• Ofja, toch een beetje. :'D

    Mijn vriend zit altijd te klagen dat ik teveel papieren op tafel laat liggen. Laatst heeft hij die allemaal (en stuk of 4 blaadjes haha) opgestapeld en op de kast gelegd. Waarna hij me een 'uitbrander' gaf over dat ik de tafel leeg moet houden. Natuurlijk kreeg hij van mij een uitbrander omdat hij altijd de zetel vol legt met papieren, brieven en jassen. Maar dat vond hij niet zo belangrijk, oké dan!

    Maar ik wist dat op het moment dat hij me aansprak en zei dat hij 'mijn rommel' had opgeruimd (lees als: verplaatst op de lage kast), hij op de tafel op papieren had liggen. Maar de hele tafel was leeg, dus ik ging er vanuit dat hij die opgeruimd had.


    MAAAAR, nu komt het échte verhaal. Ik ging net op zoek naar een blocnote. We hebben een grote liggen in een spelletjeslade voor als we scores bijhouden enzo. Dus ik ging die pakken. Die lade bevindt zich in die 'lage kast', waar ik net over sprak. Raad eens wat ik daar vind?

    Ja ja, een hele hoop papieren die hij maar met de 'rapte' daarin heeft gegooid! En dan iets over mij zeggen. Papieren over je bezoek aan de spoed hoort echt niet bij de Pokémon-monopoly. Dus ik heb netjes een stapeltje gemaakt naast mijn stapeltje. Zo meteen komt hij terug thuis, want hij moest even een pokémon in de buurt gaan vangen, en raad eens waar ons eerste gesprek over zal gaan. :Y)

    Poeh, de hypocriet! Dat doet me denken dat men in de films om er snel vanaf te zijn, al het stof ed dat men bijeen geveegd heeft, even onder het tapijt veegt. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    "Dat was omdat ons moeder toen kwam. "
    "Dat is mijn klasseerlade."

    Praatjes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahaha, ojee, betrapt! (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toegeven dat jij best een punt hebt, is natuurlijk best lastig.

    Hahahhaa, geweldig :'). Ach, de pot verwijt de ketel, gaat dat zo?
    Misschien moet je van die klasseerbakjes kopen :')
    en ik vind een lege zetel toch belangrijker dan een lege tafel but okay :')


    soul made of stardust and chaos.

    betterweather schreef:
    Hahahhaa, geweldig :'). Ach, de pot verwijt de ketel, gaat dat zo?
    Misschien moet je van die klasseerbakjes kopen :')
    en ik vind een lege zetel toch belangrijker dan een lege tafel but okay :')

    Blijkbaar!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daedric schreef:
    Hahaha, ojee, betrapt! (krul)


    De gif onderaan de post maakt het helemaal af hihihi


    26 - 02 - '16

    Jongens af en toe. Poeh


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dat herken ik precies.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 21:18 ]

    Dat wordt nog wat. Mijn vriend is echt een chaoot en ik niet. Ik moet maar 'n wekelijks opruimmomentje inbouwen. Voor hem. ;D


    oi, suzy

    Ja ja, een hele hoop papieren die hij maar met de 'rapte' daarin heeft gegooid! En dan iets over mij zeggen. Papieren over je bezoek aan de spoed hoort echt niet bij de Pokémon-monopoly.


    Hahaha, thats me. So relatable.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Perfecte mensjes bestaan niet. Simpel.

    Persoonlijk stoort me niet eens zo zeer zijn commentaar, maar iemand die bij het minste geringste fel reageert, gaat me op den duur vervelen. Heb al genoeg dat soort kutsleur op school met kutleerlingen en later op het werk met kutcollega's gehad. GEEEUW!!!

    Uitbrander klinkt alsof het er fel aan toe ging. Misschien interpreteer ik dat woord verkeerd?

    Maar goed ik hoef dit niet ook nog in een relatie met een vriendje. Dat zou ik echt nooit kunnen opbrengen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 23:21 ]

    Haha, tjonge


    16 - 09 - '17