• Ik weet dat er meerdere apps zijn om je tvseries mee bij te houden, maar voor het geval iemand op zoek was naar een betere of er nog geen had: ik presenteer u TVShow Time!

    Kijk je graag naar tv series en regelmatig naar meerdere tegelijk? Wil je op de hoogte gehouden worden van alle shows? Dan is deze site/app een enorme aanrader. Je krijgt meldingen wanneer je serie weer van start gaat of hoelang het nog duurt voor een bepaalde serie weer start. Daarnaast is het mogelijk om na elke episode te stemmen op jouw favoriete karakter en met andere kijkers alle hoogtepunten te bespreken of nog even na te fangirlen over die knappe hunk. Voor sommige series is er zelfs een livechat beschikbaar zodat je met z'n allen tegelijk kan huilen wanneer je favoriete hoofdpersoon de pijp uit gaat. Volg je vrienden en kijk welke series zij kijken, hou bij hoeveel uur je al in de wonderlijke wereld van tv gepompt hebt en verzamel leuke badges tijdens het bingewatchen.
    (Het is niet mogelijk om series te kijken. Dit is puur je serie agenda)

    Persoonlijk gebruik ik deze site al jaren en ik ben er waanzinnig happy mee. De app is beschikbaar voor zowel android als ios.

    Gebruiken jullie ook een app of site om je televisie gebruik bij te houden en zo ja, welke gebruiken jullie? En mocht je besluiten om een account aan te maken en je profiel te willen delen, aarzal dan niet (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh wow, zo awesome. Ik ga straks is kijken. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik gebruik zelf Trakt.tv om bij te houden welke series ik kijk, maar de site die je hebt gelinkt lijkt handig! Zn nog een gratis, officiële app ook!

    Edit: kan je ook instellen wanneer je iets hebt gekeken, of niet?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 21:18 ]


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Ik gebruik zelf Trakt.tv om bij te houden welke series ik kijk.


    † Love? I want to sleep.