• Hoi,

    Bij het inloggen kreeg ik een enquête over Quizlet. Deze heb ik vervolgens ingevuld, maar toen ik op "done" wou drukken, gebeurde er niets. Is dit iets waar anderen ook last van hebben? Of ligt het aan de browser o.i.d?

    Scandal schreef (8/6/17):
    Rutger vertelde me net dat de foutmelding een foutje is, als je begrijpt wat ik bedoel, haha. =P
    Alle enquêtes die ingediend zijn, zijn ook daadwerkelijk aangekomen. Ondanks er een foutmelding was/is dat het niet verstuurd is, is het wel verzonden én goed aangekomen! *O*

    Er zijn al 100 users geweest die de enquête hebben ingevuld. Super hard bedankt alvast!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2017 - 10:38 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rutger vertelde me net dat de foutmelding een foutje is, als je begrijpt wat ik bedoel, haha. =P
    Alle enquêtes die ingediend zijn, zijn ook daadwerkelijk aangekomen. Ondanks er een foutmelding was/is dat het niet verstuurd is, is het wel verzonden én goed aangekomen! *O*

    Er zijn al 100 users geweest die de enquête hebben ingevuld. Super hard bedankt alvast!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Betekent dat dat als de verzendknop enkel wat lichter werd toen we erop duwen, maar we geen echte foutmelding krijgen, hij ook verzonden is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maar ik heb twee keer ongeveer hetzelfde verhaal ingestuurd?

    Ubuntu schreef:
    Betekent dat dat als de verzendknop enkel wat lichter werd toen we erop duwen, maar we geen echte foutmelding krijgen, hij ook verzonden is?

    Ik durf hier niet op te antwoorden want ik kan het me niet inbeelden. Ik weet alleen dat als je op verstuur hebt geklikt het volgens Rutger binnen is gekomen, ongeacht de melding.

    Krullie schreef:
    Maar ik heb twee keer ongeveer hetzelfde verhaal ingestuurd?

    Er zitten wel enkele dubbele verhalen tussen naar het schijnt. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury