• En nu ben ik op zoek naar gratis programma's om dat mee te doen. Het liefst ook online, zonder iets te downloaden, alhoewel ik weet dat ik mijn opties daar erg mee beperk. Op dit moment heb ik namelijk nog geen eigen laptop (over een halfjaartje normaal gezien wel), en onze opslagruimte zit bijna vol.
    Maar goed, programma's dus. Momenteel gebruik ik picmonkey, maar dat is verre van ideaal en ik zou graag een iets 'geavanceerder' programma willen hebben, waarmee ik foto's beter kan blenden. Ik heb totaal geen ervaring op het vlak van dit soort programma's, dus ik hoop dat mijn eisen niet onredelijk zijn. (':
    Iemand hulp?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 19:07 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Al mijn covers zijn ook PicMonkey maar GIMP is schijnbaar wel bae.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb GIMP en dat werkt echt heel fijn. Dit moet je alleen wel downloaden. (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 19:18 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Dunphy schreef:
    Al mijn covers zijn ook PicMonkey maar GIMP is schijnbaar wel bae.

    Whaaat, de jouwe zijn prachtig o.O
    Hoe blend je die dan zo mooi? (: Waarschijnlijk heeft picmonkey dan nog een hoop verborgen dingen ofzo (':

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 19:34 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Whaaat, de jouwe zijn prachtig o.O
    Hoe blend je die dan zo mooi? (: Waarschijnlijk heeft dan nog een hoop verborgen dingen ofzo (':


    Hahahaha thanks.

    Je gebruikt gewoon de 'Textures' knop en dan kan je zelf fotos invoegen. Dan zijn het dus like twee geblendde (?) fotos over elkaar en kan je het aanpassen naar hoe jij het wil. (:


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan je Photofiltre studio x aanraden.
    Daarmee ben ik begonnen, vond het zelf nog net wat makkelijker dan gimp werken
    Is idd helaas wel een programma dat je moet downloaden