• D E L P H I N I ' S       C O V E R S T O R E
    _______________________


    For those who judge a book on it's cover




    I N V U L L E N

          Titel:
          (Ondertitel:)
          Sfeer:
          (Korte Samenvatting:)
          Ideeën voor op de cover:
          (Voorbeeldplaatjes:)
          Extra:





    W A C H T L I J S T

          • Catmint
          • Papiliones
          • Myxterious
          • Maheegan
          GESLOTEN!






    A F G E R O N D

          • Bakugou (Rechtenvrij)
          • M0NA
          • Tragically
          ...










    Ik kan niet beloven dat elke cover even goed lukt, maar ik zal mijn uiterste best doen. Mocht je een specifiek lettertype willen op de cover, dan is dat mogelijk. Zorg er wel voor dat deze ofwel beschikbaar is via Dafont, ofwel behoort tot de standaard lettertypen. Zelfs dan kan het zijn dat mijn computer het lettertype weigert, dus het kan voorkomen dat ik dan toch een soortgelijk lettertype zal moeten gebruiken. Daarnaast is het ook mogelijk specifiek een rechtenvrije cover aan te vragen. Houdt er rekening mee dat de afbeelden en lettertypen waaruit ik kan kiezen dan beperkt zijn. Ik werk met het programma GIMP.


    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 11:53 ]


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Je aan te leveren formaat is 339.1mm breed X 242 mm hoog. Dat is een optelsom van al die bovenstaande maten: voorkant, achterkant, de afloop, de zijkant. Dus vandaar : )





    Thanks!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Titel:
    Op dit moment heeft het geen titel. Dus er hoeft geen titel erop.

    (Ondertitel:)
    Dit punt leg ik bij de foto's uit.

    Sfeer:
    De plaatjes geven al wat sfeer af, maar het mag wel wat mysterieus of iets anders wat jij denkt dat het bij past.

    (Korte Samenvatting:)
    Het gaat over de Griekse Mythologie. Er worden twee personen verliefd op elkaar en dat is verboden. Ze mogen niet bij elkaar zijn en de één wordt uitgehuwelijkt, maar de ander steekt daar een stokje voor.

    Ideeën voor op de cover:
    Ik heb de foto's op volgorde gezet, dus van links naar rechts wil ik het hebben.

    (Voorbeeldplaatjes:)
    Ik zou graag deze plaatjes erin willen.



    Ik weet niet of het lukt, maar kan de naam Hades veranderd worden in Erebos. De streepjes mogen blijven, als het lukt.







    Hier wil ik precies hetzelfde als de eerste foto, maar dan met de naam Harmonia.



    Hier wil ik precies hetzelfde als de eerste foto, maar dan met de naam Perpetua.





    Extra:
    Ik wil graag een Aesthetics cover. Als de streepjes niet lukken of eraf vallen van de plaatjes of te dichtbij staan of iets. Dan hoeft het niet. Als je zelf nog met de plaatjes wil "spelen", dan mag dat. ^^ Voor de rest, wil ik de namen/woorden schuin hebben. Misschien wat sierlijk, kijk maar wat het beste past.

    Dank je wel!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    M0NA schreef:
    * Titel:
    Ik weet het nog niet zeker, dus ik zou er graag ook eentje zonder willen: Lieve Harry (dik hoeft niet, maar wel in een schuin of handschrift lettertype)
    * Korte Samenvatting
    Redacteur Anna had een korte relatie met de beroemdheid Harry Styles. Als hij niets meer van zich laat weten, terwijl hij haar hart heeft gestolen, publiceert ze een brief die ze aan hem had geschreven. Social media ontploft, evenals de roddelbladen en het wakkert een stroom van woede aan. Zal Harry dan eindelijk reageren, of zal ze het moeten doen met de herinnering aan hem?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Dit zijn voorbeelden, als je zoiets gebruikt hoeft er in principe alleen de titel op.





    * Sfeer die het weer moet geven
    Romantiek, verdriet, gemis.
    * Horizontaal of verticaal?
    Liever verticaal
    * Eventuele Extra's
    Ik wil graag een simpele cover en liever geen herkenbare gezichten erop (dus Harry hoeft niet op de cover) Krullen kan wel, maar dat hoeft niet. Iets met schrijven/kranten mag. Bloemen, zee/strand (zonder zon) of lakens/bed


    Ik weet niet of ik al tevreden ben, maar dit heb ik tot nu toe. Ik vind hem atm alleen iets te druk of zo. Niet klein/simpel genoeg. Dus ik kijk er later vandaag of anders morgen nog even naar.


    At the end we're all cursed

    Oehh, ik kan hem maar klein zien want zit op mijn telefoon maar ik denk dat ik hem wel tof vind! Ik kijk vanavond op de computer of ik hem in het groot ook tof vind!! Alvast super bedankt!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Vraagje! Kun jij ook covers maken zonder dat ik plaatjes zoek? Want ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik precies op de cover wil. Wel kan ik uitleggen waar het verhaal over gaat en wat belangrijke elementen zijn maar ik kan niet echt plaatjes vinden waar van ik denk JA.


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Myxterious schreef:
    Vraagje! Kun jij ook covers maken zonder dat ik plaatjes zoek? Want ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik precies op de cover wil. Wel kan ik uitleggen waar het verhaal over gaat en wat belangrijke elementen zijn maar ik kan niet echt plaatjes vinden waar van ik denk JA.


    Jap. Sfeer/belangrijke elementen zijn wel een vereiste, maar plaatjes hoeven niet per se. Net als dat een ondertitel en een samenvatting van het verhaal niet per se hoeft : )


    At the end we're all cursed

    Je bent een held!
    Titel: Spectral
    Ondertitel: die heb ik nog niet dus mijn username (Myxterious) mag erop, maar niet al té opvallend
    Sfeer: klinkt licht met een duister randje logisch? Ik houd van lichte covers met niet al te veel poespas maar wel een beetje "in your face". Als je vind dat een donkere cover mooier bij het verhaal lijkt te passen ook prima!
    Samenvattig:het gaat over Ava die na een mislukte intvoeringspoging van twee mannen met zwarte gaten voor ogen geen andere uitweg ziet dan het kolkende water in springen. Wat daarop volgt zijn openbaringen over haar connecties net de vijandige Serafijnen aan de andere zijde van de zwaarbewaakte dam, de hints van wetenschappelijke complittheoriën en een knappe jongeman die slechts alleen in haar eigen hoofd lijkt te bestaan. Of toch niet?
    Belangrijke elementen die ik graag terug zie (of innieder geval iets in die richting): engelen, code, science, geest
    Extra: cover graag verticaal. Mocht je gezichten gebruiken het liefst onherkenbaar zeg maar.

    Ik hoop dat je hier iets nee kunt al maar zo niet laat me maar weten!


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Ik heb even de aanvraag gekopieerd die ik ergens anders had gedaan (maar waar niks meer van gekomen was). Mocht ik nog iets vergeten zijn, let me know

    Titel: The Tale of Roses
    Ik vind dit lettertype wel mooi, maar je zit er uiteraard niet aan vast
    Overige tekst: (and their meaning)
    Deze tekst moet er zeker ook op, maar dan wel iets kleiner en misschien in een hoekje ook ergens Maheegan?
    Samenvatting van waarvoor het is: "A single rose of any color depicts utmost devotion,
    Two roses entwined together communicate "Marry me",
    Six Roses signify a need to be loved or cherished,
    Eleven roses assure the recipient they are truly and deeply loved,
    Thirteen roses indicate a secret admirer."
    Het is een Sterek (Teen Wolf) AU en het gaat dus vooral over hoe ze elkaar vinden en elkaar helpen er op te komen. En rozen zijn belangrijk (: oh, en geheimen van elkaar hebben, secrets zijn ook belangrijk
    Plaatjes: Ik geef graag veel opties om uit te kiezen, dus ik heb bij mijn favorieten van elk een sterretje gezet om het makkelijker te maken mocht je dat handig vinden (: Je hoeft dus ook zeker niet alles te gebruiken, ik hoef niet én rozen én een bos etc. Maar dus wel Stiles en Derek allebei als je ze erop zet
    Rozen 1
    Rozen 2* (bij deze misschien als een soort vervaagding aan de onderkant?
    Forest 1
    Forest 2*
    Dylan O'Brien/Stiles 1
    Dylan O'Brien/Stiles 2*
    Tyler Hoechlin/Derek 1
    Tyler Hoechlin/Derek 2* (in combinatie met mijn favoriet bij die van Stiles, dan lijkt het alsof ze naar elkaar kijken :3)
    Faceclaims?: Logischerwijs (want Sterek) Tyler Hoechlin en Dylan O'Brien, maar ze hoeven niet per se op de cover. Ik heb wel het liefst of allebei of allebei niet (:
    Sfeer: Mysterieus, fantasieachtig, misschien vrolijke binnenkant met een donkerder randje of zoiets?
    Belangrijke elementen van je verhaal: Rozen zijn erg belangrijk en hun betekenis. En geheimen en het bos gaan een grote rol spelen.
    Verticaal of horizontaal: Verticaal
    Extra: Het verhaal is Engels en gaat ook op AO3 komen. Zou ik de cover daar ook mogen gebruiken? Zo ja, heb je een AO3 account waar ik naar kan linken anders zet ik je Quizlet naam erbij (: Je mag ook zeker experimenteren met wat je zelf leuk vindt, je zit bij mij op zich niet snel ergens aan vast, zolang de rozen maar terug komen :'D


    Onwijs bedankt alvast!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Delphini schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik al tevreden ben, maar dit heb ik tot nu toe. Ik vind hem atm alleen iets te druk of zo. Niet klein/simpel genoeg. Dus ik kijk er later vandaag of anders morgen nog even naar.



    Ik heb even gekeken! Ik vind hem heel mooi. Misschien kun je die letters op de achtergrond weglaten? Dan is het wat rustiger en nog steeds mooi denk ik!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik heb even gekeken! Ik vind hem heel mooi. Misschien kun je die letters op de achtergrond weglaten? Dan is het wat rustiger en nog steeds mooi denk ik!!


    Hmmmm...


    At the end we're all cursed

    Tragically schreef:
    Titel: Bruised & Battered
    (Ondertitel:) Saving people, hunting things, the family business
    Sfeer : Niet al te vrolijk.
    (Korte Samenvatting:)
    Het verhaal gaat over Dean Winchester en hoe zijn leven verlopen had kunnen zijn als Castiel er wat eerder in was gekomen. (komt veel angst en fluff in voor). Basically; hoe Dean opgroeit), er komt (kinder)mishandeling in voor, vandaar dat ik niet wil dat de cover erg vrolijk is.

    Ideeën voor op de cover: Ik zou het liefste hebben dat Volwassen Dean vanboven staat en als het kan Dean als een kind wat van onderen (zeg maar dat Dean opzich zelf neerkijkt, Castiel zou ik graag links of rechts van “volwassen Dean” hebben (wat het beste uitkomt).
    (Voorbeeldplaatjes:)
    Volwassen Dean
    Kid Dean 1
    Kid Dean 2
    Castiel 1
    Castiel 2
    Extra: Graag zou ik er ook mijn username Tragically ergens op willen zien, als dit past natuurlijk. Als je zelf een leuker idee hebt, of iets dat beter bij het verhaal past, mag je je ook helemaal uitleven.





    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)



    Wauw, hij is nog beter dan ik voor ogen had! Ontzettend bedankt! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gezien ik inactief zal zijn verder op Q door wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd, maak ik enkel nog de al aangevraagde covers en is deze coverstore verder gesloten. Mochten mensen toch heel graag covers willen, dan raad ik aan op een andere manier met mij contact te zoeken. Dat kan via mijn fb pagina (Thorns Productions), of via mijn wattpad account LiIyEvans (met een hoofdletter i als tweede L). Ik zal ergens vandaag of maandag waarschijnlijk alle al aangevraagde covers plaatsen.



    At the end we're all cursed


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    Gezien ik inactief zal zijn verder op Q door wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd, maak ik enkel nog de al aangevraagde covers en is deze coverstore verder gesloten. Mochten mensen toch heel graag covers willen, dan raad ik aan op een andere manier met mij contact te zoeken. Dat kan via mijn fb pagina (Thorns Productions), of via mijn wattpad account LiIyEvans (met een hoofdletter i als tweede L). Ik zal ergens vandaag of maandag waarschijnlijk alle al aangevraagde covers plaatsen.


    Ik vind het heel naar en jammer dat dit jou ook moest overkomen. Begrijpelijk ook hoe je je nu voelt en hopelijk dat jij ook een plekje kan geven. Wel heel erg bedankt dat je dit nog wilt doen! Dus dank je wel voor je tijd en moeite. (: En je maakt hele mooie covers!


    One Who Travels A Higher Path.