• Hey Q'ersss,

    Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn allereerste tattoo laten zetten, en ik ben er nog steeds echt super blij mee (en was vergeten toen een topic aan te maken haha). Zit ook wel een betekenis aan mijn tattoo vast maar die deel ik wel alleen als er interesse is. c:
    Ik weet dat een aantal van jullie ook tattoos hebben. En ik wil ze heel graag zien! Natuurlijk geloof ik direct dat niet iedere q'er helemaal onder de plakplaatjes zit dus voel je ook vrij om je tattoo ideeeen en je piercings te delen! Ik ben benieuwd! Ik zal alvast aftrappen met de mijne:




    The truth is out there.

    LittleOwlet schreef:
    Ik zou graag een 'waterpaint' tattoo willen, maar deze schijnen snel te vervagen. Maar wat het is met die tattoo's is, dat het altijd uniek is, omdat ze het nooit hetzelfde kunnen maken als die van een ander.


    Ik heb een watercolour tattoo, in mijn nek, staat op de eerste pagina. Dat over 'het vervaagd snel' valt zeg maar reuze mee. Ik ben er echt ontzettend blij mee Tbh, ook omdat ie dus uniek is, zelfs al zouden andere mensen het zelfde ontwerp laten zetten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Grindywald schreef:
    (...)

    Ik heb een watercolour tattoo, in mijn nek, staat op de eerste pagina. Dat over 'het vervaagd snel' valt zeg maar reuze mee. Ik ben er echt ontzettend blij mee Tbh, ook omdat ie dus uniek is, zelfs al zouden andere mensen het zelfde ontwerp laten zetten

    Echt? Hoe lang heb je hem nu dan al?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind al deze tattoos echt heel erg mooi. Ik zou wel een willen, maar heb nooit echt iets in gedachten gehad. Wat piercings betreft, ik heb zelfs geen oorbel gaatjes!


    Alleen maar tranen van geluk

    Wauw, wat een mooie tattoos hebben jullie!
    Momenteel heb ik 1 conch piercing en 2 retired helix piercings. Verder heb ik nog wel ideeën voor tattoos en zoals het nu lijkt wil ik graag een "getekende" vos laten zetten, maarja moneysss en tijd :/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:56 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan de "oh je tatoeage moet een betekenis hebben" eis. Ik zeg daarmee niet dat ik nooit spijt zal hebben van mijn tatoeage, dat weet je immers nooit. Maar ik heb er wel goed over nagedacht en ik word het een beetje zat dat iedereen telkens wil weten wat het betekend. Ik vond het gewoon mooi en het zou fijn zijn als daar zonder te veel drama op gereageerd kan worden.

    Maar ik heb heel veel irritaties als het gaat om de reacties van mijn omgeving op mijn tattoo, dus ja. Waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij >.<


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan de "oh je tatoeage moet een betekenis hebben" eis. Ik zeg daarmee niet dat ik nooit spijt zal hebben van mijn tatoeage, dat weet je immers nooit. Maar ik heb er wel goed over nagedacht en ik word het een beetje zat dat iedereen telkens wil weten wat het betekend. Ik vond het gewoon mooi en het zou fijn zijn als daar zonder te veel drama op gereageerd kan worden.

    Maar ik heb heel veel irritaties als het gaat om de reacties van mijn omgeving op mijn tattoo, dus ja. Waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij >.<


    Dit.
    Mijn tattoo's hebben wel een betekenis maar het komt bij niemand op dat ik dat misschien niet zomaar met jan en alleman wil delen. En elke keer die 'deed het pijn?' vraag. 'Krijg je daar nu geen spijt van?' '
    'Ja maar als je 80 bent...'
    'En hoe zit het nu eigenlijk met je kans op werk?'
    En dan in mijn geval:
    'Waarom heb je in hemelsnaam een tattoo van de slechte kant van Harry Potter?'

    Ga fietsen ofzo


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TinyTina schreef:
    (...)

    Dit.
    Mijn tattoo's hebben wel een betekenis maar het komt bij niemand op dat ik dat misschien niet zomaar met jan en alleman wil delen. En elke keer die 'deed het pijn?' vraag. 'Krijg je daar nu geen spijt van?' '
    'Ja maar als je 80 bent...'
    'En hoe zit het nu eigenlijk met je kans op werk?'
    En dan in mijn geval:
    'Waarom heb je in hemelsnaam een tattoo van de slechte kant van Harry Potter?'

    Ga fietsen ofzo


    Of van die oudjes die tattoo's geldverspilling noemen. Sorry Bep, maar jij bent hier degene met een kast vol servies dat niemand mag gebruiken dus wat is hier geldverspilling?


    26 - 02 - '16

    Sempre schreef:
    Ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan de "oh je tatoeage moet een betekenis hebben" eis. Ik zeg daarmee niet dat ik nooit spijt zal hebben van mijn tatoeage, dat weet je immers nooit. Maar ik heb er wel goed over nagedacht en ik word het een beetje zat dat iedereen telkens wil weten wat het betekend. Ik vond het gewoon mooi en het zou fijn zijn als daar zonder te veel drama op gereageerd kan worden.

    Maar ik heb heel veel irritaties als het gaat om de reacties van mijn omgeving op mijn tattoo, dus ja. Waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij >.<


    Ik bedoel, voor mezelf zou ik zelf nooit een tattoo nemen zonder dat er een speciale betekenis aan hangt voor mij. Maar ik reken anderen er niet op af als ze een tattoo hebben zonder grootste en meeslepende reden. Ik snap wel dat dat lastig is tho, meh. :c

    Reageren mensen zo negatief, ja?


    The truth is out there.

    Sempre schreef:
    Ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan de "oh je tatoeage moet een betekenis hebben" eis. Ik zeg daarmee niet dat ik nooit spijt zal hebben van mijn tatoeage, dat weet je immers nooit. Maar ik heb er wel goed over nagedacht en ik word het een beetje zat dat iedereen telkens wil weten wat het betekend. Ik vond het gewoon mooi en het zou fijn zijn als daar zonder te veel drama op gereageerd kan worden.

    Maar ik heb heel veel irritaties als het gaat om de reacties van mijn omgeving op mijn tattoo, dus ja. Waarschijnlijk ligt dat gewoon aan mij >.<


    Word ik ook zo gek van. En inderdaad de "deed het pijn?" vraag. Nee, het was alsof een engeltje mijn huid kuste, nou goed?
    Degene die ik nu heb heeft een betekenis voor mezelf, kan het ook amper uitleggen aan mensen, omdat het gewoon een gevoel is en iets wat bij me hoort. Nu wil ik ook ooit eens iets met rozen laten zetten, omdat ik dat gewoon mooi en elegant vind staan. Heeft niet zozeer een betekenis, ziet er gewoon mooi uit.
    Zo heeft mijn vriend een tattoo van een draak om een zwaard, maar ik mag niet weten wat het betekent. En zijn moeder heeft een kompas met in plaats van N, O, Z, W de eerste letter van iedereen daar (haar man en drie kinderen). Een betekenis betekent veel meer voor de persoon van de tattoo dan iemand anders. Zo vinden mensen dat van mij wel mooi, maar zullen ze het nooit volledig snappen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou tbh juist niet zo snel een tatoeage laten zetten met een betekenis.
    Den dat ik zou te bang zijn dat er een negatieve betekenis zou komen aan de tattoo om er echt blij mee te zijn.

    Ik zou wel een tattoo nemen met een spirituele betekenis ofzo. Juist wel, want dat vind ik echt mooi.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]