• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Mackenzie Verona Ambrose|17|Cheercaptain|1.3 - Campeon
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Ravenpuff
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Dumblydore
    ~ Pinata
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Grindywald
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Silas William Howe|19|Jock|1.2 - Voldymort
    ~
    ~

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Grindywald
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused Badass|1.2 - Douceur
    ~ Edgy
    ~ Sempre
    ~ Soco
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ |(Street)Fighter - Nerha
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Sobral
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - BIossoms
    ~

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    El Diablo.

    @GreenIight dat is eigenlijk juist niet hoe ze is :'D Dacht we hebben al genoeg queen B's


    El Diablo.

    Ik zoek voor Owen nog
    - een vijand waar hij vaak mee bekvecht of misschien wel een keer echt gevochten
    - iemand waar hij vaak wiet mee rookt en ook van krijgt
    - iemand die hij wel eens plaagt en onbewust beetje pest
    - iemand waar hij mee skate , goede vrienden mee is
    - iemand waar hij af en toe het bed mee in dook ( maar dat laatst heert afgekapt )

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 22:32 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ravenpuff schreef:
    Ik zoek voor Isa
    - maybe an ex
    - beste vriendin
    - iemand die ze bijles geeft
    - iemand die boos is dst ze naar Willow creek ging
    - other stuff


    Ik heb Evelyn wel voor iets, misschien deze ^?


    chaos makes the muse

    Campeon schreef:
    (...)

    Ty? (:


    Ja! Prima ^^


    chaos makes the muse

    Jeetje wat gaat dit snel :') Ik moet nog aan mn rol beginnen en de meeste relaties zijn al besproken. ('x


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    't Gaat inderdaad nogal snel.
    Silas, de jock, is af en staat op pagina 2 van het rollentopic.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Danaë "Dena" Melite Eiragos
    lemme know of het goed is/je nog ideeën hebt c:

          Dantae Cross: Dantae en Danaë hebben ooit een keer seks gehad toen ze elkaar tegenkwamen na een avond stappen.
          Isabella Eleana Thomassen: omdat Danaë op het moment nogal achteruit gaat met haar cijfers, krijgt ze bijles van Isaiah in wiskunde. Het vak waar ze echt het aller slechtste in is. Ze is echt niet heel erg gemotiveerd om te leren en komt de helft van de tijd niet opdagen. Uiteindelijk zal ze echter wel de hulp van Isaiah moeten aanvaarden, omdat ze anders flink in de problemen komt.
          Jake Nathaniel Colfer: Danaë en Jake zijn een keer met elkaar naar bed geweest en Danaë zag het eigenlijk voor zich om het daar bij te houden, maar op Jake lijkt geïnteresseerd in haar te zijn op een manier die haar een beetje overrompeld. Ze is er al lang niet meer aan gewend dat jongens vriendelijk tegen haar doen zonder dat ze seks willen en dat zorgt ervoor dat ze extra op haar hoede is rond Jake. De positieve aandacht die ze krijg is echter een soort aandacht die ze onbewust gemist heeft, maar ze vertrouwt zichzelf en vooral hem niet na alles wat er met haar gebeurd is.
          Juliyet Halle Kensington: in het tweede jaar hebben Danaë en Juliyet een gigantische bitch fight midden in de school gehad. Danaë had namelijk seks gehad met Juliyets vriend en daar was Juliyet niet al te blij mee. Juliyet heeft toen een oorbel uit Danaë's oor gerukt en Danaë heeft een flinke pluk haar uit Juliyets hoofd getrokken als trofee. De twee hebben de weken daarna moeten nablijven en zijn elkaar in die uren beter leren kennen. Bijzonder genoeg is daar een vriendschap uit ontstaan en claimen deze twee dames nu de hallen van Willow Creek High School. Juliyet als de Queen Bee en Danaë als haar de grootste slet van de school. De twee hebben ook flink wat dronken kussen gedeeld, want dat is natuurlijk wat hun relatie compleet maakt.
          Owen Bell: Owen is een jongen die meer dan eens gebruik heeft gemaakt van het feit dat Danaë zo makkelijk is. Hij zorgt dat ze genoeg drinkt en vervolgens laat ze hem zo alles doen wat hij wil. Zelf zit ze er niet zo over in, want ze staat het ondertussen gewoon toe.
          Silas William Howe: Silas en Danaë hebben seks gehad omdat Silas de antwoorden had gestolen voor een wiskunde toets en Dena deze hard nodig had. In ruil voor de antwoorden is ze toen met hem naar bed gegaan.
          Tyler Jay Santiago: Danaë hangt wel vaak rond Jefferson High rond en kent Tyler zo. Vaak komt ze gewoon een praatje maken of en sigaret bij hem stelen en zo kennen ze elkaar een beetje.
          Zigmund Richard Powers: Zigmund en Dena hebben nogal een complexe relatie. De eerste keer dat ze met elkaar naar bed gingen (of wilde gaan) kreeg Zigmund hem helaas niet omhoog. Daarna hebben ze uren met elkaar gepraat en daardoor is Danaë langzaam op het spoor gekomen van zijn homoseksualiteit. Het werd voor haar helemaal bevestigd toen ze hem betrapte terwijl hij iets te lang naar een jongen keek. Ze hebben echter nog steeds seks met elkaar omdat Zigmund graag wil bewijzen dat hij hetero is. Hoewel de twee de heftigste ruzies kunnen hebben, tot slaan aan toe, zou Danaë nooit zijn geheim verklappen, want hij weet ook iets over hem. Toen hij een keer bij haar was kwam haar moeder thuis. Danaë en haar moeder hebben toen knallende ruzie gehad over Danaë’s eetprobleem, zonder dat haar moeder doorhad dat Zigmund in de kamer ernaast zat te wachten tot hij weg kon. Ze houden elkaar zo een beetje aan het lijntje en hebben chantage materiaal om elkaar mee te krengen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 22:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Isa - Summer love
          Jake en Isa hadden een summer romance, maar Jake had niet verwacht haar terug te zien op Willow
    Julie - Casual flirts
          Julie en Jake mogen elkaar wel. Af en toe wordt er wel eens over en weer geflirt, maar hoe oprecht dit is valt over te discuseren.
    Isaiah - he's cool enough I guess
          Jake vind Isaiah een coole gozer, maar zal hem in grote groepen dezelfde behandelingen geven als de rest van de groep.
    Silas - Best friend
          Beide Jocks, beide geven graag feestjes, What do ya know
    Zig - Enemies
    Tyler - Friends with benefits, not only the sexual kind
          Cas ziet Tyler als haar beste vriend en Cas vangt Tyler dan ook maar al te graag op als hij het nodig heeft, en bied hem zelfs af en toe maar dan alleen onderdak
    Sarah - sister from another mister
          Sarah en Cas zijn echte partners in Crime en houden dan ook van samen problemen maken.
    Isaiah - Internet Friends
          Cas en Isaiah zijn internet Friends. Cas zal dan ook zeer verbaast zijn om Isaiah op Willow voor het eerst in real life te zien
    Zig - best friend who I flirt with too much
          Sadly, he's so awkward about flirting back.


    Ik vergeet zo veel, excuseer me, ik ga straks even door het topic op zoek naar andere dingen die ik had afgesproken

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 18:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Grindywald schreef:
    @Greenlight; online vrienden klinkt super leuk! Cas Zou echt verbaast zijn als ze hem dan op Willow ziet.

    Kwa Jake en hem... Hmm, ik denk dat Jake hem wel aardig zou vinden, maar het ligt er denk ik een beetje aan hoe Isaiah ligt bij de rest van de jocks, want stel De rest van de Jocks vinden Isaiah Niks, dan negeert Jake hem ook aardig als de rest van de jocks erbij zijn.


    Hahah ja gewoon zo van suprisee

    Ahhh ja, ik heb voor de rest nog geen relaties voor Isaiah met andere jocks dus ja ik weet niet precies hoe jij daarmee zou liggen. Ik denk niet dat hij er zelf een probleem mee heeft.

    Campeon schreef:
    @GreenIight dat is eigenlijk juist niet hoe ze is :'D Dacht we hebben al genoeg queen B's


    Oooh ja ik zie dat ik naar de verkeerde rol zat te kijken. *facepalm* in dat geval denk ik dat Isaiah haar wel heel aardig zou vinden.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 23:16 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nerha schreef:
    Jeetje wat gaat dit snel :') Ik moet nog aan mn rol beginnen en de meeste relaties zijn al besproken. ('x


    Ik houd wel wat open voor jouw personage. <3


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik houd wel wat open voor jouw personage. <3


    Same


    We've lived in the shadows for far too long.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik houd wel wat open voor jouw personage. <3


    You're the best! <3

    Grindywald, you too ^^


    Ik ga morgenmiddag na het werk aan de slag met mn mannetje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb sowieso nog heel veel relaties vrij for anyone who needs them ccc:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I need them ✌


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga morgenmiddag mijn rol afmaken en daarna eens zien wat voor een voorstellen bij mijn personage past.


    That is a perfect copy of reality.