• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    Voldymort schreef:
    (...)




    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dumblydore schreef:
    (...)




    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Die wijn had echt gister op moeten gaan, nja anders is het zonde, right? :')

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 20:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, mn zusje heeft voor het eerst dr periode gehad en moet dit weekend meteen op kamp. Kind is helemaal in de war en onzeker en m'n moeder is haar momenteel aan het uitschelden omdat ze 's nachts naar de wc gaat omdat ze doodsbang is door te lekken, en daarnaast omdat ze "maar" een zes voor wiskunde heeft gehaald ipv een negen of een tien en het doet me gewoon zoveel verdriet om te zien dat ze net zo bang en panisch als ik begint te worden wanneer het aankomt op fouten maken en dat allemaal omdat m'n moeder gewoon geen geduld heeft en nooit eens vriendelijk kan doen. En het enige wat ik eraan kwan doen is de aandacht wegleiden van m'n zusje door m'n moeder tegen mij aan te laten schelden maar het is ook niet zo dat ik het echt of vind om een lelijk kankerkind genoemd te worden. M'n moeder voelt echt als de arrogante queen bee op de middelbare school.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Okay voor de rest is alles gewoon even dik kut maar, ik ben tenminste geslaagd.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    OhOoohhhh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^ HAHAHHAAHA famke


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    ^ HAHAHHAAHA famke

    x'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nog zo'n 24 uur en dan mag je weer instorten. Nu eerst nog even knallen. Kom op. Als je zo ver bent gekomen moet je die laatste ruime maand ook nog kunnen overleven met deze knal en instort strategie.


    At the end we're all cursed

    Ik wil nog zitten maar m'n rug doet zo verdomde zeer. Ik overweeg half om nog maar een rondje te gaan lopen want ik wil echt niet weer op bed liggen. RUG PLS. I'VE HAD ENOUGH OF YOUR BULLSHIT!


    The truth is out there.

    doe niet zo fucking edgy. kut kinderen

    Ripley schreef:
    (...)

    Wow mijn hond heet Suus dus ik las dit even heel raar, haha. Gefeliciteerd tho! c:


    Normaal schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! 🎉


    Thanks!(:
    Het is in de kinderopvang dus dat is helemaal speciaal op dit moment :')
    I love dogs tho!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Tip van Erieka. Geen diagnoses opzoeken als je wil gaan slapen, want als ik het internet moet geloven heb ik diabetes, hartproblemen of een belachelijk slechte bloedsomloop.


    26 - 02 - '16

    God WAAROM krijg ik altijd dezelfde vragen voorgeschoteld als ik zeg welke studierichting ik wil doen volgend jaar. "En Leah, ben je op de hoogte van de positie van de vrouw in het MO?" Oh neen hoor zo naïef ben ik wel WAT HEEFT DAT DAAR NU MEE TE MAKEN het is toch niet omdat ik islam en arabistiek ga studeren dat ik naar het midden-oosten moet verhuizen of wel soms???? En zelfs als ik het doe, wat dan nog? Ik weet ook wel dat de positie van de vrouw daar verre van goed is, ik ben niet achterlijk, oké?
    Of "en zou je je dan ooit bekeren tot de islam?" JA WEET IK VEEL. Misschien. Misschien word ik moslim, misschien word ik jood, misschien hindoe of bij god zelf sikh WAT WEET IK NOU WAT DE TOEKOMST BRENGT? misschien ga ik dood als ik 25 ben en misschien niet. Misschien beland ik achter een bureau voor de rest van m'n leven en misschien doe ik niets anders dan op locatie werken. WEET IK VEEL. IK KAN NIET IN DE TOEKOMST KIJKEN HE.

    sorry frustraties

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 7:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried