• D E L P H I N I ' S       C O V E R S T O R E
    _______________________


    For those who judge a book on it's cover




    I N V U L L E N

          Titel:
          (Ondertitel:)
          Sfeer:
          (Korte Samenvatting:)
          Ideeën voor op de cover:
          (Voorbeeldplaatjes:)
          Extra:





    W A C H T L I J S T

          • Catmint
          • Papiliones
          • Myxterious
          • Maheegan
          GESLOTEN!






    A F G E R O N D

          • Bakugou (Rechtenvrij)
          • M0NA
          • Tragically
          ...










    Ik kan niet beloven dat elke cover even goed lukt, maar ik zal mijn uiterste best doen. Mocht je een specifiek lettertype willen op de cover, dan is dat mogelijk. Zorg er wel voor dat deze ofwel beschikbaar is via Dafont, ofwel behoort tot de standaard lettertypen. Zelfs dan kan het zijn dat mijn computer het lettertype weigert, dus het kan voorkomen dat ik dan toch een soortgelijk lettertype zal moeten gebruiken. Daarnaast is het ook mogelijk specifiek een rechtenvrije cover aan te vragen. Houdt er rekening mee dat de afbeelden en lettertypen waaruit ik kan kiezen dan beperkt zijn. Ik werk met het programma GIMP.


    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 11:53 ]


    At the end we're all cursed

    Oe, die covers zijn pretty (: Misschien dat ik zo ook een aanvraag doe! (Ik weet niet of je geïnteresseerd bent, maar ik heb hier nog een aanvraag lopen, dus als je je echt zou vervelen :p)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 15:11 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    Oe, die covers zijn pretty (: Misschien dat ik zo ook een aanvraag doe! (Ik weet niet of je geïnteresseerd bent, maar ik heb hier nog een aanvraag lopen, dus als je je echt zou vervelen :p)


    Gezien je hem gaat drukken, weet je toevallig al het formaat dat hij moet hebben? : )


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Gezien je hem gaat drukken, weet je toevallig al het formaat dat hij moet hebben? : )

    Dit is wat ik erover vind op de site die ik ga gebruiken, maar ik weet niet of je daar iets rijker van wordt :')
    Maatvoering omslag
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    * Titel:
    Ik weet het nog niet zeker, dus ik zou er graag ook eentje zonder willen: Lieve Harry (dik hoeft niet, maar wel in een schuin of handschrift lettertype)
    * Korte Samenvatting
    Redacteur Anna had een korte relatie met de beroemdheid Harry Styles. Als hij niets meer van zich laat weten, terwijl hij haar hart heeft gestolen, publiceert ze een brief die ze aan hem had geschreven. Social media ontploft, evenals de roddelbladen en het wakkert een stroom van woede aan. Zal Harry dan eindelijk reageren, of zal ze het moeten doen met de herinnering aan hem?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Dit zijn voorbeelden, als je zoiets gebruikt hoeft er in principe alleen de titel op.





    * Sfeer die het weer moet geven
    Romantiek, verdriet, gemis.
    * Horizontaal of verticaal?
    Liever verticaal
    * Eventuele Extra's
    Ik wil graag een simpele cover en liever geen herkenbare gezichten erop (dus Harry hoeft niet op de cover) Krullen kan wel, maar dat hoeft niet. Iets met schrijven/kranten mag. Bloemen, zee/strand (zonder zon) of lakens/bed


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb een vraagje! Kan je ook eventueel Aesthetics maken? ^^ Want zo'n cover zoek ik namelijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ik heb een vraagje! Kan je ook eventueel Aesthetics maken? ^^ Want zo'n cover zoek ik namelijk.


    Dat zou geen probleem moeten vormen : )


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Dat zou geen probleem moeten vormen : )


    Is helemaal goed! Morgen vul ik het invullijstje in! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Bakugou schreef:
    (...)
    Dit is wat ik erover vind op de site die ik ga gebruiken, maar ik weet niet of je daar iets rijker van wordt :')
    Maatvoering omslag
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog


    Zoals ik het begrijp is de cover in zijn totaliteit 339.1 (inclusief de 3 mm afloop en dit zijn dus zowel de voorkant, rug en achterkant) en 242 mm hoog (ook inclusief afloop en zo), dus dan zou dit het juiste formaat/de juiste verhouding moeten zijn. De afbeelding is aanklikbaar ; )


    At the end we're all cursed

    Wauw die is echt super mooi!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Titel: Bruised & Battered
    (Ondertitel:) Saving people, hunting things, the family business
    Sfeer : Niet al te vrolijk.
    (Korte Samenvatting:)

    Het verhaal gaat over Dean Winchester en hoe zijn leven verlopen had kunnen zijn als Castiel er wat eerder in was gekomen. (komt veel angst en fluff in voor). Basically; hoe Dean opgroeit), er komt (kinder)mishandeling in voor, vandaar dat ik niet wil dat de cover erg vrolijk is.

    Ideeën voor op de cover: Ik zou het liefste hebben dat Volwassen Dean vanboven staat en als het kan Dean als een kind wat van onderen (zeg maar dat Dean opzich zelf neerkijkt, Castiel zou ik graag links of rechts van “volwassen Dean” hebben (wat het beste uitkomt).
    (Voorbeeldplaatjes:)
    Volwassen Dean
    Kid Dean 1
    Kid Dean 2
    Castiel 1
    Castiel 2
    Extra: Graag zou ik er ook mijn username Tragically ergens op willen zien, als dit past natuurlijk. Als je zelf een leuker idee hebt, of iets dat beter bij het verhaal past, mag je je ook helemaal uitleven.



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: Defender of the Crown
    (Ondertitel:) Mijn naam, Maxime de Crook. Zou je er misschien ook eentje met M. de Crook kunnen maken?
    Sfeer: Oorlog, mysterie
    (Korte Samenvatting:) Wanneer de Sylicanen het land Astra binnenvallen vlucht Cerice Devon naar geallieerd territorium: het koninkrijk Emperya. De oorlog tussen Sylican en Emperya woedt al vele jaren en de koning van Emperya heeft besloten een zo groot mogelijk leger te creëren. De gevechtsacademie neemt meer novicen aan dan ooit en Cerice wil zichzelf inzetten om haar land terug te krijgen.
    Als echter haar leven besluit zich tegen haar te keren, weet Cerice niet meer wat ze moet doen. Waar moet ze haar trouw aan zweren? En wie of wat moet ze beschermen?
    Ideeën voor op de cover: Zie hieronder. Deze heb ik momenteel, maar degene die deze heeft gemaakt heeft geen rechtenvrije foto's gebruikt, dus kan ik deze alleen voor op de site hier gebruiken. Dus het liefst gewoon iets soortgelijks, niet te ingewikkeld zoals je vaak ziet, gewoon iets simpels zoals de cover hieronder als dat kan. Het liefst een soortgelijk lettertype.
    (Voorbeeldplaatjes:)


    Extra: Zou je deze rechtenvrij kunnen maken? Ik ga dit verhaal waarschijnlijk een keer drukken voor mezelf, misschien voor mensen die geïnteresseerd zijn en om problemen te voorkomen dus geen copyrights op de foto's.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2017 - 20:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Delphini schreef:
    (...)

    Zoals ik het begrijp is de cover in zijn totaliteit 339.1 (inclusief de 3 mm afloop en dit zijn dus zowel de voorkant, rug en achterkant) en 242 mm hoog (ook inclusief afloop en zo), dus dan zou dit het juiste formaat/de juiste verhouding moeten zijn. De afbeelding is aanklikbaar ; )


    Zou je hem nog verticaal kunnen maken alsjeblieft? (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    (...)
    Zou je hem nog verticaal kunnen maken alsjeblieft? (:


    Jap ik zal de cover zelf straks even uitsnijden voor je. Dit is met de achterkant van het boek erbij, dus hij is op zichzelf al verticaal.


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Jap ik zal de cover zelf straks even uitsnijden voor je. Dit is met de achterkant van het boek erbij, dus hij is op zichzelf al verticaal.

    Ahhh, op die manier, ik had niet door dat het ook de achterkant was :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    (...)
    Ahhh, op die manier, ik had niet door dat het ook de achterkant was :')


    Je aan te leveren formaat is 339.1mm breed X 242 mm hoog. Dat is een optelsom van al die bovenstaande maten: voorkant, achterkant, de afloop, de zijkant. Dus vandaar : )





    At the end we're all cursed