• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    Voor het eerst zelf mijn benen gewaxt en ik ben heel trots op mezelf. :')

    Firgun schreef:
    God WAAROM krijg ik altijd dezelfde vragen voorgeschoteld als ik zeg welke studierichting ik wil doen volgend jaar. "En Leah, ben je op de hoogte van de positie van de vrouw in het MO?" Oh neen hoor zo naïef ben ik wel WAT HEEFT DAT DAAR NU MEE TE MAKEN het is toch niet omdat ik islam en arabistiek ga studeren dat ik naar het midden-oosten moet verhuizen of wel soms???? En zelfs als ik het doe, wat dan nog? Ik weet ook wel dat de positie van de vrouw daar verre van goed is, ik ben niet achterlijk, oké?
    Of "en zou je je dan ooit bekeren tot de islam?" JA WEET IK VEEL. Misschien. Misschien wordt ik moslim, misschien wordt ik jood, misschien hindoe of bij god zelf sikh WAT WEET IK NOU WAT DE TOEKOMST BRENGT? misschien ga ik dood als ik 25 ben en misschien niet. Misschien beland ik achter een bureau voor de rest van m'n leven en misschien doe ik niets anders dan op locatie werken. WEET IK VEEL. IK KAN NIET IN DE TOEKOMST KIJKEN HE.

    sorry frustraties


    Oh man, ik kan me voorstellen dat je daar een hoop gezeur mee krijgt, maar oehhh, dat is zo'n gave studiekeuze!

    En hé, ik heb dit blok een vak over minderheden in Europa en we moesten de introductie lezen van het boek van een jonge vrouw die begin dit millennium helemaal in haar uppie veldonderzoek heeft gedaan bij de Yezidi, een soort Koerdische minderheid in Irak en omstreken (met een heel interessant geloof dat telkens wordt beschreven als een soort mashup van allerlei meer bekendere geloven), en die vrouw leeft nog, voor zover ik weet, tenzij er een heel rare plottwist kwam aan het einde van het boek. Dus ha. Super overtuigend bewijs dat het helemaal goedkomt. Take that, haters. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jezus, leer normal eten. Annoying af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Te vroeg voor vast voedsel...

    En daaaaamn, het begint nu wel heel erg spannend te worden. Ik ben gewoon een maand van huis :C


    Stenenlikker

    This sucks...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck echt worst planning ever maar fuck it, mijn gezondheid is toch echt belangrijker.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    hahahahahahahaha staat zes uur op voor niks lol lachen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, er werd niet eens gekeken naar hoeveel gewicht ik bij me heb.


    Stenenlikker

    And then you wake up feeling just as crappy as yesterday. Great.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoi, ik zit buiten op de grond met mijn laptop op schoot voor de dierenartsenpraktijk te zuigen aan haar wifi, want ze is de tijd vergeten op de manege en komt pas over een kwartier :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga twijfelen aan mezelf op dit moment.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 10:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I feel absolutely fucking horrible. Please just let everything be okay.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel me zo kut.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben je beter kwijt dan rijk.. Maar dat haalt niet weg dat het eigenlijk pijn doet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    misschien dat als mijn oom niet constant onaangekondigd langs zou komen dat hij nu niet al een kwartier lang in doodse stilte op mijn bank zou hoeven te zitten omdat mijn moeder nog boodschappen aan het doen is en hij verder niks te zeggen heeft


    i put the fun in funeral