• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:48 ]

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Jaaaaa tekenwedstrijd!!!
    Maar die ga ik niet organiseren :') Ik had hem drie jaar terug ofzo gedaan en is keiveel werk, dus dan komt dat in de zomer en tot die tijd mag iemand anders het doen. :P

    Laten we een lijstje maken met wie wat zou willen doen om Q leven in te blazen, wie weet motiveert dat!


    Goed idee!
    Ik wil er zelf ook geen organiseren, aangezien ik liever zelf als kandidaat mee doe. Maar misschien dat anderen interesse hebben?

    En wat de reacties van de rest betreft: het is een goed idee om zomaar topics te openen. Vaak zijn de 'nutteloze' topics juist leuk! Maar ik begrijp wel dat het van twee kanten moet komen. Het is niet leuk wanneer je een topic opent, een quiz of wat dan ook maakt en geen reacties krijgt.
    Iedereen moet gewoon sneller wat typen en op die 'Plaats Reactie-button' drukken!

    Ik open regelmatig topics wanneer ik een quiz of lijstje gemaakt heb. Dat is misschien ook nutteloos. Maar, hey! It's something. (;

    Ik vind het hier wel stil, maar niet saai.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben het wel met je eens, maar voor mij geldt meer dat ik graag gewoon met mensen zou willen praten of babbelen maar (a.) niet weet hoe want hoe en (b.) daarvoor al snel te anxious ben. Dus dat ligt aan mij haha...


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Eens met Patholoog.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ik toch die worldbuilding wedstrijd erin moet gooien.. Ik heb het zolang uitgesteld..

    Ik herken heel erg in wat je zegt, maar ik ben nu ook minder actief (deels door wattpad rpg's en boeken, en schoolstress) Maar ik ga erover heen zetten. Ik moet alleen nog toestemming vragen voor de wedstrijd.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Eurus schreef:
    Ik ben het wel met je eens, maar voor mij geldt meer dat ik graag gewoon met mensen zou willen praten of babbelen maar (a.) niet weet hoe want hoe en (b.) daarvoor al snel te anxious ben. Dus dat ligt aan mij haha...


    Zou een klets-maatje topic niet een leuk idee zijn? Gewoon een topic waar users zich aan kunnen melden als ze graag wat meer met (andere) users zouden willen praten. Met een link naar hun voorstelling en wat interesses van hen..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Zou een klets-maatje topic niet een leuk idee zijn? Gewoon een topic waar users zich aan kunnen melden als ze graag wat meer met (andere) users zouden willen praten. Met een link naar hun voorstelling en wat interesses van hen..

    Tadaaa


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Tadaaa


    Ik wist niet eens dat er zo'n topic was! Ik ga me snel inschrijven.(yeah)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.