze toe te stappen, dan heb ik het vooral over de onzekere mannen.

    4 Mooie meisjes zijn niet snel onder de indruk. (Ze gaan niet met de eerste bijzijnde jongen naar huis)

    5 Mannen die wel op ze durft af te stappen, blijken meestal klootz@kken met grote ego te zijn.

    6 Ze worden negatief veroordeelt door de omgeving.

    7 Mooie meisjes zoeker eerder naar mooie mannen. Het is soort zoek soort.

    8 Harde uitstraling, waardoor mannen niet snel naar ze doe durf te stappen.

    https://www.youtube.com/watch?v=FpRs-qLdQe0

    Ben jij als knap persoon ook single? En is dit voor jou ook zo herkenbaar? Of heb je een knap meisje in jouw omgeving die single is? Vergeet dan geen reactie te zetten!


    Nobody Say It was easy

    HEFTIG


    i put the fun in funeral

    Nurse schreef:
    (...)

    Black pride, asian pride, gay pride, is allemaal okay.
    Zeggen dat white pride er ook mag wezen, gaat te ver. Ik snap het.
    Back ontopic dus.


    white pride is iets heel anders dan asian, black, gay pride en heeft (neo)nazistische ideologieën. ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat je precies aan het zeggen bent maar ja back on topic dus

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 12:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh. Nouja ik dacht dat t allemaal dezelfde persoon was. Oeps.

    Ontopic: ik hoop gewoon dat ik ooit een leuk iemand vind, mooi of lelijk, en anders koop ik 10 katten.


    ja maar koop je dan mooie of lelijke katten


    Tijd voor koffie.

    Duckling schreef:
    (...)

    white pride is iets heel anders dan asian, black, gay pride en heeft (neo)nazistische ideologieën. ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat je precies aan het zeggen bent maar ja back on topic dus


    dat was ook niet het enige waar de ban op gebaseerd is maar ja back on topic dus


    HEFTIG


    i put the fun in funeral

    Edgy schreef:
    (...)

    ja maar koop je dan mooie of lelijke katten

    Beter kies je mooie, anders heb je de hele tijd andere katten over de vloer. Mooie katten blijven ten minste alleen :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Waar gaat dit heen?

    Duckling schreef:
    (...)

    white pride is iets heel anders dan asian, black, gay pride en heeft (neo)nazistische ideologieën. ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat je precies aan het zeggen bent maar ja back on topic dus


    Uhm ja sorry maar alle soorten prides kunnen buiten proportie gaan, maar dat valt toevallig niet binnen de term en dan is het ineens een probleem als iemand anders er kritisch naar is?

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 15:38 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Westwick schreef:
    (...)
    Beter kies je mooie, anders heb je de hele tijd andere katten over de vloer. Mooie katten blijven ten minste alleen :')


    Nu moet ik echt denken aan About a Boy. Daar was een vereniging met Single ouders en die heette SPAT Single Parents Alone Together. Hahaha totally offtopic tho :')


    26 - 02 - '16

    Nurse schreef:
    (...)

    "Racisme"

    Back ontopic.

    Ik quote wat er staat in het banmeldtopic. Dat is niet mijn daadwerkelijke mening. Ze zal vast wel voor een reden geband zijn. Of die goed is kan ik niet over oordelen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2017 - 16:32 ]


    † Love? I want to sleep.

    ^ het was ook niet rechtstreeks naar jou bedoeld, don't worry (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    relatable. dit is vast waarom ik nog geen vriendje heb.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jij verandert je usernaam heel vaak maar ik herken je altijd aan al je verhalen over je fwb hahahaha. Tenzij er heel veel mensen met fwbs zijn op Q


    Nja, volgens mij is je ondertussen wel duidelijk gemaakt dat ik een andere ben :') Miss beter bekend als Spotgaai?

    OT: Ik heb eig niets verder toe te voegen wat ik niet al heb gezegd :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zal verschillend zijn heb ik gestemd.

    Ik denk wel dat een succesvol leven met meer vrienden, beter werk en een betere salaris uitmaakt, als je knap bent. Geldt niet alleen voor vrouwen, maar ook voor mannen. Lang is ook wel belangrijk voor meer succes in het leven.

    Maar wat betreft de intieme relatie zal het verschillen. Er is ook nog zo iets als het met elkaar moeten kunnen uithouden onder één dak en evt. ook in één slaapkamer. Er moet een klick zijn in de gewone alledaagse dingen die je thuis met elkaar deelt.

    HEFTIG!

    En ook echt heel verschrikkelijk dat zo veel mooie vrouwen geen relatie hebben.
    Dus ik zou zeggen: abort mission!!! We gaan stoppen met mooi proberen te zijn!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    yo wat voor drugs gebruik je geef mij ook ff


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sleeper schreef:
    yo wat voor drugs gebruik je geef mij ook ff

    HEFTIGe drugs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt