• Luister, het is laat en ik ben slaapdronken, alsook de blok komt eraan en ik wil niet studeren voor mijn examen morgen. Dus dat is wat ik naturally in youtube intikte. Nu, de eerste video is: "how to become a pigeon and escape life forever." Nu, hoe heerlijk als dat ook klinkt, dit was mijn perfecte video geweest. Maar het blijkt Pewdiepie te zijn die een game speelt. Dat is werkelijk de grootste CLICKBAIT dat ik ooit slaapdronken heb meegemaakt. Misschien überhaupt!
    Zijn er dan nog verder video's vraag je je af. Als je video's bedoelt als "How to pluck, gut and roast a pigeon" (message gotten, thanks), "How to prepare a pigeon" en "Pigeon story: How the rock dove became the sky rat" onder anderen.
    Zie, maar dat helpt mij niet verder. Nog altijd moet ik morgenvroeg nog flink studeren voor mijn examen morgenmiddag, damnit. Dus, weet iemand hoe je een duif wordt en leven ontsnapt? Zijn er nog dingen die je kwijt wilt? Ben je ook slaapdronken?

    En nu pigeon memes, want ze maakten mij aan het lachen.
    Post ook je pigeon memes als je niets te zeggen hebt op dit topic.



    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind duiven echt ranzige beesten... (nerd) Waarom niet een lief klein schattig onschuldig mereltje? of een buizerd want evil me


    oi, suzy


    26 - 02 - '16


    chaos makes the muse

    Omg dit is fantastisch. Dit is echt goede afleiding als je eigenlijk moet studeren...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.



    Tussen ons: ik ben een vogelliefhebber maar duiven zijn werkelijk waar stom. :') En dom, heel dom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is een topic voor Jarne. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury