• HET GROTE KATTEN TOPIC.

    Ja ik weet het, er zijn al twee katten topics, maar die zijn al meer dan een jaar oud.


    Houd jij van katten en praat je 24/7 over katten met je vrienden?
    Dan is dit topic helemaal voor jou! Plaats hier plaatjes, gifs en memes van katten! Heb jij een mooi kiekje van je kat?
    Heb je een leuke gif gezien van een kitten? Spam dit topic maar helemaal vol met leuke kattenplaatjes!


    Honden zijn ook welkom!


    Bekijk hier de Kitten Academy livestream!


    De lijst.
    Oud kattenvrouwtje- MissEdgy
    Dierengek- Evaethas
    The Queen of crazy cat people- Smyth
    De fluffy kittenlover- Kowalski

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 16:17 ]

    Firgun schreef:
    Ze zijn onderhand al iet of wat groter (week of twee ouder) maar ZE GAAN WEG IK GA JANKEN MAN
    van links naar rechts: julia, rosie, mia en sebastian



    Aaaahhh omg. Ik heb zelf ook kittens gehad, mega schattig, maar zo druk!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sonar schreef:
    (...)

    Nog niet gesproken over het miauwen van katten die niet kunnen miauwen en heel schattig piepen.


    Dat doet mijn oudste kat (Boris) steeds vaker als hij opgetild wordt. Of de jongste (Loeki) als hij een vlindertje wil pakken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Firgun schreef:
    Ze zijn onderhand al iet of wat groter (week of twee ouder) maar ZE GAAN WEG IK GA JANKEN MAN
    van links naar rechts: julia, rosie, mia en sebastian



    Die zijn schattig! Ooit was Loeki ook zo klein, maar nu is hij echt een jagertje geworden.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 17:59 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Firgun schreef:
    Ze zijn onderhand al iet of wat groter (week of twee ouder) maar ZE GAAN WEG IK GA JANKEN MAN
    van links naar rechts: julia, rosie, mia en sebastian



    Wat lief!! Mag ik Sebastian??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb katten gehad met mijn ex. Heb 2 keer meegemaakt dat een poes kitten kreeg.

    Ik mis het om een kat te hebben. 😢


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ubuntu schreef:
    Ze zijn onderhand al iet of wat groter (week of twee ouder) maar ZE GAAN WEG IK GA JANKEN MAN
    van links naar rechts: julia, rosie, mia en sebastian




    Awwh, die zijn zo cute!(heart2)

    Als ik mijn raam open heb staan in de nacht is er steeds zo'n hele sneaky kat die dan binnenkomt en op mijn bed gaat liggen. Word ik midden in de nacht wakker ligt dat beest daar. En om 7 uur is hij al weer weg. Ik heb hem Jack genoemd, en in een schriftje staat "Jack is Back" en dan met streepjes er achter hoevaak hij al geweest is. Met nu er bij, achttien streepjes.


    Don't let anyone tell you what to do.

    Icepack schreef:
    Als ik mijn raam open heb staan in de nacht is er steeds zo'n hele sneaky kat die dan binnenkomt en op mijn bed gaat liggen. Word ik midden in de nacht wakker ligt dat beest daar. En om 7 uur is hij al weer weg. Ik heb hem Jack genoemd, en in een schriftje staat "Jack is Back" en dan met streepjes er achter hoevaak hij al geweest is. Met nu er bij, achttien streepjes.

    HAHAHA omg genius die kat


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kennen jullie Mango Brown? Is echt suuuuuuper schattig!

    facebook pagina
    instagram


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dit topic vind ik nu al geweldig en erg cute (: Die Mang Brown is dat ook^ kende ik nog niet.

    Ik heb het dilemma dat ik nu mijn katten veel minder zie omdat ik deels op kamers zit /:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben in bezit van de prinses van de katjes.




    Princess Amy of the Cats greets you and wishes you a catty day (cat)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 19:36 ]


    Firm believer of all that is magic

    Dit is mijn oud weerwolfje kat genaamd Dilly. Of superlazarus, dat kan ook.



    weerwolf= omdat ze stokdoof is en daardoor keihard miauwt als een weerwolf
    lazarus = iemand die opstaat uit de dood. Nou ze is 21 en is al door een stuk of 11 levens gegaan :") Nogsteeds is ze springlevend.

    Ze is echt heel erg schattig en lief. (H) Geweldig topic dit.

    Vroeger hadden we een kat genaamd Edgar Allen Poe(s) :')


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”



    Dit is mijn lieve katertje Kees. Hij is een rescue cat en is vroeger mishandeld geweest voorhij bij ons kwam.
    Nu heeft ie een schildklier aandoening (vergelijkbaar met een tumor) en heeft ie waarschijnlijk niet lang meer om te leven :/
    Hij is nu rond de 13-14 jaar en t is echt mn beste vriendje. Ik ben helemaal geobsedeerd door dit beest. En hij door mij hah.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    M0NA schreef:
    (...)

    Wat lief!! Mag ik Sebastian??


    Sorry, Sebastian gaat al weg! :c En Mia ook. :c En Julia en Rosie wil ik zelf houden haha. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried