• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Tormienne
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Bathsheba
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Tormienne
    ~ Roxanne “Roxie” Kinsey .....|18||1.9 - Obeah
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Campeon
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Phorthos
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah
    ~ Hero Dominic Zimmermann|18|rich kid|1.8 - Ziegler
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|18|Cheerful faker|1.8 - Mouli

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Phorthos
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Sestra
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Virago
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Virago
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Ziegler
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - SebastianVerlac
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)


    • At the moment •
    Het is woensdag 10 oktober, iets minder dan een maand geleden is Jefferson High afgebrand. Het is een week geleden dat zowel leerlingen van Jefferson High als Willow Creek te horen hebben gekregen, dat ze op Willow Creek High School terecht kunnen. Dit zal een grote verandering zijn voor iedereen. Twee compleet verschillende groepen komen samen en daarnaast is Willow Creek heel veel malen groter dan Jefferson High. Op het moment begint het derde lesuur bijna. Leerlingen van Jefferson High konden het vorige uur hun boeken, roosters etc. ophalen en voor de leerlingen van Willow Creek gelde gewoon het normale rooster.
    Weer: Het is op dit moment 18 graden en er is volop zon, er zijn slechts enkele wolken in de lucht te zien en er is een lichte wind.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 21:04 ]


    El Diablo.



    Owen Bell

    in class with zig, dena, tyler , outfit


    Zig had me enkel een geïrriteerde blik gegeven en zijn handen vervolgens opgeborgen in zijn zakken, ‘damage control.’ Ik schudde mijn hoofd afkeurend maar wist nu al dat Zig daar niks om zou geven.
          ‘Alsof jou dat iets aangaat.’ Juliyet leek ook erg op haar teentjes getrapt en ik moest lachen om de opmerkingen van Tyler. 'Het is moeilijk om iets te vertellen als er nooit iets gebeurd hmh. . . .?’ De hele school had overduidelijk een ernstig ochtendhumeur.
          Ik knikte en schoof mijn stoel wat naar achter toen Tyler zich naar ons toe boog, ‘ik ben vergeten om te roken. . . Ik wil echt even gaan, joining me?’ Mompelde de jongen ons zachtjes toe en ik keek naar Zig om te zien wat hij ging doen.
          De jongen naast mij was al opgestaan en had zelfs al een sigaret in zijn mond gestopt. ‘Ja, let’s go.’ Ik stond op en bekeek de klas die op hun beurt ons weer bekeken– we zouden midden in de les vertrekken, zo hadden we de aandacht mooi getrokken.
          Één voor één liet ik mijn blik gaan langs de leerlingen en keek naar Ann die naast wel een heel bekend iemand zat; ik knipperde een paar keer en keek toen even naar de docent die vroeg wat we van plan waren.
          Ik antwoordde echter niet en schudde mijn hoofd afkeurend, Ann had zich gevestigd naast Jake– de jongen die ooit vriendelijk had aangeboden om haar een nachtje te laten slapen toen het even niet zo goed ging tussen mij en Annabeth. Na een ruzie was ze verdwenen en geëindigd op een Willow Creek feest– hoe ze daar kwam was voor mij toentertijd een raadsel. Ze had het me eerlijk verteld dat ze was blijven slapen en dat er niks was gebeurd. De twijfels die ik toen had werden nu alleen maar groter.
          Die opgespoten barbiepop was blijkbaar hard op weg om mijn vriendin te stelen. . . Ex-vriendin. Het zou niet de eerste keer wezen dat ze had gelogen tegen mij en ik voelde me vreselijk opgefokt over het feit dat ze zo met me had gespeeld.
          ‘Jongens, waar gaan jullie heen?’ Ik keek de docent aan en haalde mijn schouders op terwijl ik de stoel terugschoof die hard tegen de tafel klapte.
    ‘We gaan een rookpauze houden.’ Ik keek naar Dena en raakte haar schouders vederlicht aan voor ik me omdraaide en naar buiten liep– ik moest echt even mijn aandacht verzetten.
          Toen we buiten stonden had ik even diep ademgehaald en een voorgerolde joint uit mijn zak gehaald, als ze dachten dat we sigaretten gingen roken hadden ze het goed mis. Ik had wat sterkers nodig om mijn gedachten even te laten afvaren.
          Ik stak de joint aan voor ik de twee jongens aankeek, ‘ik denk dat Ann me bedrogen heeft,’ sprak ik vervolgens en graaide in mijn zak voor mijn telefoon.
    ‘Het is niet dat ik er mee zit,’ zei ik en nam een diepe hijs, ‘echt niet.’ Ik wendde mijn gezicht af en keek naar de grond.
          Ik wreef door mijn ogen, ‘gelukkig maakt Dena’s tieten iedereen hun dag goed behalve die van Zig.’ Zacht lachend gaf ik hem een stootje maar zelfs ik vond dit keer mijn eigen grap stom.
          Ik hield mijn joint voor aan de andere jongens en checkte daarbij gelijk mijn telefoon waarbij mijn gezicht wat betrok. ‘Moet je zien wat ze stuurt!’ Ik slaakte een geërgerde zucht waarna ik snel begon te typen. 'Nooit van mijn leven meer dat ik aan een vriendin begin.'

    To: Ann
    Annabeth, heb je nu al vrienden gemaakt? Ik wist niet dat je op blond viel, je lijkt goed op deze school te passen– waarom verbaast mij dat niks?


    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 12:49 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Jazmín Valeria Fuensanta
    “If you show me you don’t give a fuck,
    I’ll show you that I’m better at it.”

    • Nine-teen • Jefferson High • . . . •Outfit

    Losjes woelde ik tijdens mijn snelle pas een keer door mijn donkere krullende lokken, waarna ik mijn telefoon over pakte van mijn andere hand zodat ik de peuk tussen mijn vingers naar mijn lippen kon brengen om een hijs te nemen. Ik was zoals gewoonlijk weer eens tactvol te laat voor de les, maar dit keer kwam het niet doordat ik te laat was opgestaan, of ander oponthoud. Na een vroege douche en mezelf aangekleed te hebben wilde ik mijn lange lokken nog vlug stijlen, totdat ik erachter kwam dat mijn stijltang spontaan pootjes had gekregen en nergens te vinden was. De enige plek waar ik nu nog kon bedenken waar dat ding lag - na het hele huis zowat op de kop gezet te hebben - was degene die ik besloot er naar te vragen door middel van een berichtje. Het zou me tenslotte niks verbazen als het ding daar lag, gezien ik er wel vaker spullen had laten liggen.

          To: Sami-boy.

    Hey Handsome, heb ik het weekend misschien spullen bij jou laten liggen? Ik ben mijn stijltang kwijt. :’D

    X.


    Voor kort gleden mijn gedachten even terug af naar het afgelopen weekend, maar als snel besloot ik deze weer te verdringen. Het achtervolgde me al dagen en ik raakte er niet bepaald minder gefrustreerd van - eerder seksueel gefrustreerd op alle fronten. Zodra het bericht verzonden was propte ik mijn telefoon in mijn kontzak en schoot het laatste stukje van mijn sigaret weg. Behendig duwde ik de deur van de school open, waarna ik mijn weg vervolgde richting het lokaal waar ik aanwezig hoorde te zijn.
          Eens ik het lokaal bereikt had glipte ik zo subtiel mogelijk naar binnen en negeerde de eventuele blikken die me toegeworpen werden. Onbewust blikte ik een keer rond, zoekende naar een plekje om te gaan zitten nog voor de leraar besloot me er alsnog op te wijzen dat ik te laat was. Vroege ochtend discussie waren niet zo mijn ding. Ik vond uiteindelijk een plaatsje bij Sarah en Cas, waar ik me met een plof op de lege stoel voor hen liet vallen, alvorens mezelf te ontdoen van mijn leren jasje. “Goedemorgen. Ik ben niet te laat, toch?” Met een blik vol gespeelde onschuld keek ik van Cas naar Sarah, waarna een grijns op mijn lippen krulde. “Als hij iets zegt dan heb ik hier al die tijd al gezeten.” Met een kort knikje gebaarde ik richting de leraar, waarna ik vluchtig mijn boeken op tafel kwakte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    HERO DOMINIC ZIMMERMANN
    18 • Willow Creek • Rich kid • Classroom • Alone



    WE FIND OURSELVES IN THE SAME OLD MESS
    SINGING DRUNKEN LULLABIES

    Verstrooid, verstoord en verpest van de alcohol werd Hero wakker. Hij lag in een onhandige houding, zijn mond was geheel uitgedroogd en hij kreeg zijn ogen van ellende amper open. Zijn wekker rinkelde al vijf minuten aan één stuk en pas na die tijd werd hij wakker. Hij had wellicht iets te diep in het glaasje gekeken. Zijn ouders waren op vakantie, dus hij had de drankvoorraad volledig voor zichzelf. Zijn zusjes dachten nog niet eens aan alcohol of iets wat überhaupt niet mocht, dus meer voor hem.
          Hij rolde uit bed, stapte onder de douche en friste zichzelf wat op. Hij mocht misschien niet de braafste van het stel zijn, hij kende het woordje "hygiëne' wel degelijk. Nadat hij weer enigszins om aan te zien was, vertrok hij van huis. Hij nam de moeite niet om iets te eten, omdat de misselijkheid zijn toestand over had genomen. Terwijl hij richting zijn auto liep, keek hij even op zijn telefoon om te kijken hoe laat het was. Hij had nog tien minuten om op school te komen, maar hij moest minstens een kwartier rijden, dus dat zou hij niet redden. Daarom besloot hij om ook maar op zijn gemak te doen, want te laat was hij toch al - beter veel te laat, dan te laat, was tegenwoordig zijn motto. Hij stapte de auto in en reed richting school.
          Hij parkeerde sierlijk zijn auto, stapte uit en wandelde de school in. Hij was niet de enige met een dure wagen, waardoor bijna niemand meer omkeek naar de dure bak voor de school. Het deed hem goed dat niemand zich echt interesseerde in zijn rijkdom, omdat hij liever niet geassocieerd werd met zijn ouders. Ongegeneerd en asociaal stapte Hero het lokaal van scheikunde binnen. Hij negeerde de opmerking over dat hij te laat was door de docent, grijnsde slechts breed en wandelde naar zijn plek toe. Tegenwoordig was iedereen het wel gewend dat Hero graag fashionably late was. Hij keek wat rond naar de nieuwe gezichten om ze stuk voor stuk door zijn vleeskeuring te laten gaan. 'Fresh meat,' grijnsde hij zacht, terwijl hij zich neer liet zakken op zijn stoel.

    DON'T BE ASHAMED OF WHO YOU ARE
    THAT'S YOUR PARENTS JOB


    Big girls cry when their hearts are breaking

    COLIN GRAHAM LEWLYN II
    The heartbreaker ~ 18 ~ Chemistry ~ with Isa

    I don't smoke and I don't drink or screw around. But man, do I lie.

    Voor Isa echter ook de kans krijgt om iets aan mijn frustratie te doen, of zelfs maar iets te zeggen hoor ik het meisjesachtige stemmetje van Cadi vlak bij ons tafel. Automatisch kijk ik op, waarbij er spontaan een ondeugende glimlach op mijn lippen verschijnt. Die outfit, geweldig. Het is netjes genoeg om sociaal aanvaardbaar te zijn terwijl het op de één of andere manier toch een beetje een fuck you naar de upper class is.
    "Hee sexy," groet ze me. Net wanneer ik wil antwoorden drukt ze, geheel zonder dat ik het verwacht had, haar lippen op die van mij. Volledig op automatische piloot beantwoord ik die kus - tot de leerkracht besluit dat dit te ver gaat. Met nog een korte kus neemt mijn blondje afscheid, terwijl ik kortstondig verstomd blijf zitten. Langzaamaan word ik me weer uiterst bewust van het feit dat Isa naast me zit, als ze -aardig zoals ze is- het gesprek gewoon voortzet, en ik voel het schaamrood naar mijn wangen stijgen. Dit was Awkward.
    "Was je niet van plan mij over het feest te vertellen, Colin? Je kwetst me diep. En ik nog wel denken dat we een goede relatie hadden." Hoewel ik wéét dat ze dit als een grapje bedoelde voelen de woorden aan als een bliksemschicht die me recht in mijn hart raakt. Het idee dat ik Isa ooit zou willen kwetsen is in geen enkel universum zelfs maar een mogelijkheid. En zelfs al heeft ze het niet over een liefdesrelatie; de pijnlijke wetenschap dat ik die kans door mijn vingers heb laten glippen doet mijn mond droog worden en een krop in mijn keel verschijnen. Ik lach wat groentjes, niet wetend hoe ik hier in godsnaam een antwoord op moet geven zonder mezelf volledig belachelijk te maken in het bijzijn van de hele klas.
    "Iemand moet ons allemaal redden," mompelt Isa, zich tot mijn opluchting onbewust van mijn predicament, verder. "Eigenlijk moet jij mij redden, want ik ben de damsel." Ik sluit mijn ogen terwijl ik me er op focus te blijven ademen, beseffend dat ik nu er vast niet meer mee weg kom geen antwoord te geven.
    "Ik dacht dat je mij geen galante ridder vond," flap ik er dan fluisterend uit, met in mijn stem een ondertoon die donkerder is dan ik bedoeld had.
    Zodra Isa opnieuw met haar mobiel bezig is maak ik van de gelegenheid gebruik om mijn stoel wat verder bij haar vandaan te schuiven en letterlijk een afstand te creeëren, niet omdat zij die nodig heeft maar ik. Te erg gegeneerd vanwege mijn harde woorden haal ik zelf ook mijn mobieltje uit mijn broekzak, om er achter te komen dat ik blijkbaar goed in de markt lig vandaag. Allereerst open ik het smsje van Ann. Het is ook geen wonder dat ze al van het feest af weet, gezien ze vlak naast Jake zit.
    To: FrangipAnn
    Je komt toch? No Ann, no party. <3
    Er zit een barst in de dam. Er zijn reparatiewerken nodig.


    Het is een codezin die we als pubertjes hadden afgesproken om aan te geven dat één van de twee zich in de problemen bevindt, zonder dat gezegd hoeft te worden wat. Het feit dat ik naast Isa zit moet voor Ann duidelijk genoeg zijn. Zij is de enige die ik ooit verteld heb over Isa, én hoe moeilijk ik het met de hele situatie gehad heb.
    Het volgende bericht dat ik open is het gesprek tussen Jake, Silas en mezelf. Ik besluit het bericht wat brillenmans betreft te negeren - mijn hoofd staat er op dit moment helemaal niet naar.

    To: Jake & Silas
    Alright! Alles klaar zetten om 20u?


    Als ook die verzonden is zie ik nog een sms van Sarah staan. Bij deze ontdekking maakt de frons op mijn gezicht weer plaats voor een zachtere uitdrukking. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken een keer in de richting van de twee schoonheden om dan tot de conclusie te komen dat Jazz inmiddels ook is komen opdagen.

    To: Sidekick
    Je weet zelf goed genoeg dat ik niet eens mijn handen nodig heb ;D
    Hoe goed ken je me nu eigenlijk? Natuurlijk is het beter dan pizza en shotjes, seut. Vanavond om 21u in het zwembad hier op school. Ik zou zeggen vergeet je bikini niet, maar eigenlijk zou ik dat niet eens zo erg vinden.
    Spread the word ;-)
    & Voor jou heb ik altijd tijd. Straks een potje ruzie maken en dan verdwijnen? I could use a friend now.


    Nadat ik op verzenden heb ik gedrukt laat ik mijn ogen in de richting van Cadi afdwalen, bewust Isa vermijdend. Ik scheur een papier uit mijn notitieblok en haal een potlood boven, waarna ik een briefje schrijf.


    Ik ga straks, na schooltijd, even hangen met Brownie. Vanavond na etenstijd samen een nieuwe bikini voor je shoppen? Schijnt dat er later wat leuks te beleven valt ;-)
    Nice outfit, stunner <3


    Ik maak een propje van het briefje en wanneer ik er zeker van ben dat de leerkracht zich nog wel even niet omdraait gooi ik naar mijn partner in crime toe, recht voor haar neus.
    Vervolgens wacht ik ongeduldig op een reactie van mijn zusje.



    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 11:29 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:43 ]

    SILAS WILLIAM HOWE

    "Let's talk about sex, baby."


    19 • Jock • Willow Creek • Chemistry class • Miska

    Tot lichte ergernis van mij begint de nerd tegen me te praten. 'Hi. Ik ben Miska. Aangenaam.' Ik neem hem even in me op en knik kort.
          'Silas,' stel ik me kort voor. Ik word afgeleid door de berichtjes die binnenkomen van Colin en Jake. Grinnikend lees ik de tekstjes. Wel, ik zou graag die bril van zijn neus duwen om te kijken wat er zou gebeuren, maar ik denk dat hij dan meteen een zenuwinzinking krijgt. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij dan per direct huilend op de grond zou liggen.

          To Colin and Jake
          Ik zou het graag doen, al denk ik dat hij dan meteen huilend neervalt.
          Niet mijn probleem, though. Ik kijk het nog even aan. En 8 uur is prima,
          dan heb ik tijd genoeg om me thuis te vervelen en aan mijn huiswerk
          te gaan, natuurlijk. Jk, bij mij voordrinken?

    Ik hoor dan wat kabaal en Hero loopt het lokaal binnen. Ik grijns als hij vlakbij mij gaat zitten en ik draai me weg van Miska-de-nerd en klop Hero op zijn schouder. 'Dat je überhaupt op bent komen dagen, ik had je moeten waarschuwen dat je net zo goed weg zou kunnen blijven,' merk ik op. Ik zou Miska van zijn plek weg kunnen sturen zodat ik tenminste een buurman heb met wie ik een normaal gesprek kan voeren zonder dat hij angstig onder de tafel kruipt en het angstzweet over zijn lichaam laat druipen. Wat een watjes. Ik dacht dat de 'slechte buurt' wel wat stoerdere jongens zou produceren, maar dat valt vies tegen. 'Hoe is 't, man?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HERO DOMINIC ZIMMERMANN
    18 • Willow Creek • Rich kid • Classroom • S & M



    WE FIND OURSELVES IN THE SAME OLD MESS
    SINGING DRUNKEN LULLABIES

    Toen Hero eenmaal gesetteld was in de klas, nam hij uitgebreid de tijd om eens rond te kijken. Er zaten verschillende personen in de klas: de helft kende hij, de andere helft was geheel onbekend voor hem. Iedereen die oogcontact met hem wist te maken, kon een ondeugende grijns verwachten. Hero maakte geen onderscheid tussen man of vrouw, eerder tussen aantrekkelijk en onaantrekkelijk, daarom was iedereen die er goed uit zag een potentiële prooi voor Hero.
          Hero schrok ietwat op toen hij zijn telefoon in zijn broekzak voelde trillen. Hij viste zijn mobiel uit zijn spijkerbroek en las het berichtje dat Cadi hem gestuurd had. Lachend rolde hij zijn ogen bij het lezen van haar uitdagende woorden. Ze was één van de zovelen voor hem, maar hij had zichzelf voorgenomen om al zijn speciale vrienden even vriendelijk te behandelen. Vertaald in de doorsnee taal betekende dat dat hij zijn fuckbuddy's probeerde met respect te behandelen, voornamelijk om ze aan het lijntje te houden. Des te meer vrienden, des te meer plezier voor Hero. Bij het lezen van de naam Isaiah kneep Hero zijn ogen wat samen. De jongen was overduidelijk geïnteresseerd in Hero, want ja wie was dat niet? Maar Hero kreeg hem niet zover, dus dat was voor de komende weken zijn nieuwe doel. Toch kon hij het berichtje van Cadi niet zomaar negeren.
    To: Cadi
    Oh dear, kun je me nu al niet missen? Maar natuurlijk gun ik je een rondleiding, daar ben ik goed in hehe.
    Ps. Stuur Isaiah naar me toe, I need him for something

          Hij keek grijzend over zijn schouder naar het blonde meisje aan wie hij het berichtje had gestuurd. Hero werd uit zijn blik naar Cadi gehaald door een klop op zijn schouder. Ietwat verbaasd keek hij op, maar bij het zien van Silas' gezicht verscheen er een grijns op zijn gezicht. 'Dat je überhaupt op bent komen dagen, ik had je moeten waarschuwen dat je net zo goed weg zou kunnen blijven,' grapte Silas. Hero lachte zwak, maar wel gemeend. 'Ik doe mijn best, man.' antwoordde hij alsof het heel wat was dat hij er überhaupt was. 'Mijn vader beval me op mijn aanwezigheid wat omhoog te krikken,' sprak hij verder. 'Maar de laatste keer dat ik naar die vent heb geluisterd is zo'n miljoen jaar geleden. Ik ben hier alleen voor nieuwelingen, wie weet wat erbij zit.' Dat was meteen ook zijn antwoord op de vraag van Silas. Men was het onderhand wel gewend dat Hero behoorlijk graag over zichzelf praatte.
          Hero's blik viel op de jongen naast Silas, die ongemakkelijk achter zijn tafeltje zat. 'Hey,' zei hij tegen de jongen. 'Relax eens een beetje, het is hier geen kostschool. Ik ben Hero,' Hij stak zijn hand uit naar Miska. 'En let niet op Silas hier. Hij is bang voor wat hij niet kent.' Hij wierp Silas een uitdagende grijns toe, waarmee hij liet weten dat hij slechts een grapje maakte. 'Welkom op Willow Creek.'

    DON'T BE ASHAMED OF WHO YOU ARE
    THAT'S YOUR PARENTS JOB

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 14:44 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|Outfit



    'Ja, let's go,' zei Zig die al opstond en een sigaret tussen zijn lippen stak. Een tevreden grijns vormde zich op mijn lippen. Ook de leraar begon het door te hebben en keek op van een jochie dat hij hielp. Ik keek kort naar de leerlingen die uiteindelijk ook opkeken toen Owen opstond en de grijns op mijn lippen werd nog wat breder. ‘Jongens, waar gaan jullie heen?’ vroeg de docent toen ik opstond en mijn zwarte tas losjes over mijn schouder slingerde. Ondertussen belande Owens stoel met een harde klap tegen de tafel. ‘We gaan een rookpauze houden.’ gaf hij vervolgens als antwoord, normaalste zaak van de wereld. Op Jefferson was dat ook zo. Mensen liepen in en uit het lokaal, niemand die er nog van opkeek. Zelfs docenten niet, het zou niet lang moeten duren voor dat ook hier de norm zou zijn. 'What he said..' mompel ik en doe niet de moeite mijn stoel aan te schuiven. In plaats daarvan keek ik in mijn tas, op zoek naar een zeker rood wit pakje dat mijn behoeftes weer kon vervullen. 'Ja dat kan zomaar niet. Dan noteer ik jullie als afwezig.' sprak hij en ik kijk kort naar de docent en vernauw mijn ogen wat. Was dat een dreigement hier? Afwezig? Be my fucking guest. Een emotieloze blik neemt plek op mijn gezicht en nonchalant gooi een een bijna leeg -op drie sigaretten na- pakje op zijn bureau. 'Hier... Helpt mij ook altijd tegen een ochtendhumeur.' zeg ik en geef hem een nonchalante grijns, voor ik de twee jongens volg. 'Hallelujah!' breng ik uit als we buiten aankomen en ik steek meteen een sigaret op, een diepe hijs volgt.
    Ik werp een blik op mijn telefoon en grijns kort bij Cadi's naam.
    To: Cadi
    Ik vind een paar sigaretten en een joint toch een stuk beter klinken dan een lesuur staren naar de kale plek op de kop van onze 'Sunshine'

    ‘ik denk dat Ann me bedrogen heeft,’ hoor ik Owen opeens zeggen en ik kijk op, mijn wenkbrauw wat opgetrokken. ‘Het is niet dat ik er mee zit,’ zei hij vervolgen ‘echt niet.’ Ik lach kort. 'Waarom maak je je er dan zo druk over?' grijns ik. ‘gelukkig maakt Dena’s tieten iedereen hun dag goed behalve die van Zig.’ Een zacht lachje rolt over mijn lippen. Ik neem de joint van hem aan en neem een hijs. Wiet had nooit echt een groot effect op me. Ik werd iets rustiger maar daar houd het ook op. Ik was sowieso geen grote drugs fan. Ik deal op grote basis maar zelf gebruiken is zelden. ‘Moet je zien wat ze stuurt!’ hoor ik opeens en ik kijk op, maar voor ik het kan zien keert hij het scherm weer. Met een geërgerde zucht begint hij te typen en ik schud mijn hoofd. 'Nooit van mijn leven meer dat ik aan een vriendin begin.' Ik grijns even en geef ondertussen de joint door aan Zig. 'Groot gelijk...' zeg ik. 'Heb je toch niks aan joh, kost waarschijnlijk alleen maar geld.' vervolg ik nonchalant. Had ik het geprobeerd, sure. Maar afgewezen worden basically zonder enige reden bewijst maar weer dat het een grote grap is. Heb ik ooit echt een vriendin gehad, not really. Niet dat ik dat wil. Iedereen verlaat je toch op een gegeven moment, girlfriends zijn geen uitzondering. Nah.. Geef mij maar een bloedmooie best friend en wat speeltjes, dan vind ik het allemaal best.


    El Diablo.

    Danaë "Dena" Melite Eiragos


    17 • The slut • Willow Creek • Cheerleader • Classroom • Zigmund, Owen, Tyler & Juliyet • Outfit

    Ondertussen heb ik een spiegeltje tevoorschijn gehaald en met mijn lippen getuit, stift ik ze. De gesprekken om me heen volg ik maar half, maar ik trek toch mijn wenkbrauwen op als Tyler, Owen en Zigmund zomaar weglopen. Nou zeg, ik doe vaker wat voor die gasten. Ze hadden me op z'n minst mee kunnen vragen. Ik stop mijn lipstick weer weg en haal mijn gemanicuurde vingers door mijn haren. Nu moet ik hier nog een uur zitten. Het was nou niet mijn bedoeling om daadwerkelijk deze les bij te wonen. Ik kijk op naar Juli. 'Fae, jij weet vast wel hoe lang deze les nog duurt? Want ik verveel me nu al kapot.' Ik leun met mijn hoofd op haar schouder en kijk de klas rond. Dan zie ik de docent opnieuw kijken en ik ben er vrijwel zeker van dat hij niet controleert of ik wel met school bezig ben. Ik rol mijn ogen en leun wat voorover.
          'Kunt u het zien meneer?' vraag ik. 'Of is dit beter?' In één beweging trek ik zowel mijn shirt als mijn bh omhoog. Het duurt bijna vijf seconden voordat de docent kan reageren.
          'MELDEN!' Dat ging makkelijk. Hij lijkt zijn "swagger" even vergeten te zijn. So much for being cool. Ik kom overeind en kus Juli op haar wang.
          'I'll wait for you outside.' Ik knipoog naar Hero die zojuist de klas ingekomen is. Ik slinger mijn tas over mijn schouder. 'Au revoir, bitches.' Ik grijns naar de docent en loop heupwiegend de klas uit. Zodra ik eenmaal buiten ben, loop ik niet in de richting van de conrector, maar de toiletten. Ik klim op de wcbril van het achterste hokje en duw het raampje open. Vervolgens steek ik een sigaret op en leun ik tegen de muur aan. Im sluit mijn ogen en zucht kort. Vroeg of laat zal dit me achtervolgen, maar om eerlijk te zijn boeit het me vrij weinig. Misschien kijken mijn ouders een keer naar me om als ze zien wat voor een puinhoop ik ervan maak. Ik grijns lichtjes en blaas een rookwolkje door het wc raampje de lucht in.


    “Oh darling, go buy a personality.”

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 20:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SARAH ARCHER
    ««« 18 | TEENAGE DIRTBAG | JEFFERSON HIGH | OUTFIT | CLASSROOM | CAS & JAZMIN »»»


    Hoewel de docent voor in de klas zijn praatje doet mag het duidelijk zijn dat niemand echt oplet. De meesten hebben een telefoon in hun handen en anderen zitten met hun rug naar de man toe. Het ultieme moment van desinteresse was toen zowel Zig en Tyler opstonden en gewoon de les uitliepen. Ik moest zeggen; het scheelde niet veel of ik was achter ze aan gerend.
          Ik lachte breed toen Cas mij vroeg of de jongen die door Liz aangeprezen was mijn type niet was. Zoals ze zelf al zei; hij leek me inderdaad niet het type om van joints te houden.
          "Nou weet ik natuurlijk dat niemand zo knap is als wij twee zijn en je duidelijk op blond valt," sprak de blondine en ik schudde grinnikend mijn hoofd, ze moest eens weten. "Maar als we even iets serieuzer zijn, met wie zou jij vanavond nog meer pizza en shotjes willen doen?"
          Dat was een goede vraag en net toen ik wilde antwoorden begon mijn mobiel luid te trillen. Ja, mensen waren duidelijk verveeld.

          Het eerste berichtje dat ik opende was van Ann en mijn blik gleed even door de klas tot ik haar vond, zittend naast een of andere blonde kerel. Ik trok even een wenkbrauw op maar besloot mijn mening voor me te houden en stuurde een berichtje terug.
    To: Ann
    Welk feestje? Hoezo geeft iedereen opeens feestjes? Not complaining tho, ik ben erbij.

          Het daarop volgende bericht was van Dantae en ik moest zeggen dat dit bericht mij minder verbaasde. Ik had natuurlijk een hoop gehoord over de situatie, maar ergens vond ik het zijn eigen schuld.
          Gelukkig bleek uit zijn bericht dat hij zich dat ook begon te realiseren. Ik hoopte hem vandaag nog te spreken gezien mijn motor wat problemen had. Het was alleen jammer dat Dantae het zo druk had met alle vrouwen in zijn leven, maar goed, hij zou vast wel even tijd vrij kunnen maken.
    To: Dant
    Je weet wat ze zeggen he; the best way to get over someone is to get under someone (; Haha, JK, na school even chillen met wat mensen? Oh, mijn racemachine lekt weer olie en ik krijg het niet gefixt. Tijd om er binnenkort naar te kijken?

          Doorgaans was ik niet een persoon die veel berichtjes kreeg maar vandaag bleek een uitzondering te zijn. Mijn ogen gleden over het bericht van Colin heen en ik keek even naar Cas voor ik mijn telefoon weg legde.
          "Change of plans, er is een feest in het zwembad van de school vanavond," deelde ik haar mee. Vervolgens zag ik een bekend gestalte binnenkomen; Jazmin. De brunette kwam bij ons zitten en als vanzelf krulden mijn mondhoeken omhoog.
          “Goedemorgen. Ik ben niet te laat, toch?” Sprak ze terwijl ze haar boeken pakte. “Als hij iets zegt dan heb ik hier al die tijd al gezeten.”
          "Ik geloof niet dat het überhaupt iets uitmaakt vandaag, Tyler en Zig zijn de klas al uitgelopen." Mijn ogen gleden even over het gezicht van mijn ex-vriendin en ik was ergens wel opgelucht dat mijn hart zich kalm hield. Het was fijn dat we nu gewoon vriendschappelijk met elkaar overweg konden en dat periode van ongemakkelijkheid eindelijk achter ons lag.

          Ik besloot nog snel het bericht van Colin te beantwoorden aangezien ik dat nog niet had gedaan. Het bleef ergens een beetje raar dat hij en Cadi een stel waren. Maar goed, het was naar mijn mening allemaal goed doorgesproken wat de situatie wel wat makkelijker maakte.
    To: Pradaboy
    De leukste avonden beginnen met pizza en shotjes, princess. (;
    Hm, ik beloof niks, maar het zou niet de eerste keer zijn. & sure, ik heb ook wel gehad hier.

          Een lichte glimlach speelde op mijn lippen en keek even naar de twee dames die bij me zaten.
          "Jaz, je gaat wel mee vanavond he? Er is een feest in het schoolzwembad. Bikini included." Ik bewoog mijn wenkbrauwen op en neer om vervolgens Cas aan te stoten. "Deze keer moeten we het echt niet vergeten."


    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 21:53 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Elizabeth Bethany Hamilton


    Long Live Having Some Fun
    Jefferson ☩ Chemistry With Xavier/Isaiah ☩ Bad Chick/Girl With Drugs

          De eerste reactie op mijn geweldige: Help Xavier Aan Een Jefferson Girl Plan is Sarah. Ik trek een pruillipje op haar reactie.
          'Wat is nou het leuke van een escortbureau als je gewoon geld kan krijgen van drugs?'
          Iets wat ik nog altijd niet begrijp, is dat Sarah bij Annabeth koopt. Ach ja, eigen keus. Troep of goed spul? Ik draai me terug naar Xavier. Hij kijkt lichtelijk teleurgesteld naar me. Ben ik echt de persoon om teleurgesteld in te zijn? Vast wel. Ik ben dat hopeloze Willow Creek geval dat naar Jefferson is gegaan.
          'Wat bezielt jou Liz? Bied je me hier aan als één of andere hoer?' Oké toegegeven, dat doet me toch echt even zeer.
          'Nee! Waarom zou ik dát nou weer doen? Ik hoopte alleen dat je misschien wat bondingtime zou kunnen doen met mensen die ík goed ken.' Mijn reactie is fel, geïrriteerd, misschien zelfs wel kwaad. Waarom ben ik ook al weer terug naar Willow Creek gegaan?
          'Isaiah, weet jij nog een school waar ik mezelf naar kan laten overplaatsen?' vraagt Xavier dan lachend.
          'Hij ziet er niet uit als het typ dat houdt van joints,' merkt Cas dan op. Ik rol met mijn ogen.
          'Cas, ik trek me al terug, meneer is een beetje kwaad op me geloof ik,' met een schuine blik op Xavier.
          ‘Misschien moet je hem zelf eens een kans geven, Elizabeth?’ zegt een poeslieve stem. 'wie weet dat je dan toch ooit nog eens van je maagdelijkheid af komt.' Cadi.
          'Thanks, but no thanks Pyralis. By the way, het is Liz. Moet ik dat serieus nog steeds in je hoofd stampen?' Even komt het in me op om te gaan schreeuwen, maar ik vervolg op haar poeslieve toon. 'Ik wist trouwens niet dat jij je maagdelijkheid nog moest verliezen. Je had van de zomer echt bij mij moeten zijn: Jongens, alcohol, strand en zon. De perfecte combi.'
          'Xavvie, ik weet dat ik te ver ben gegaan. Dat is aan je te zien én horen.' Ik sluit mijn ogen even. 'Isaiah, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar moet ik jou helpen met een vriendin vinden? Nee, dat zal ik niet doen. Ik heb Xavier al te veel leed gegeven. Voor dag eén is het nogal veel om te handlen.'
          Ik haal wat uit mijn tas. Twee donkerblauw gekleurde pilletjes. De beste xtc die ik kon krijgen. Vierhonderd dollar per stuk. Ik pak mijn flesje water, druk de pilletjes in mijn mond en drink het water op.

         
    To: Jazmín
    I spy, I spy with my little eye... Hello Jazmín! Wat dacht je van een soort feestje vanavond? Cas, Sarah, jij en ik? Might not know you well, Cas en Sarah zijn er voor je, dus ik ook.
    Xx Liz


    Liz is echt een creep in dat berichtje


    all because i liked a girl

    ZIGMUND 'ZIG' RICHARD POWERS
    17 • Jefferson High • Troublemaker • Classroom • O, D, J, T • Outfit



    I'D TELL YOU TO GO TO HELL
    BUT I DON'T WANT TO SEE YOU THERE

    Zig wachtte niet totdat zijn vrienden hem volgde, maar liep voor hen uit ongeïnteresseerd het lokaal uit. Hij vertrok niet uit de les om aandacht te krijgen van de anderen, niet zodat zijn toekomstige klasgenoten tegen hem opkeken - hij had absoluut geen trek in scheikunde en dat liet hij maar al te graag blijken. Het duurde enkele tellen voordat hij gevolgd werd door Tyler en Owen, maar opnieuw wachtte hij niet. Hij slenterde richting de uitgang en plofte buiten neer op het meest dichtstbijzijnde bankje dat hij kon vinden. Hij voelde zijn telefoon trillen en zag een berichtje van Cadi. Hij besloot om meteen te reageren, anders zou hij het sowieso vergeten.
    To: Cadi
    Jep, ik zoek deze lessen niet.

          Het duurde niet lang voordat zowel Tyler als Owen buiten verscheen. Meteen haalde Owen een joint tevoorschijn. Hij wist goed dat Zig niet aan drugs deed, vanwege zijn thuissituatie. Zig nam het hem niet kwalijk dat hij het zelf wel deed, zolang hij hem er maar buiten zou houden. Toen Owen de joint aanstak, begon hij over zijn liefdesproblemen. Acuut rolde Zig zijn ogen. Het laatste waar hij behoefte aan had, waren de troubles in paradise van Owen. Hij luisterde dan ook maar half. Hij schrok op toen Owen iets zei over de tieten van Dena. Die had hij ondertussen al vaak genoeg gezien, er was niets spannends meer aan voor Zig en waarschijnlijk voor niemand, aangezien heel de wereld al had mogen proeven van Dena. Owen sprak dramatisch over wat hij meemaakte met zijn ex. Op dat moment kon Zig zijn irritatie niet meer inhouden.
          'Echt, Owen. Niemand interesseert het wat, oké?' gromde hij. Zig keek nog geïrriteerder toen Tyler hem de joint voor hield. 'En voor de duizendste keer: ik gebruik niet. Godverdomme.'
          Zig stond op van het bankje en ijsbeerde wat rond. De jongen wist niet waar zijn frustratie die dag vandaan kwam. Het was logisch dat hij chagrijnig werd van Dena en haar flauwe opmerkingen, maar normaal gesproken had zelfs zij dat effect niet op hem. Over zijn schouder blikte hij naar Tyler en Owen. Ergens had hij het voel dat ze hem totaal niet begrepen en dat frustreerde hem mateloos. Soms dacht hij zelfs dat hij beter nieuwe vrienden zou zoeken óf dat hij beter af was in zijn eentje, want aan die twee had hij precies niks. 'Ik ga even een blokje om,' sprak hij toen en zonder te wachten op antwoord, liep hij weg.

    ROW ROW ROW YOUR BOAT
    GENTLY THE FUCK AWAY FROM ME

    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 22:35 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Evelyn Autumn Walker

    "I can be mean as fuck. Sweet as candy. Cold as winter. Evil as hell. Or loyal as a soldier. It all depends on you."

    Jefferson High || With Cadi
    "We kunnen ook gewoon weer weggaan?" Gaf Cadi als antwoord met een grote grijns op haar gezicht. Evelyn voelde hoe er vervolgens ook een grijns op haar eigen gezicht verscheen.
    'Dat zouden we inderdaad kunnen doen.' In haar hoofd had ze daar zo haar twijfels over, ergens had ze het gevoel dat ze daar hier wat minder makkelijk mee weg zouden komen dan dat dat op Jefferson het geval was, maar die twijfels hield ze voor zich.
          Ze volgde Cadi's blik toen ze over Elizabeth begon en knikte zonder iets te zeggen instemmend. Ook zij was niet de grootste fan van Liz, maar veel kon ze ook niet over haar kwijt aangezien ze haar niet echt kende.Terwijl ze luisterde naar de woorden die uit de mond van Elizabeth kwamen, wierp ze een meelevende blik op de jongen over wie ze het had. Toen Evelyn de reactie van Cadi hoorde, schoot ze in de lach en keek naar Cadi. De gepaste en directe antwoorden die Cadi altijd wist te geven, was een van de redenen dat ze haar zo mocht.
    Overigens had ook Elizabeth haar antwoord klaar, maar deze liet Evelyn even met haar ogen rollen.

    Opnieuw volgde ze Cadi's blik, die nu bij de deur van het lokaal lag, waar Tyler, Zig en Owen net door naar buiten waren gegaan. Ik knikte en wierp een korte blik op de leraar, die nog steeds niet op het punt leek te staan te gaan beginnen met zijn les.
          Terwijl Cadi druk bezig was met haar telefoon, liet Evelyn een zucht over haar lippen gaan en begon wat te krassen in haar collegeblok, tekenen kon je het niet noemen, dat was namelijk niet één van de talenten die ze had. Even later viste ze een pakje kauwgom uit haar tas en drukte er eentje uit de verpakking, waarna ze het pakje voor de neus van Cadi vasthield.
    'Wil je er ook één?'



    [ bericht aangepast op 3 juni 2017 - 22:33 ]


    chaos makes the muse

    JULIYET “JULIE” HALLE CALLOWAY
    18 • Queen Bee • Willow Creek • Girl toilets • Dena



    ”Het is moeilijk om iets te vertellen als er nooit iets gebeurd hmh?” Juliyet blikte weer kort naar Tyler en gaf hem een blik die kon doden. Het horen van zijn stem gaf haar inmiddels al vele irritaties en als er hier ergens een ravijn in de buurt was, zou ze met alle liefde hem ervan af donderen.
          ”Ik ben vergeten te roken... Ik wil echt even gaan, joining me?” deelde de jongen toen mee, een kort lachje volgend. Het was duidelijk niet gericht op de twee meisjes, maar op de jongens en Juliyet kon niet ontkennen dat ze dat drietal maar al te graag weg wilde hebben. “Ja, rot maar lekker een eind op,” mompelde Juliyet dan ook, toen het drietal opgestapt was en de les uitliep, die trouwens al begonnen was.
          Het gezicht dat de leraar trok toen het drietal zonder te melden de klas uitliep was dan ook erg grappig en Juliyet kon het niet laten om zachtjes te lachen. Uiteindelijk liet de leraar het maar zitten en ging hij verder met de les alsof er net niet drie mensen zomaar waren weggelopen.
          ”Jae, jij weet vast wel hoe lang deze les nog duurt? Want ik verveel me nu al kapot.” Dena. Juliyet keek het meisje aan en zag dat Dena haar ogen ook op haar gericht had. Ze leunde met haar hoofd op Juli’s schouder en keek de klas rond. “Geen idee, vijftig minuten ofzo,” antwoordde Juliyet, waarna ze merkte dat de leraar hun kant op aan het staren was.
          ”Kunt u het zien meneer?” vroeg Dena toen. “Of is dit beter?” Juliyet keek het meisje naast haar aan en zag toen hoe ze in één beweging ze zowel haar shirt als haar bh omhoog trok. Juliyet sloeg haar hand voor haar mond om niet direct keihard te gaan lachen.
           ”MELDEN!” De leraar leek haar actie absoluut niet te appreciëren, wat de situatie des te grappiger maakte. Dena kwam niet veel later overeind en kuste Juli op haar wang. “I’ll wait for you outside.”
          Het meisje slingerde haar tas over haar schouder, riep een doei de klas in en verliet toen het klaslokaal. Juliyet genoot nog even na van deze gebeurtenis, waarna ze besloot dat deze les ook niet veel nut meer had en ze ook opstond. “Ik ga wel even kijken of Dena zich daadwerkelijk meldt,” zei ze, waarna ze de leraar een knipoog gaf en zowaar het klaslokaal uitrende. Ze ging achter Dena aan, die ze nog net een wc in zag lopen. Ze opende niet veel later ook de deur van de toiletten en deed de deur opslot. “Busted! Je bent helemaal niet naar de conrector gegaan. Oh mijn god, wat ben je toch een slet. I love you,” zei Juliyet, terwijl ze tegen een van de wasbakken aanleunde en toekeek hoe Dena heel gewoontjes een sigaret stond te roken.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 1:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Xavier Marcus Flint


    18 • The Hooker (Rugby positie) • 'I will fight alone,' • Outfit



    'De laatste keer dat ik checkte, is de enige andere school hier afgebrand.' zei Isaiah. 'Maar hé het is nog altijd niet te laat om te emigreren naar Siberië.' Ik trok een bedenkelijk gezicht, waarna ik antwoordde. 'ik ga het nu wel serieus overwegen,'. Al snel na Liz reclame stunt kwamen er een aantal reacties. Waarom moesten die mensen Jefferson ook alweer hier komen? Konden ze geen noodlokalen ergens neerzetten naast een vuilnisbelt? "Ik pas," zei één van de meiden. "Misschien moet je een escort bureau opzetten Liz, dan verdien je toch nog wat bij." Ik kon een lach zeker niet tegenhouden. Dit pakte niet echt verkeerd voor mij uit, maar eerder voor Liz. "Hij ziet er niet uit als het typ dat houdt van joints," Ik gaf een klein gebaar van dank richting het meisje, waarna ik vervolgens mijn mobiel voelde trillen in mijn broekzak. Het was een app van Jake.

    From: Jake
    Feestje, vanavond, zwembad, negen uur, breng vrienden. ik wil best je wingman zijn, ik ben subtieler dan Liz ;)


    Ik wierp even snel een blik richting Jake en begon vervolgens te typen

    To: Jake
    Feestje ben ik zeker wel voor in. Alles is momenteel beter dan Liz, ik zou je er zelfs voor betalen :P


    'Cas, ik trek me al terug, meneer is een beetje kwaad op me geloof ik,' klon khet vanaf Liz haar kant. Ik trok mijn wenkbrauwen naar haar op. Nee, ze meende het? ‘Misschien moet je hem zelf eens een kans geven, Elizabeth? wie weet dat je dan toch ooit nog eens van je maagdelijkheid af komt.' Ik keek even richting de kant waar het geluid vandaan kwam, het was de blondine die ik eerder in de hal met Isaiah had gezien. Liz reageerde nog kwaad op de blondine die haar bij haar echte naam uitsprak. Ik had het wel geweten met de bijlessen die ik haar had gegeven. Due fout zou ik zeker nooit meer maken. 'Xavvie, ik weet dat ik te ver ben gegaan. Dat is aan je te zien én horen.' ik gaf haar een schouderklopje. 'Het is al goed,' mompelde ik. Het had geen zin om nu heel de tijd boos op haar te blijven en aan de ene kant was het wel grappig uitgepakt. Karma is a bitch...
    Ik richtte me vervolgens weer even op Isaiah. 'Er is vanavond een feestje, kom je ook?' vroeg ik hem.


    Do I look like Mother Teresa?