• Altijd heb ik m'n best gedaan voor school. Op de middelbare (6 jaar, eerst 4 jaar vmbo toen nog 2 jaar havo). Vervolgens op het hbo (1,5 jaar). Toen op het mbo ook weer, natuurlijk. Altijd huiswerk maken, altijd goed leren, altijd hoge cijfers halen. Die hoge cijfers halen is een hobby van me x). Nu zit ik in de laatste maand van mijn 2,5 jaar durende opleiding. 7 laatste examens, waarvan ik er 2 gedaan heb (voor één daarvan heb ik een 8.6... =D ). Morgen is de derde.

    En nu heb ik er echt zo geen zin meer in. Ik wil het wel zó goed kennen dat ik weer een 8 haal, mijn laagste examencijfer op deze opleiding is namelijk een 7,6 en daar ben ik trots op. Maar het is nu wel heel erg moeilijk om mezelf zo ver te krijgen te gaan leren. Raak steeds afgeleid. Ik kan natuurlijk wat minder leren en in mijn geval haal ik dan vast ook wel een 6, maar... nee :'D

    Het goede nieuws is dat ik na mijn opleiding direct werk heb *O*

    Iemand anders die in dezelfde situatie zit?
    Ik dacht, ik zal nog eens een topic maken om mijn huidige situatie met jullie te delen (typing)

    Liefs, Emma

    Kop op Emma! Ik weet zeker dat je die motivatie wel terug gaat vinden, ik heb ook soms momenten dat ik absoluut geen zin heb om te leren.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ahh ik herken mezelf hierin haha!

    Ik probeer ook altijd hoge cijfers te halen, laatst had ik een tentamen gemaakt waar ik (ongeveer) een 7 voor had, daar was ik dus eigenlijk niet zo blij mee... ik doe er nu alles aan om dit op te halen tot een 8! Maar eigenlijk boeit het verder niks, want 7 is ook een mooi cijfer haha!

    Soms wil ik het ook opgeven, wat helpt is gewoon even een uurtje iets anders doen en dan weer keihard leren! Succes! Je kan het :)


    Treat people with kindness

    Het lukt je wel Em!! I believe in youuu!! Ik had dat tijdens het tweede jaar van mijn opleising heel erg, maar ik ben er ook doorheen gekomen! Dus jij ook! ^^ *O*


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    O.o volgens mij ben ik zo persoon, die dit topic leest en moet gaan denkem: Goh, misschien met je hier een voorbeeld aan nemen 😅
    Ik hoop dat je nog een klein beetje concentratie kunt opbrengen, want zoals je weet, t is al bijna klaar ;D nog maar 5 te gaan !!


    ~My Mind Is Free~

    Het gaat je lukken! *O*
    Wat mij altijd hielp was de pomodoro methode. Anders had ik geen 3-jarige bachelor kunnen behalen op 1 jaar! Het gemiddelde van dat diploma lag daarom ook veel hoger. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Succes vandaag Emma! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Je kunt het Emma *O*


    I am an idiot, I move.

    Nog maar 4 te gaan nu!

    Veel successs! *O* Ik heb altijd een motivatietekort op het einde van elke examenperiode. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh ik herken dit echt heel erg. Ik ben voor alles geslaagd en hoef alleen mijn stage-uren nog te behalen, maar dit is gigantisch misgelopen (stagebedrijf heeft me laten vallen, super gemeen.) en dus ben ik nu hard op zoek naar een manier om die twee weken aan stage-uren nog ergens te krijgen. Gaat wel goed komen, maar pfoe ik heb zo'n zin om het gewoon op te geven.

    Heel veel succes Emma, komt vast goed! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nog 1 examen te gaan! Nederlands. Nou, dat gaat wel lukken. Van elk examen dat ik heb gehaald gaat het laatje weg en zoek ik alles uit en gooi ik het meeste weg =3

    Goed bezig, Emma! En dat laatste examen gaat je ook zeker lukken!

    Ik moet nog twee/drie weken hbo en dan hoor ik hopelijk dat ik mijn propedeuse in ontvangst mag gaan nemen op 13 juli en dat in één keer.
    Het laatste project moet ik volgende week nog afronden volgende week. Dit blok heb ik nog één vak waar ik morgen de eindbeoordeling van heb en ik moet voor eind juni nog een herkansing hebben ingeleverd voor een vak van het vorige blok.

    Ik hoop dat we over een aantal weken samen een feestje kunnen vieren, omdat we geslaagd zijn, Emma! x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oeeh succes!!!
    Ik heb morgen Nederlands en dan hoor ik het cijfer direct *O*

    Ik ga een vlag buiten hangen met de naam van mn school dr op. Die heb ik aangevraagd toen ik zo'n actie voorbij zag komen xd anders denkt iedereen nog dat ik mn middelbare schooldiploma heb gehaald... Die hoorden het namelijk vandaag.

    IK HEB MN DIPLOMAA

    Gefeliciteerd!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)