• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:48 ]

    Edgy schreef:
    JA. Dat heb ik dus ook. En mijn oplossing is dat ik om de haverklap topics open.
    En ik zou het heel tof vinden als andere mensen dat ook doen, want dan gebeurt dat ook weer <3
    Oké, ik typ zo verder want ik heb een heel heftig gesprek
    doei


    Good luck!

    And yesss, ik ben ook wat actiever aan het worden, dus beschouw me als jouw collega in "anticrime" (bij het openen van topics).


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik wil wel vaker topics openen maar soms krijg ik amper reacties en de volgende keer dat ik iets wil openen, bedenk ik me een paar keer omdat ik het idee heb dat ik toch maar onzin post :')

    Maargoed, ik probeer echt wel actiever te zijn met het posten van reacties op stories enzovoort. Soms zit ik te brainstormen op een idee om reacties plaatsen meer actief te maken, maar ik heb tot nu toe niets geniaals gevonden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oké, ik ben een beetje rustiger en ik wilde toch maar even verder typen. Ik begrijp je wel, ik vind het ook heel jammer.

    TinyTina schreef:
    Ik wil wel vaker topics openen maar soms krijg ik amper reacties en de volgende keer dat ik iets wil openen, bedenk ik me een paar keer omdat ik het idee heb dat ik toch maar onzin post :')

    Maargoed, ik probeer echt wel actiever te zijn met het posten van reacties op stories enzovoort. Soms zit ik te brainstormen op een idee om reacties plaatsen meer actief te maken, maar ik heb tot nu toe niets geniaals gevonden.


    Ja, dit herken ik ook zo goed. Dit heb ik ook heel lang gehad, vooral omdat niemand dus meer topics plaatst voor kleine dingen. Maar ergens moet het beginnen.

    (flower) En je username is cool genoeg om alles prima te maken tbh.


    Tijd voor koffie.

    Als ik niet altijd bezig was met RPG, chatten, schrijven etc, zou ik het waarschijnlijk met je eens zijn, maar zoals hier al gezegd is, kan je er zelf ook iets aan doen ^^ Wat ik ook steeds tegen mezelf probeer te zeggen als ik het raar vind dat er geen reacties komen, maar ik ook niks geschreven oid heb


    obsessive rage

    Herkenbaar laatste doe ik aan orpg en verder niks. Voorheen was ik heel actief op het forum en zlals al gezegd de low key rpgs zijn op. Ikzelf wil heel graag rpgen maar een idee voor rpg heb ik dis niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is het punt juist. Ik open topics en maak heel wat lijstjes, maar de views en reacties die ik erop krijg zijn helemaal niks. Meestal krijg ik 1 of geen reacties. Ik doe uiterst mijn best om op zoveel mogelijk te reageren.

    Misschien is het een idee om iets nieuws en aantrekkelijks op Quizlet te zetten? Zelfs de kleine dingen kunnen het al veel leuker maken!

    Ik heb wel eens topics geopend met dat mensen reageerden van 'en wat voor nut heeft dit topic?' En dat komt zo erg over van: "ja alles moet hier nut hebben en gewoon kleine mededelingen kan hier niet want er moet altijd een vraag in je topic staan".

    Dat haalt veel "maak zelf leuke topics!" al onderuit als ik niks weet met per se een vraag.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb wel eens topics geopend met dat mensen reageerden van 'en wat voor nut heeft dit topic?' En dat komt zo erg over van: "ja alles moet hier nut hebben en gewoon kleine mededelingen kan hier niet want er moet altijd een vraag in je topic staan".

    Dat haalt veel "maak zelf leuke topics!" al onderuit als ik niks weet met per se een vraag.


    Dit ervaar ik ook. Waardoor ik wel tien keer nadenk voor ik een topic open :')


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor om van alles terug een topic te openen. :Y)
    Ik probeer het zelf, maar vaak ontbreekt me de tijd haha. Ik probeer wel altijd positieve topics aan te maken, want er is al genoeg negativiteit in de wereld. Misschien moeten we een 'mop van de dag'-topic aanmaken. Dat vond ik altijd een leuk topic op een andere website. ^^

    Vergeet ook niet dat er ook een heel promotieforum is voor je creaties. Die komen ook gewoon in de actieve topics terecht. Dus als je bijvoorbeeld een topic maakt over je story en een update post bij ieder nieuw hoofdstuk, komt jouw verhaal ook terug in de actieve topics. ;-)
          Je kan voor iedere creatie een topic maken, dus waarom niet? En als je dan bijvoorbeeld een promotietopic maakt voor een lijstje van je, stel dan een extra vraag in het topic die te maken heeft met je lijstje. Dan zijn users ook sneller geneigd iets te vertellen en daardoor dus het topic terug omhoog te schoppen. Extra publiciteit. Allez mannen, ik haal enkele simpele marketingtrucs boven, haha. =P

    Ik heb ook al een tijdje een idee voor een spel/wedstrijd, maar ik wacht tot de tijd me beter gezind is. Ik heb nog niets uitgewerkt, maar in gedachten ben ik al superenthousiast. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Smyth schreef:
    Ik kan me wel vinden in wat je schrijft. Misschien ook wel doordat ik dit alles een beetje ontgroei en interesse verlies.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben best lang weggeweest van Q en ik merk ook zeker verschil met bijvoorbeeld 2/3 jaar geleden. Ook lees ik nu nauwelijks tot niet storys op Quizlet. Maar toch blijft het wel een fijne site. Misschien iets met jeugdherinneringen ophalen ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja ik herken dit wel. Ik wil weer de days van superveel wedstrijden en onzintopics. Eerder was er van alles een wedstrijd, make-up (AAAH ZO NICE), tekenen etc. Ik lees ook nauwelijks stories meer maar dat heeft te maken met dat ik geen Nederlands meer lees. Vind het nog steeds een super chille site though.


    The truth is out there.

    I agree.
    Ik was een hele tijd gestopt, maar ben nu terug.
    Al dan alleen omdat Quizlet een fijne manier heeft om verhalen te schrijven en op te slaan


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    gewoon allemaal massas onzintopics en onzinstories aanmaken haha


    Heaven is a place that we all have

    MissEdgy schreef:
    Dat is het punt juist. Ik open topics en maak heel wat lijstjes, maar de views en reacties die ik erop krijg zijn helemaal niks. Meestal krijg ik 1 of geen reacties. Ik doe uiterst mijn best om op zoveel mogelijk te reageren.

    Misschien is het een idee om iets nieuws en aantrekkelijks op Quizlet te zetten? Zelfs de kleine dingen kunnen het al veel leuker maken!


    Zoaaaaals?


    Heaven is a place that we all have