• En nu ben ik op zoek naar gratis programma's om dat mee te doen. Het liefst ook online, zonder iets te downloaden, alhoewel ik weet dat ik mijn opties daar erg mee beperk. Op dit moment heb ik namelijk nog geen eigen laptop (over een halfjaartje normaal gezien wel), en onze opslagruimte zit bijna vol.
    Maar goed, programma's dus. Momenteel gebruik ik picmonkey, maar dat is verre van ideaal en ik zou graag een iets 'geavanceerder' programma willen hebben, waarmee ik foto's beter kan blenden. Ik heb totaal geen ervaring op het vlak van dit soort programma's, dus ik hoop dat mijn eisen niet onredelijk zijn. (':
    Iemand hulp?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 19:07 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Al mijn covers zijn ook PicMonkey maar GIMP is schijnbaar wel bae.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb GIMP en dat werkt echt heel fijn. Dit moet je alleen wel downloaden. (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 19:18 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Dunphy schreef:
    Al mijn covers zijn ook PicMonkey maar GIMP is schijnbaar wel bae.

    Whaaat, de jouwe zijn prachtig o.O
    Hoe blend je die dan zo mooi? (: Waarschijnlijk heeft picmonkey dan nog een hoop verborgen dingen ofzo (':

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 19:34 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Whaaat, de jouwe zijn prachtig o.O
    Hoe blend je die dan zo mooi? (: Waarschijnlijk heeft dan nog een hoop verborgen dingen ofzo (':


    Hahahaha thanks.

    Je gebruikt gewoon de 'Textures' knop en dan kan je zelf fotos invoegen. Dan zijn het dus like twee geblendde (?) fotos over elkaar en kan je het aanpassen naar hoe jij het wil. (:


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan je Photofiltre studio x aanraden.
    Daarmee ben ik begonnen, vond het zelf nog net wat makkelijker dan gimp werken
    Is idd helaas wel een programma dat je moet downloaden


    We were the forever that didn't last

    Mijn broertje gebruikt ook echt een goed programma voor zijn opleiding... Ik zal eens kijkem of ik het hem kan vragen ^^ maar bovengenoemde zijn goed zat!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 7:33 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik gebruik paint.net, dat werkt ook erg fijn en is niet heel ingewikkeld ^^ Wat je wel moet downloaden helaas

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 6:31 ]


    obsessive rage

    Ik volg, ik wil er ook echt aan beginnen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha dit is interessant :P Ik ga alles eens proberen :)

    lunapic vind ik wel handig maar ik gebruik ook vaak ipiccy hahaha standaard programma's maar easy af


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GIMP is zoals hier bovenstaat wel echt een schatje, maar kost ook behoorlijk wat geheugen want mn schoollaptop is nu helemaal naar de knoppes, maar als je naar pixlr.com gaat kun je daar kiezen voor het edit of express (soort picsart achtig iets) kiezen, en als je dan kiest voor de editors versie krijg je een soort GIMP/Adobe Photoshop maar dan online, verder geen idee hoe dit werkt want gebruik het zelf niet (:


    take risks

    Ik gebruikte Photofiltre om te beginnen. Al denk ik niet dat dat een geheel legale download was.
    GIMP vind ik ook heel goed voor een gratis programma.


    Geloof niet alles wat je denkt