• Het is zeker een halfjaar geleden dat ik nog actief verhalen las en daar wil ik eigenlijk wat aan doen. Ik mis het om reikhalzend naar een nieuw hoofdstuk uit te kijken. Nu heb ik op alle verhalen waar ik een abo op had een enorme achterstand en ik kan het (nog niet) opbrengen om dat allemaal te gaan bijlezen, want zo veel tijd heb ik niet. Dus ben op zoek naar een stuk of vijf verhalen die net zijn begonnen. Het genre maakt niet uit, ik ga eens out of the box en zal in elk geval overal het eerste hoofdstuk van lezen.

    Wat ik wel belangrijk vind is:
    - Maximaal tien hoofdstukken.
    - Maximaal 1000 woorden per hoofdstuk.

    Ik hoop dat jullie wat leestips voor mij hebben. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je kan eens een kijkje nemen bij Gekke Dave? Het is een kortverhaal en het heeft op dit moment denk ik 9 of tien korte quizlethoofdstukjes met tekst. Ik heb mijn echte hoofdstukken onderverdeeld, vandaar (: als het wat is, dan ben je waarschijnlijk snel bijgelezen en er komt niet heel veel meer bij, dus het is ook niet zo belangrijk dat je bij elke update meteen alles bijhoudt.
    Veel leesplezier met wat je vindt!


    Mhm?

    Mijn verhalen kun je ook eens checken als je wilt?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Graag wel linkjes plaatsen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pennywiise schreef:
    Je kan eens een kijkje nemen bij Gekke Dave? Het is een kortverhaal en het heeft op dit moment denk ik 9 of tien korte quizlethoofdstukjes met tekst. Ik heb mijn echte hoofdstukken onderverdeeld, vandaar (: als het wat is, dan ben je waarschijnlijk snel bijgelezen en er komt niet heel veel meer bij, dus het is ook niet zo belangrijk dat je bij elke update meteen alles bijhoudt.
    Veel leesplezier met wat je vindt!

    Ik ga eens kijken!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Graag wel linkjes plaatsen.^^


    Het zijn er veel en daar begin ik niet mee sorry.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Zo veel van minder dan tien hoofdstukken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wij zijn net gestart met Bridgewater. Misschien vind je het leuk om te kijken of het iets voor je is?


    I was an angel living in the garden of evil

    Misschien wil je mijn story eens proberen? (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ringwraith schreef:
    Zo veel van minder dan tien hoofdstukken?


    Ik heb het je gezegt. Ja kan ik niets aan doen hoor.
    Ik heb niet echt tijd meer om te schrijven de laatste tijd.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Mijn story is afgelopen vrijdag van start gegaan, dus een achterstand heb je zeker niet.
    De hoofdstukken zijn plus minus 1000 woorden. mijn minimaal is 900, dus de hoofdstukken zijn vaak echt wel 1000 woorden. Mischien dat je dat wat minder fijn vind, maar ach je kunt een waagje doen.
    Spel van de Liefde


    ~My Mind Is Free~

    Ik lees momenteel niet zo veel op quizlet dus daar kan ik je niet echt bij helpen. Heb zelf wel een verhaal online staan dat nog maar een paar hoofdstukken heeft maar er wordt pas vanaf eind juni terug actief aan geschreven dus weet niet of je dat iets uitmaakt? (als je wil, plaats ik wel even een link)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik lees momenteel niet zo veel op quizlet dus daar kan ik je niet echt bij helpen. Heb zelf wel een verhaal online staan dat nog maar een paar hoofdstukken heeft maar er wordt pas vanaf eind juni terug actief aan geschreven dus weet niet of je dat iets uitmaakt? (als je wil, plaats ik wel even een link)

    Plaats maar, dat is snel genoeg.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb net een nieuw verhaal geactiveerd, ik ben de proloog aan het afschrijven dus het duurt nog enkele dagen voor deze online komt. De eerste twee/drie maanden gaat het wel niet elke week geüpdate worden omdat mijn SOTY voorrang heeft. (:

    Hier is de link
    Hier is de flaptekst: Wanneer Maire op een dag de bewusteloze elf Iliphar aantreft voor haar deur, neemt ze hem wantrouwend in huis. Elfen en mensen leven al eeuwenlang in onvrede met elkaar nadat de elfen geweigerd hadden de mensen bij te staan in een al lang vergeten oorlog.

    Iliphar is echter geen gewone elf. Hij is één van de zeldzame Getatoeëerden, elfen die volgens de mythes in staat zijn om magie te beoefenen. Al decennia lang is er geen Getatoeëerde meer gezien in het Rijk. Ze houden zich, samen met de meeste elfen, verscholen in de diepe wouden. Ze zijn gevlucht voor koningin Caliste, die vastberaden is om te voorkomen dat de profetie die haar neergang voorspelde, uitkomt.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik heb net een nieuw verhaal geactiveerd, ik ben de proloog aan het afschrijven dus het duurt nog enkele dagen voor deze online komt. De eerste twee/drie maanden gaat het wel niet elke week geüpdate worden omdat mijn SOTY voorrang heeft. (:

    Hier is de link
    Hier is de flaptekst: Wanneer Maire op een dag de bewusteloze elf Iliphar aantreft voor haar deur, neemt ze hem wantrouwend in huis. Elfen en mensen leven al eeuwenlang in onvrede met elkaar nadat de elfen geweigerd hadden de mensen bij te staan in een al lang vergeten oorlog.

    Iliphar is echter geen gewone elf. Hij is één van de zeldzame Getatoeëerden, elfen die volgens de mythes in staat zijn om magie te beoefenen. Al decennia lang is er geen Getatoeëerde meer gezien in het Rijk. Ze houden zich, samen met de meeste elfen, verscholen in de diepe wouden. Ze zijn gevlucht voor koningin Caliste, die vastberaden is om te voorkomen dat de profetie die haar neergang voorspelde, uitkomt.

    Ik hou van jouw schrijfstijl en het klinkt heel vet. Hopelijk lukt het me beter deze bij te houden dan De Drakenkoning. :3
    Hopelijk kan ik die ook ooit eens bijlezen c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben net begonnen aan Little Bird, nogal een drama verhaal en ik weet ook niet of je het iets vindt gezien het vrij... Psychologisch is, maar achter zal je in elk geval niet lopen.


    obsessive rage