• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Mackenzie Verona Ambrose|17|Cheercaptain|1.3 - Campeon
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Ravenpuff
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Dumblydore
    ~ Valery|16|Queen Bee|1.4 - Pinata
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Ravenpuff
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Grindywald
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Silas William Howe|19|Jock|1.2 - Voldymort
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Grindywald
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused Badass|1.2 - Douceur
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Bonnie Juliana Grenville|18||1.5 - Soco
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - WaIt
    ~ Cadi Alcina Pyralis|18|Daughter of nightclub owners|1.7 - WrittenWords
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Nerha
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Sobral
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - BIossoms
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - PeterMaximoff
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - BIossoms

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    El Diablo.

    Oke, dan ga ik straks posten ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ga ik proberen op mijn mobiel te posten? Waarschijnlijk ga ik echt hard falen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    The post sucks but Dena flashed the teacher haha so feel free to use that in your post.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik begin te denken dat Willow Creek haast erger is dan Jefferson :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ravenpuff schreef:
    Ik begin te denken dat Willow Creek haast erger is dan Jefferson :')


    What is that supposed to mean?


    That is a perfect copy of reality.

    Gewoon, hoe iedereen zich gedraagt haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wazzup peopleee, voor de mensen die hem nog kenden, Sebastian is ook weer terug !!!!!!! ik heb hem alleen een andere faceclaim gegeven en ik wist niet hoever het speeltopic al was, maar daarom heb ik dr van gemaakt dat hij net is teruggekeerd van een semester high school in london lol
    iemand interesse in een relatie of gewoon een oude relatie onieuw? :')
    ik heb hier wel zijn oude relatielijstje teruggevonden:

    RELATIES SEBASTIAN AMBROISE NELSON



          Hailey Diana Ambrose
          Isabella Eleana ThomassenIsa en Sebas zijn vrienden texttexttexttexttext
          Eleanor Louise Alison Devereaux — Eleanor en Sebastian kunnen zeker niet goed met elkaar overweg, en proberen elkaar dan ook zoveel mogelijk te vermijden.
          Gia Terezinha de OliveiraGia en Sebastian zijn vrienden texttexttexttexttext
          Madison Sofie Caldwell — Madison en Sebastian zijn goede vrienden van elkaar, maar hebben soms ook behoefte aan wat meer, wat dan ook al een aantal keer gebeurd is. Echter is dit geen belemmering voor hun vriendschap en veranderd hun gedrag tegenover elkaar ook niet.
          Maisie Vivian Taggart
          Levi Oliver Jackson — Levi is Sebastians beste vriend, en zijn ongeveer samen opgegroeid. Levi woont tegenover het huis van Sebastian, hebben op de basischool bij elkaar in de klas gezeten en deelden veel vakken samen. Doordat Sebastian veel alleen thuis was, zag hij Levi ongeveer meer dan zijn familie en voelt Levi ook als familie voor hem. Hij zal de jongen altijd blijven steunen.
          Xavier Alexander Fitzgerald — Sebastian heeft het altijd heel erg goed kunnen vinden met Xavier en was daarom ook heel veel met hem en Jake samen. In tegenstelling tot Xavier en Jake kon hij het wel goed vinden met Levi.
          Jake Nathaniel Colfer — Sebastian was Jakes eerste vriend sinds Jake in Amerika woont en trok veel met Jake en Xavier samen op. Als er iemand is aan wie Sebastian alles toe vertrouwt, is dat Jake wel. In de tijden dat Sebastian zich ook erg alleen voelde, stond Jake altijd voor hem klaar om thuis bij hem langs te komen, of andersom.
          Dominic Henry Hammond
          Evelyn Autumn Walker — Sebastian kent Evelyn vaag omdat het een vriendin van Cas is, maar verder spreekt hij haar eigenlijk bijna niet en weet hij, behalve haar naam, ook ongeveer niks van haar.
          Tallulah Cassidy Fowler — Cas is een van Sebastians beste vrienden/vriendinnen. Sebas heeft haar ontmoet in een van zijn favoriete restaurantjes, waar hij graag komt om koffie te drinken of iets te eten. Cas is hier serveerster en werkte vaak op de dagen dat Sebastian langs kwam. Op deze manier zijn ze met elkaar in contact gekomen en konden ze het erg goed met elkaar vinden, wat voor Sebastian extra redenen was om naar het restaurantje te gaan.
          Sarah Archer — Sarah is alles wat Sebas niet is, maar toch vind hij haar zeer aantrekkelijk. Ondanks dat hij haar gedrag 9 van de 10 keer niet uit kan staan en het liefst alleen maar hatelijke opmerkingen naar haar hoofd slingert, voelt hij zich tot Sarah aangetrokken. Dit gevoel wordt nog sterker wanneer hij alcohol achterover heeft gegooid.
          Ceira Lexa Santiago — Ceira en Sebas zijn een soort frenemies, aan de ene kant hebben ze wel degelijk respect voor mekaar, maar soms kunnen ze elkaars opmerkingen zeker niet plaatsen en irriteren ze zich aan elkaar. texttexttext
          Juliana León Jaramillo — Sebastian kent Juliana niet echt, maar heeft ook niet de drang om veel met haar in contact te komen omdat ze simpelweg niet echt zijn type is.
          Celeste Anna Newsome
          Tyler Jay Santiago
          Elijah Jospeh Merkey — Sebastian kent Elijah bij naam, maar weet verder weinig van hem en heeft ook geen idee wat hij van hem moet denken. Op sommige momenten lijkt het een zeer toffe jongen, maar soms vraagt hij zich ook af wat mis met hem is.
          Owen Bell — Owen en Sebas kunnen niet goed samen door 1 deur texttexttexttexttext
          Asher Jordan Montero
          Grayson Edin Montero

    alles wat schuingedrukt staat, is half uitbedacht of nog niet zeker


    take risks

    ^ Ik heb Jaz en Dantae voor je, als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mouli schreef:
    wazzup peopleee, voor de mensen die hem nog kenden, Sebastian is ook weer terug !!!!!!! ik heb hem alleen een andere faceclaim gegeven en ik wist niet hoever het speeltopic al was, maar daarom heb ik dr van gemaakt dat hij net is teruggekeerd van een semester high school in london lol
    iemand interesse in een relatie of gewoon een oude relatie onieuw? :')
    ik heb hier wel zijn oude relatielijstje teruggevonden:

    RELATIES SEBASTIAN AMBROISE NELSON



          Hailey Diana Ambrose
          Isabella Eleana ThomassenIsa en Sebas zijn vrienden texttexttexttexttext
          Eleanor Louise Alison Devereaux — Eleanor en Sebastian kunnen zeker niet goed met elkaar overweg, en proberen elkaar dan ook zoveel mogelijk te vermijden.
          Gia Terezinha de OliveiraGia en Sebastian zijn vrienden texttexttexttexttext
          Madison Sofie Caldwell — Madison en Sebastian zijn goede vrienden van elkaar, maar hebben soms ook behoefte aan wat meer, wat dan ook al een aantal keer gebeurd is. Echter is dit geen belemmering voor hun vriendschap en veranderd hun gedrag tegenover elkaar ook niet.
          Maisie Vivian Taggart
          Levi Oliver Jackson — Levi is Sebastians beste vriend, en zijn ongeveer samen opgegroeid. Levi woont tegenover het huis van Sebastian, hebben op de basischool bij elkaar in de klas gezeten en deelden veel vakken samen. Doordat Sebastian veel alleen thuis was, zag hij Levi ongeveer meer dan zijn familie en voelt Levi ook als familie voor hem. Hij zal de jongen altijd blijven steunen.
          Xavier Alexander Fitzgerald — Sebastian heeft het altijd heel erg goed kunnen vinden met Xavier en was daarom ook heel veel met hem en Jake samen. In tegenstelling tot Xavier en Jake kon hij het wel goed vinden met Levi.
          Jake Nathaniel Colfer — Sebastian was Jakes eerste vriend sinds Jake in Amerika woont en trok veel met Jake en Xavier samen op. Als er iemand is aan wie Sebastian alles toe vertrouwt, is dat Jake wel. In de tijden dat Sebastian zich ook erg alleen voelde, stond Jake altijd voor hem klaar om thuis bij hem langs te komen, of andersom.
          Dominic Henry Hammond
          Evelyn Autumn Walker — Sebastian kent Evelyn vaag omdat het een vriendin van Cas is, maar verder spreekt hij haar eigenlijk bijna niet en weet hij, behalve haar naam, ook ongeveer niks van haar.
          Tallulah Cassidy Fowler — Cas is een van Sebastians beste vrienden/vriendinnen. Sebas heeft haar ontmoet in een van zijn favoriete restaurantjes, waar hij graag komt om koffie te drinken of iets te eten. Cas is hier serveerster en werkte vaak op de dagen dat Sebastian langs kwam. Op deze manier zijn ze met elkaar in contact gekomen en konden ze het erg goed met elkaar vinden, wat voor Sebastian extra redenen was om naar het restaurantje te gaan.
          Sarah Archer — Sarah is alles wat Sebas niet is, maar toch vind hij haar zeer aantrekkelijk. Ondanks dat hij haar gedrag 9 van de 10 keer niet uit kan staan en het liefst alleen maar hatelijke opmerkingen naar haar hoofd slingert, voelt hij zich tot Sarah aangetrokken. Dit gevoel wordt nog sterker wanneer hij alcohol achterover heeft gegooid.
          Ceira Lexa Santiago — Ceira en Sebas zijn een soort frenemies, aan de ene kant hebben ze wel degelijk respect voor mekaar, maar soms kunnen ze elkaars opmerkingen zeker niet plaatsen en irriteren ze zich aan elkaar. texttexttext
          Juliana León Jaramillo — Sebastian kent Juliana niet echt, maar heeft ook niet de drang om veel met haar in contact te komen omdat ze simpelweg niet echt zijn type is.
          Celeste Anna Newsome
          Tyler Jay Santiago
          Elijah Jospeh Merkey — Sebastian kent Elijah bij naam, maar weet verder weinig van hem en heeft ook geen idee wat hij van hem moet denken. Op sommige momenten lijkt het een zeer toffe jongen, maar soms vraagt hij zich ook af wat mis met hem is.
          Owen Bell — Owen en Sebas kunnen niet goed samen door 1 deur texttexttexttexttext
          Asher Jordan Montero
          Grayson Edin Montero

    alles wat schuingedrukt staat, is half uitbedacht of nog niet zeker


    Ik heb Isaiah voor je. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ich habe Elizabeth/Liz für dich! ^^


    all because i liked a girl

    Ravenpuff schreef:
    Ik begin te denken dat Willow Creek haast erger is dan Jefferson :')

    If you mean Dena? Er staat in haar rol beschreven dat ze idd beter op Jefferson past met hoe ze zich gedraagt, maar ze heeft rijke ouders.

    Ik heb Dena evt voor Sebastian?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ravenpuff schreef:
    Gewoon, hoe iedereen zich gedraagt haha.


    Hmm, nah. I don't really agree with you.


    That is a perfect copy of reality.

    Mouli schreef:
    wazzup peopleee, voor de mensen die hem nog kenden, Sebastian is ook weer terug !!!!!!! ik heb hem alleen een andere faceclaim gegeven en ik wist niet hoever het speeltopic al was, maar daarom heb ik dr van gemaakt dat hij net is teruggekeerd van een semester high school in london lol
    iemand interesse in een relatie of gewoon een oude relatie onieuw? :')
    ik heb hier wel zijn oude relatielijstje teruggevonden:

    RELATIES SEBASTIAN AMBROISE NELSON



          Hailey Diana Ambrose
          Isabella Eleana ThomassenIsa en Sebas zijn vrienden texttexttexttexttext
          Eleanor Louise Alison Devereaux — Eleanor en Sebastian kunnen zeker niet goed met elkaar overweg, en proberen elkaar dan ook zoveel mogelijk te vermijden.
          Gia Terezinha de OliveiraGia en Sebastian zijn vrienden texttexttexttexttext
          Madison Sofie Caldwell — Madison en Sebastian zijn goede vrienden van elkaar, maar hebben soms ook behoefte aan wat meer, wat dan ook al een aantal keer gebeurd is. Echter is dit geen belemmering voor hun vriendschap en veranderd hun gedrag tegenover elkaar ook niet.
          Maisie Vivian Taggart
          Levi Oliver Jackson — Levi is Sebastians beste vriend, en zijn ongeveer samen opgegroeid. Levi woont tegenover het huis van Sebastian, hebben op de basischool bij elkaar in de klas gezeten en deelden veel vakken samen. Doordat Sebastian veel alleen thuis was, zag hij Levi ongeveer meer dan zijn familie en voelt Levi ook als familie voor hem. Hij zal de jongen altijd blijven steunen.
          Xavier Alexander Fitzgerald — Sebastian heeft het altijd heel erg goed kunnen vinden met Xavier en was daarom ook heel veel met hem en Jake samen. In tegenstelling tot Xavier en Jake kon hij het wel goed vinden met Levi.
          Jake Nathaniel Colfer — Sebastian was Jakes eerste vriend sinds Jake in Amerika woont en trok veel met Jake en Xavier samen op. Als er iemand is aan wie Sebastian alles toe vertrouwt, is dat Jake wel. In de tijden dat Sebastian zich ook erg alleen voelde, stond Jake altijd voor hem klaar om thuis bij hem langs te komen, of andersom.
          Dominic Henry Hammond
          Evelyn Autumn Walker — Sebastian kent Evelyn vaag omdat het een vriendin van Cas is, maar verder spreekt hij haar eigenlijk bijna niet en weet hij, behalve haar naam, ook ongeveer niks van haar.
          Tallulah Cassidy Fowler — Cas is een van Sebastians beste vrienden/vriendinnen. Sebas heeft haar ontmoet in een van zijn favoriete restaurantjes, waar hij graag komt om koffie te drinken of iets te eten. Cas is hier serveerster en werkte vaak op de dagen dat Sebastian langs kwam. Op deze manier zijn ze met elkaar in contact gekomen en konden ze het erg goed met elkaar vinden, wat voor Sebastian extra redenen was om naar het restaurantje te gaan.
          Sarah Archer — Sarah is alles wat Sebas niet is, maar toch vind hij haar zeer aantrekkelijk. Ondanks dat hij haar gedrag 9 van de 10 keer niet uit kan staan en het liefst alleen maar hatelijke opmerkingen naar haar hoofd slingert, voelt hij zich tot Sarah aangetrokken. Dit gevoel wordt nog sterker wanneer hij alcohol achterover heeft gegooid.
          Ceira Lexa Santiago — Ceira en Sebas zijn een soort frenemies, aan de ene kant hebben ze wel degelijk respect voor mekaar, maar soms kunnen ze elkaars opmerkingen zeker niet plaatsen en irriteren ze zich aan elkaar. texttexttext
          Juliana León Jaramillo — Sebastian kent Juliana niet echt, maar heeft ook niet de drang om veel met haar in contact te komen omdat ze simpelweg niet echt zijn type is.
          Celeste Anna Newsome
          Tyler Jay Santiago
          Elijah Jospeh Merkey — Sebastian kent Elijah bij naam, maar weet verder weinig van hem en heeft ook geen idee wat hij van hem moet denken. Op sommige momenten lijkt het een zeer toffe jongen, maar soms vraagt hij zich ook af wat mis met hem is.
          Owen Bell — Owen en Sebas kunnen niet goed samen door 1 deur texttexttexttexttext
          Asher Jordan Montero
          Grayson Edin Montero

    alles wat schuingedrukt staat, is half uitbedacht of nog niet zeker


    Colin is ook een zwemmer :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ze zijn allemaal fucked up :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nerha schreef:
    ^ Ik heb Jaz en Dantae voor je, als je wil?

    Seb en Dantae lijken ergens wel veel op elkaar, maar ik dat dit juist botst. Dat ze elkaar bijvoorbeeld wel goed kunnen begrijpen in situaties, maar verder eigenlijk niet goed met elkaar overweg kunnen, als je begrijpt wat ik bedoel ahahha, misschien kunnen we hier iets mee?
    In het geval van Jaz en Seb denk ik dat ze juist wel goed op elkaar aansluiten, al hebben ze natuurlijk op een andere school gezeten. Misschien dat ze vroeger een relatie hadden en nu gewoon vrienden zijn?

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik heb Isaiah voor je. ;3

    Ondanks dat Sebastian het niet zo snel zou hebben op de dromerige types, denk ik dat hij Isaiah zeker wel kan waarderen omdat hij net als sebastian heel positief en het leven staat, en Sebastian er zeker respect voor heeft dat hij durft te zijn zoals hij is (volgensmij), vrienden? :')

    Hypergraphia schreef:
    Ich habe Elizabeth/Liz für dich! ^^

    Ik denk niet dat Seb en Liz goed bij elkaar passen, want als hij ergens niet tegen kan is het iemand die net doet alsof die dronken is o.i.d. , maar weet niet echt was voor "relatie" ze dan zouden hebben, hmmm

    Bathsheba schreef:
    (...)
    If you mean Dena? Er staat in haar rol beschreven dat ze idd beter op Jefferson past met hoe ze zich gedraagt, maar ze heeft rijke ouders.

    Ik heb Dena evt voor Sebastian?

    Sebastian en Dena zijn volgensmij (dit stond volsmij bij haar geschiedenis) beiden veel alleen thuis, misschien dat we hier iets mee kunnen?

    Obeah schreef:
    (...)

    Colin is ook een zwemmer :Y)


    OEH BABY WE CAN DO SOMETHING GREAT WITH THIS
    Colin zou echt het type vriend zijn dat Sebastian al jaaaaaren kent zegmaar en volgensmij sluiten ze ook heel goed op elkaar aan !!!!! en ze kunnen samen zwemmen lol !!!!!!


    take risks