• D E L P H I N I ' S       C O V E R S T O R E
    _______________________


    For those who judge a book on it's cover




    I N V U L L E N

          Titel:
          (Ondertitel:)
          Sfeer:
          (Korte Samenvatting:)
          Ideeën voor op de cover:
          (Voorbeeldplaatjes:)
          Extra:





    W A C H T L I J S T

          • Catmint
          • Papiliones
          • Myxterious
          • Maheegan
          GESLOTEN!






    A F G E R O N D

          • Bakugou (Rechtenvrij)
          • M0NA
          • Tragically
          ...










    Ik kan niet beloven dat elke cover even goed lukt, maar ik zal mijn uiterste best doen. Mocht je een specifiek lettertype willen op de cover, dan is dat mogelijk. Zorg er wel voor dat deze ofwel beschikbaar is via Dafont, ofwel behoort tot de standaard lettertypen. Zelfs dan kan het zijn dat mijn computer het lettertype weigert, dus het kan voorkomen dat ik dan toch een soortgelijk lettertype zal moeten gebruiken. Daarnaast is het ook mogelijk specifiek een rechtenvrije cover aan te vragen. Houdt er rekening mee dat de afbeelden en lettertypen waaruit ik kan kiezen dan beperkt zijn. Ik werk met het programma GIMP.


    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 11:53 ]


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    Gezien ik inactief zal zijn verder op Q door wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd, maak ik enkel nog de al aangevraagde covers en is deze coverstore verder gesloten. Mochten mensen toch heel graag covers willen, dan raad ik aan op een andere manier met mij contact te zoeken. Dat kan via mijn fb pagina (Thorns Productions), of via mijn wattpad account LiIyEvans (met een hoofdletter i als tweede L). Ik zal ergens vandaag of maandag waarschijnlijk alle al aangevraagde covers plaatsen.



    Ik vind het heel jammer dat je weggaat, maar ook begrijpelijk. Zeer bedankt dat je de cover nog wilt maken (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Delphini schreef:
    Gezien ik inactief zal zijn verder op Q door wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd, maak ik enkel nog de al aangevraagde covers en is deze coverstore verder gesloten. Mochten mensen toch heel graag covers willen, dan raad ik aan op een andere manier met mij contact te zoeken. Dat kan via mijn fb pagina (Thorns Productions), of via mijn wattpad account LiIyEvans (met een hoofdletter i als tweede L). Ik zal ergens vandaag of maandag waarschijnlijk alle al aangevraagde covers plaatsen.


    Erg jammer dat je weggaat. Ik wilde je graag nog eens bedanken voor de ontzettend mooie cover je voor me gemaakt hebt en ontzettend bedankt dat je voor de andere nog covers wilt maken, dat is echt ontzettend lief van je


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Erg jammer dat je weggaat. Ik wilde je graag nog eens bedanken voor de ontzettend mooie cover je voor me gemaakt hebt en ontzettend bedankt dat je voor de andere nog covers wilt maken, dat is echt ontzettend lief van je


    Ja dit!! Heel erg bedankt en hopelijk kun je deze rottige situatie snel achter je laten. Veel sterkte.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:



    Oh die is mooi!!! Dank je wel!!! :D


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw die is inderdaad geweldig mooi!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.


    At the end we're all cursed


    At the end we're all cursed

    Waarom zijn jouw covers altijd zo perfect? (cat)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Delphini schreef:



    Ik ben hier nog niet helemaal tevreden over though. Misschien dat ik ergens volgende week nog een verbeterde versie plaats.


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    (...)

    Ik ben hier nog niet helemaal tevreden over though. Misschien dat ik ergens volgende week nog een verbeterde versie plaats.

    Ik vind hem al zeer mooi, alleen jammer dat de rozen niet superveel opvallen (het valt me nu al veel meer op dus zal wel aan het licht van mijn laptop komen) (maar het stoort me op zich ook niet heel erg doordat ze ook weer lekker subtiel zijn en dat lijntje onder de titel). Onwijs bedankt!
    Wilde je trouwens nog dat ik je tagde op AO3 ook voor je cover? Zo ja, onder welke naam? (mag ook best je wattpad)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 12:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Delphini schreef:



    Ik vind het al heel mooi! Maar mocht je dat nog willen doen, zou je er ook eentje kunnen maken zonder de vleugels en waar die bollen echt naar voren komen? Als een soort web ofzo? Het lettertype vind ik sowieso echt top!


    'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat

    Delphini schreef:



    Ik vind ze echt supergaaf, alleen vroeg ik me af of je alleen de kroon en het zwaard kan doen, zonder de achtergrond met de zwarte silhouetten van iets, want ik kan zelf niet zien wat het precies is, haha. Indien je dit wil doen, zou je dan ook de kroon en het zwaard wat lichter kunnen maken? Ik zie het bijna niet zonder volle helderheid en dat vind ik zonde.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga je cover zeker gebruiken, want ik vind hem toch echt wel heel erg mooi. Welke naam zal ik vermelden?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Maak je nog covers?