• Hoi allemaal,

    Ik ben op zoek naar iemand die me Franse bijles kan geven. Al is het maar een paar woordjes of zinnen.
    Op school werd me verteld dat mijn Frans niet zo goed is en dat ik iemand zou moeten zoeken die me hier kan bij helpen.
    Ook zou je nadien een klein papiertje moeten invullen en zeggen waarmee je me juist geholpen hebt.
    Het zou echt veel voor me betekenen als iemand me zou helpen.

    Alvast bedankt!


    Beauty gets the attention, personality gets the heart ~

    Ik ben slecht in Frans... sorry


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zou je willen helpen, maar ik heb geen ervaring met bijles geven en het is al wel een jaar geleden dat ik actief bezig was met Frans. Aan iemand anders heb je denk ik meer.
    Hopelijk vind je iemand die je kan helpen!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik zou een echte bijlesdocent proberen te vinden en dit niet via Quizlet te doen. Daar heb je veel meer aan. Via Marktplaats bijvoorbeeld zijn vast wel een aantal studenten/ouderejaars te vinden die dit willen doen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn Frans is gemiddeld, geloof ik, dus ik zou je wel wat zinnetjes en grammatica kunnen geven, maar het is inderdaad een veel beter idee daadwerkelijk een echt bijlesleerkracht te zoeken. In het derde middelbaar heb ik dit ook gedaan voor Frans en sindsdien is het écht verbeterd, dus dat zou ik je eerder aanraden dan via Q. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Via Duolingo.com schaaf ik mijn Frans wel eens bij.


    16 - 09 - '17