• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Mackenzie Verona Ambrose|17|Cheercaptain|1.3 - Campeon
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Ravenpuff
    ~ Juliyet Halle Kensington|18|Queen Bee/Upperbitch|1.3 - Marlow
    ~ Danaë "Dena" Melite Eiragos|17|The slut|1.1 - Dumblydore
    ~ Valery|16|Queen Bee|1.4 - Pinata
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Ravenpuff
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy|1.2 - Grindywald
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -GreenIight
    ~ Silas William Howe|19|Jock|1.2 - Voldymort
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Obeah

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker|1.2 - Grindywald
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused Badass|1.2 - Douceur
    ~ Sarah Archer|18|Teenage Dirtbag|1.4 - Sempre
    ~ Bonnie Juliana Grenville|18||1.5 - Soco
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - WaIt
    ~ Cadi Alcina Pyralis|18|Daughter of nightclub owners|1.7 - WrittenWords
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Campeon
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Nerha
    ~ Zigmund Richard Powers|17|Troublemaker|1.3 - Sobral
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - BIossoms
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - PeterMaximoff
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - BIossoms

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    I get it haha :'D Skip naar het feest anders een optie later?


    Als het niet heel erg is en iedereen ermee oké is zou ik dan liever een skip naar na schooltijd hebben ipv gelijk naar t feest. Want volgens mij hebben verschillende personages al plannen gemaakt voor wat ze 's middags, voor t feest gaan doen en ik denk dat t wel leuk kan zijn als dat dan ook gespeeld kan worden. Maar als de rest liever skip gelijk naar t feest heeft vind ik dat natuurlijk ook prima, maar naar mijn mening liefst naar ietsje daarvoor.

    Wat Ravenpuff zegt ben ik t trouwens ook helemaal mee eens

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 15:56 ]

    Het hoeft ook niet vandaag te zijn en een skip voor het feest vind ik ook goed (: Wat jullie goed vinden


    El Diablo.

    Marlow schreef:
    (...)

    I got Juliyet for ya, totaal anders dan mijn vorige personage (Ceira), dus eehhhh.. :p

    Seb zou die arrogantie ergens totaal niet kunnen waarderen en haar zeker niet snel vertrouwen oid, hmm ik denk eigenlijk meer dat het sowieso niet erg goed klikt tussen hun, dat Seb haar vooral té overdreven vindt, ook al doet ze niet overdreven, misschien gewoon een soort vijanden ofzo, kunnen we hier iets mee? :')

    Bathsheba schreef:
    ^ yeah ze is idd veel alleen thuis. Misschien dat ze elkaar vaak tegenkomen in iets randoms zoals de supermarkt en het een soort ding is geworden dat ze eerst alleen hi zeiden maar op een gegeven moment samen gingen eten? Just to not be alone, maar dat ze verder op school niet echt elkaars bestaan erkennen.

    jaaaaa klinkt leuk!

    goosebumps schreef:
    (...)


    Wil je nog wat met Sami? :Y)

    SUUUURE ik zou allleen niet zo snel weten hoe ze elkaar ooit als vrienden ontmoet zouden kunnen hebben, maar misschien dat ze neven van elkaar zijn en de twee families niet echt met elkaar overweg kunnen, en het daarom ook geen pretje was dat ze plots op dezelfde school zaten ofzo?

    Gareth schreef:
    Ik heb Silas btw


    Obeah schreef:
    (...)

    Is prima voor mij.
    Colin is trouwens ook goed bevriend met Jake en Silas dus het lijkt me wel dat Sebastian daar ook gewoon bij hoort?


    Lijkt mij een prima plan (als iedereen het hier mee eens is natuurlijk!) Sebastian heeft Jake dan al eerder leren kennen toen Jake in Amerika kwam (volgens de oude relatie in ieder geval), dus die kent hij al, en misschien dat hij en Colin buren zijn ofzo en daardoor goede vrienden zijn geworden, en dat Seb door Jake en Colin Silas is leren kennen en dat dat ook wel klikt. Zoiets?

    Nerha schreef:
    (...)

    Ik begrijp wat je bedoelt haha. Misschien dat het tussen hem en Dantae dan een soort Frenemie band is?
    En wat betreft Jaz en Seb is helemaal prima!

    SOUNDS GOOD TO MEH!!!


    sorry trouwens voor het lange bericht maar zo is het hopelijk een beetje overzichtelijk en spam ik niet zo lol
    Kan Seb trouwens ook iemand meeten? (:


    take risks

    Als Seb en Col buren zijn, dan zal hij Ann ook ongetwijfeld kennen. ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sestra schreef:
    Als Seb en Col buren zijn, dan zal hij Ann ook ongetwijfeld kennen. ;p

    Ik heb nog niet helemaal alle relaties uitgevogeld dus heb geen idee waarom hij Ann dan ook zou kennen, maar zou dit een probleem vormen? want anders moeten we even iets anders verzinnen hoooor!


    take risks

    Ik moet eerlijk gezegd ook zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat iedereen doodleuk de les uitwandelt ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Was de les überhaupt al begonnen though?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Was de les überhaupt al begonnen though?


    Volgens sommige van de berichtjes wel, dus ik denk t dan.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 18:04 ]

    Ravenpuff schreef:
    Ik moet eerlijk gezegd ook zeggen dat ik het een beetje vreemd vind dat iedereen doodleuk de les uitwandelt ;x


    This


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mouli schreef:
    (...)
    Ik heb nog niet helemaal alle relaties uitgevogeld dus heb geen idee waarom hij Ann dan ook zou kennen, maar zou dit een probleem vormen? want anders moeten we even iets anders verzinnen hoooor!


    Ann is het pleegzusje van Colin die het liefst zo min mogelijk geassocieerd wilt worden met de status van haar pleeggezin. Dit is een van de redenen dat ze naar Jefferson High ging, in plaats van Willow Creek. Er zijn op Jefferson High maar twee - als ik het goed heb - mensen die hier wel vanaf weten. Wat betreft Willow Creek is ook lang niet iedereen op de hoogte - naast een klein aantal mensen.
          Om op je vraag terug te komen; het is voor mij geen probleem en voor Ann ook niet, al heeft ze liever dat zo min mogelijk mensen het weten. ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Als de les nog niet echt is begonnen zie ik niet in waarom het geen probleem is dat mensen de les in en uit lopen. Als de les wel al begonnen, tja okay, dan misschien wel. Desalniettemin is het iets wat ik in ieder geval mijn personage gewoon zie doen, dus ik zie het probleem niet echt.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Als de les nog niet echt is begonnen zie ik niet in waarom het geen probleem is dat mensen de les in en uit lopen. Als de les wel al begonnen, tja okay, dan misschien wel. Desalniettemin is het iets wat ik in ieder geval mijn personage gewoon zie doen, dus ik zie het probleem niet echt.


    Same

    Wat boeit het tho? Honestly het is een RPG dus als mensen de les uit willen lopen, let them. Als jij dat niet wil met je personage, stay put. Ik vind het alleen nogal annoying dat er gejugded wordt op alles wat andere personages doen. Can we not? Daar wordt het echt niet leuk van of zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Wat boeit het tho? Honestly het is een RPG dus als mensen de les uit willen lopen, let them. Als jij dat niet wil met je personage, stay put. Ik vind het alleen nogal annoying dat er gejugded wordt op alles wat andere personages doen. Can we not? Daar wordt het echt niet leuk van of zo.


    Thanks, Lies. Dit ben ik echt totaal met je eens!

    Okay, sorry voor het hebben van een andere mening :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered