• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik volg de bodypump lessen bij Basic Fit en heb een tijdje ook float fitness gedaan (suuuuper leuk, alleen 7,50 per les tikt toch aan).


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zwemmon, omdat ik alleen in het water, als ik alleen maar gefocust ben op hard zwemmen, mijn hoofd pas echt goed leeg kan maken. *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik doe niet specifiek een sport maar ga vaker lopen. Bij mijn vriend staat geen fiets dus dan kan ik lekker een halfuurtje heen- en een halfuurtje teruglopen als ik boodschappen wil doen. Verder vind ik het fijn om mijn camera te pakken, naar een mooie plek te gaan en wat foto's te nemen (door de kromme posities waarin ik me moet wringen voor een foto hoef ik ook niet meer op Yoga) en eens wandelen met de hond.


    26 - 02 - '16

    Ik hockey en ik ga regelmatig hardlopen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik doe helemaal niets. Maar vroeger deed ik aan tennis en dat vond ik altijd erg leuk!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben een professionele nap taker (cat)


    haha jk sinds ik mijn enkel heb gebroken, ben ik wat van sporten afgestapt (punsss) ik heb mijn enkel gebroken door turnen en dat deed ik graag (niet het breken, het turnen), ik deed ook circus (luchtacrobatiek) en atletiek

    nu doe ik scouts (ook veel beweging, soms...) en ik werk (op mijn werk moet ik ook veel heen en weer lopen en bakken sleuren en zo) idk niet echt een sport maar wel kinda beweging


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 13:31 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik doe atm niets meer, maar vroeger heb ik nog gezwommen, muurgeklommen (lol wat is zelfs de vervoeging van muurklimmen. :') dit klopt duidelijk niet, maar gemuurklimt klinkt ook niet echt. :')) en paardgereden. Zwemmen vond ik zonder twijfel 't leukste, omdat ik gewoon echt van water houd en ik daar echt m'n hoofd vrij kan maken. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, MT, want ik ben ook nog opzoek naar nieuwe sporten =D

    En on topic. Sinds ongeveer een jaar of 2 doe ik zumba. Eerst dacht ik dat ik het helemaal niks zou vinden, want je leert toch geen echte choreografie aan (heb namelijk lang op dansles gezeten), maar ik vind het echt super leuk!
    Helaas zitten we aan de schoolvakanties gebonden, dus vallen er al een aantal weken weg, plus de weken waarop ik gewoonweg geen zin heb :') Want het is wel in een groep, maar iedereen gaat in kleine groepjes, dus ik heb op dit moment geen sportbuddy.

    Verder ga ik sporadisch baantjes trekken. Ook meestal alleen, dus ik moet goed gemotiveerd zijn, wil ik gaan :') Maar als ik eenmaal in het water ben, ben ik helemaal in mijn element! Ik hou van water :3

    Wat mij ook altijd leuk heeft geleken, is boogschieten (al heb je daar niet echt veel aan voor je conditie lijkt me zo xd). Dus ik overweeg om een boogschietvereniging te zoeken om een proefles te vragen. En ik ben momenteel aan het zoeken naar Oosterse vechtsporten en of me daarin iets aanspreekt.


    Inspiration can hit you any time

    Ik rij paard en doe af en toe aan hardlopen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik begin binnenkort aan Wing Chun, een vechtkunst uit China.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik begin binnenkort aan Wing Chun, een vechtkunst uit China.

    Zo gaaf! Ik verwacht dan binnenkort een topic daarover. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik doe aan yoga, lekker rustig. Vroeger heb ik ook echt jaren op dansles gezeten.


    16 - 09 - '17