• Hallo,

    Ik kreeg gisteren opeens een inval dat ik toch wel héél graag een van mijn boeken in echte boekversie zou willen. Ik heb dus het plan om een van mijn verhalen te laten drukken voor mezelf, maar daarvoor zou ik wel graag twee dingen willen:
    - Een foutloos manuscript
    - Een cover

    Daarom zoek ik dus mensen die mijn verhaal willen controleren op grammaticale fouten of spellingsfouten (feedback op de inhoud en stijl mag natuurlijk altijd, maar ik ga er waarschijnlijk niets meer aan veranderen, tenzij het echt een mega grote fout is waardoor het verhaal niet meer klopt) en iemand die voor mij een cover wil maken.

    Het gaat om volgend verhaal:

    Wanneer Ryans vader voor zijn ogen vermoord wordt, is de jongen vastberaden om de moordenaar te vinden. Als hij bij de politie aankomt om een beschrijving van de dader te geven, lijkt iedereen echter te denken dat hij gek geworden is. Ook thuis gelooft niemand dat Ryans vader vermoord is. Nee, hij is omgekomen in een tragisch verkeersongeluk.

    Jaren gaan voorbij en Ryan krijgt zijn leven eindelijk weer op de rails. Maar dan gebeurt het ondenkbare: de moordenaar van zijn vader duikt weer op, en dit keer heeft hij het op Ryans beste vriend Miles gemunt. Ryan zet zijn leven op het spel door achter de moordenaar aan te gaan. Al snel raakt hij verwikkeld in een web van moord, levende doden én het lot.

    Het is vooral fantasy, maar zelf vind ik een beetje dat er toch een soort sci-fi/thriller vibe inzit. Het is een redelijk oud verhaal, dus verwacht er niet te veel van :')

    Wat moet je doen als je mijn verhaaltje wilt nalezen? Stuur mij gewoon een PB met je email en je krijgt het word-documentje doorgestuurd (het zal wel pas voor na het weekend zijn, want ik lees het nu zelf nog na). Als je foutjes ziet, heb ik graag dat je de verbetering in een opmerking zet (zo'n rood ballonnetje), want dat maakt het makkelijker om de verschillende versies te vergelijken en dan kan ik zelf ook nog kiezen wat ik al dan niet aanpas. Ik hoop dat er wel een paar mensjes zijn die dit willen doen, want ik zou me echt dood schamen als er toch nog grote fouten in blijken te staan. (Het gaat trouwens over een 56K tekst.) Ik zou het ook fijn vinden mocht je ongeveer kunnen zeggen wanneer je klaar bent (er is geen haast bij, maar gewoon om een idee te krijgen en zodat ik je niet onnodig moet gaan stalken, haha), mocht het toch veel langer duren dan verwacht, zou ik het fijn vinden dat je me even iets laat weten.

    Daarnaast zou ik ook graag een cover willen voor mijn verhaal. Ik vind het zelf een heel vaag, uiteenlopend verhaal, dus ik zou niet meteen weten wat ik op de cover zou willen. Je hoeft trouwens ook niet met afbeeldingen te werken, kun je iets heel chic door alleen met kleuren te werken, doe dat zeker (mocht je iets willen proberen, groen is een kleur die best wel centraal staat in het boek, dus het leek me wel leuk om misschien zo van die groene bliksemschicht achtige groene lijnen op een zwarte/witte achtergrond te doen, maar als je een beter idee hebt, doe dat zeker!).
    Even wat informatie:
    Titel: Dodenjagers (Liefst geen sierlijk lettertype)
    Naam: Romi De Temmerman (Waag het niet mijn naam met een y te schrijven)
    Korte inhoud (voorlopig):
    Wanneer Ryans vader voor zijn ogen vermoord wordt, is de jongen vastberaden om de moordenaar te vinden. Als hij bij de politie aankomt om een beschrijving van de dader te geven, lijkt iedereen echter te denken dat hij gek geworden is. Ook thuis gelooft niemand dat Ryans vader vermoord is. Nee, hij is omgekomen in een tragisch verkeersongeluk.

    Jaren gaan voorbij en Ryan krijgt zijn leven eindelijk weer op de rails. Maar dan gebeurt het ondenkbare: de moordenaar van zijn vader duikt weer op, en dit keer heeft hij het op Ryans beste vriend Miles gemunt. Ryan zet zijn leven op het spel door achter de moordenaar aan te gaan. Al snel raakt hij verwikkeld in een web van moord, levende doden én het lot.

    Plaatjes: Ik zou het niet weten, dus laat je creativiteit de vrije loop! De enige vereiste zijn rechtenvrije afbeeldingen.
    Sfeer: Onheilspellend
    Stand: Verticaal, maar het moet blijkbaar een volledige omslag zijn (dus inclusief rug en achterkant). Dit zijn de maten:
    Maatvoering omslag
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog

    Alleen verticaal is ook goed, trouwens (:
    Extra: Degene die deze cover voor mij kan maken, krijgt een spotlightje (of 6 credits, als je dat liever hebt^^)


    Ik hoop dat dit in het juiste subforum staat, en anders: sorry :p

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 21:36 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog mensen die iets willen proberen/willen nalezen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ik wil nog wel wat proberen! ^^


    take risks


    just tried it tudududu


    take risks

    Mouli schreef:


    just tried it tudududu

    Oe, die is zeker ook heel leuk!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zal kijken of ik nog iets kan maken, no promises though c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Een quicky c:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 21:43 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mouli schreef:


    just tried it tudududu

    on point wow


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    on point wow

    thankuuuuuuuu


    take risks

    Rohrer schreef:



    Een quicky c:

    Die is ook leuk, maar de De in mijn naam is met een hoofdletter. Kun je dat nog veranderen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    (...)
    Die is ook leuk, maar de De in mijn naam is met een hoofdletter. Kun je dat nog veranderen?




    Zo?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    (...)



    Zo?

    Zo is ie goed, thanks!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben eigenlijk nog op zoek naar mensen die willen nalezen, dus is er misschien nog iemand geïnteresseerd?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Is er misschien nog iemand die zou willen nalezen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik help je graag met de tekst. :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    Ik help je graag met de tekst. :)

    Als je me even een PB stuurt met je email, stuur ik je het waarschijnlijk morgenavond door (heb morgen nogal een drukke dag en vrees dat ik pas tegen de avond tijd heb namelijk XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.