• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:04 ]

    Misschien kun je wat afspraken met je ouders maken? Gewoon zeggen dat je graag mee wilt maar het fijn zou vinden als je ook je eigen ding kunt doen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb het zelfde probleem. Ik heb geen plannen voor de zomervakantie en ik wil ook wat gaan doen (Ik heb rijexamen geplant staan, maar dat is niet mijn idee van een vakantie of een leuke activiteit) .


    Seasons will change, but I shall remain

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:04 ]

    Oscura schreef:
    Ik heb het zelfde probleem. Ik heb geen plannen voor de zomervakantie en ik wil ook wat gaan doen (Ik heb rijexamen geplant staan, maar dat is niet mijn idee van een vakantie of een leuke activiteit) .

    Aw. Nee, snap ik!

    Oh ik snap je dilemma, helaas. Zelf heb ik ook geen plannen, dus ik denk dat ik maar ga proberen veel te werken ofzo.
    Vriendinnen hebben al een volle agenda, waardoor iets met hen afspreken lastig is. En met mijn ouders botst het de laatste tijd ook vaak, wat met hen meegaan ook niet echt aantrekkelijk maakt. Een echt leuke vakantie is wel net iets anders dan dit haha


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Heuj high five! Ik blijf ook de hele zomervakantie in Nederland. Staat wel tegenover dat ik van september tot en met januari in het buitenland1zit voor m'n studie, maar dat laten we even buiten beschouwing. Wat ik met name ga doen is heeeeeuuuuul veel werken, want ik heb echt drastisch geld nodig. Daarbij ga ik naar enkele Q'ers, heb ik Castlefest op m'n planning staan, ga ik een weekje gezellig doen bij mn schoonouders en ga ik ook zelf nog iets organiseren om gezellig bij elkaar te komen (:
    Ik weet niet of je er iets mee kan, maar misschien zijn het wat ideetjes ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Naomi gaat iedereen van Q bezoeken in de zomer, kom mee? :Y) Verder kan ik je niet helpen, mijn zomer staat barsten vol met werken/studeren. Dus ja.
    Maar waarom je niet alleen op vakantie? Ik vond dat namelijk vrij verfrissend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga al twee jaar niet meer mee met mijn ouders en broer, omdat ik ook enorm snel geïrriteerd raak aan hen, zonder dat ik dat zelf wil. En omdat ik in juli wou gaan werken en zij gaan in juli op vakantie, dus ja. Ik ga in september wel met een groepje vriendinnen naar Barcelona en waarschijnlijk ga ik met mijn lief ook een citytrip doen, via srprs.me. Heb je toevallig geen vriendin die ook een citytripje wil doen? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ga al twee jaar niet meer mee met mijn ouders en broer, omdat ik ook enorm snel geïrriteerd raak aan hen, zonder dat ik dat zelf wil. En omdat ik in juli wou gaan werken en zij gaan in juli op vakantie, dus ja. Ik ga in september wel met een groepje vriendinnen naar Barcelona en waarschijnlijk ga ik met mijn lief ook een citytrip doen, via srprs.me. Heb je toevallig geen vriendin die ook een citytripje wil doen? (:

    O, ze hebben ook single reizen. Die ga ik onthouden voor volgend jaar !


    Seasons will change, but I shall remain

    ^ Ja ik overweeg om met zon random groepstrip van srprs.me te gaan. Maar wacht ik even mee want mogelijk dat ik in december naar China en Australie ga haha!


    The truth is out there.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:04 ]

    Ledecky schreef:
    Ik ga al twee jaar niet meer mee met mijn ouders en broer, omdat ik ook enorm snel geïrriteerd raak aan hen, zonder dat ik dat zelf wil. En omdat ik in juli wou gaan werken en zij gaan in juli op vakantie, dus ja. Ik ga in september wel met een groepje vriendinnen naar Barcelona en waarschijnlijk ga ik met mijn lief ook een citytrip doen, via srprs.me. Heb je toevallig geen vriendin die ook een citytripje wil doen? (:

    Dat klinkt leuk! Veel plezier alvast. Ik ga misschien wel een dag of twee naar Londen met iemand. Dus op zich... verlaat ik tenminste nog heel even het land waarschijnlijk.