• En dan ineens twee in twee dagen! Gisteren Clint Eastwood tijdens een Warner Bros. Studio Tour in Hollywood. Volgens de tourguide was het de zesde keer in twee jaar dat mensen een bekend persoon tegenkwamen tijdens de tour, dus dat was wel awesome ;D En vanmiddag tijdens het winkelen kwam ik Katherine Mcnamara tegen. Ik was alleen te starstruck (nu nog steeds een beetje), en te nerveus om om een foto te vragen, maar daar heb ik nu wel spijt van D;

    Welke bekende personen zijn jullie al tegen gekomen c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shawn Mendes! *insert party emoticon*
    Achmed Akkabi ^^
    Een aantal acteurs van de Teen Wolf cast. (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 20:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Een hoop mensen bij comic con? maar ik heb het star struck ding niet zo snel, dus tenzij ik echt mega fan ben, vergeet ik zulke encounters ook wel weer vrij rap

    edit ik bedacht me opeens dat ik remy van kesteren heb ontmoet? en lang mee heb zitten kletsen. hij was vrij aangeschoten. was wel lollig.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 22:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Awhhh god ik heb echt nog nooit iets gezien ):. De meest beroemde persoon die ik heb gezien was denk ik Mark Rutten haha.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Tokio Hotel. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caligosus schreef:
    Awhhh god ik heb echt nog nooit iets gezien ):. De meest beroemde persoon die ik heb gezien was denk ik Mark Rutten haha.

    Oh, nou, daar ben je mooi klaar mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Oh, nou, daar ben je mooi klaar mee.



    Haha, dan heb je echt iedereen gezien :')
    Ik zou wel wat artiesten en actrices/acteurs uit mijn series willen zien ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kim Lian, Wibi Soerjadi en Ben Saunders en Hakim (wat op dat moment echt geweldig was gezien ik samen met mijn beste vriendin van toen mocht meedoen met roodkapje, en de moeder van een vriend speelde oma :') )... enkel Nederlanders voor zo ver ik weet.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mirinae schreef:
    (...)
    Oh, nou, daar ben je mooi klaar mee.


    Ach, ik heb Wilders ooit gezien

    Gaaf zeg!
    Ik ben nooit iemand echt tegengekomen, maar een paar jaar geleden kwam (toen nog koningin) Beatrix een bezoekje brengen aan ons dorp. Dat vond ik al heel wat. :')

    Ik heb vast wel meerdere BN'ers gezien maar Fred van Leer is mij wel bijgebleven. Verder heb ik Alexander Ludwig mogen ontmoeten.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb wel wat mensen gezien ja, maar ik tel concerten en zo dan even niet mee. Hieronder het lijstje met mensen die ik echt puur toevallig ben tegengekomen:

    - Ruud Feltkamp
    - Kylie Minogue
    - Robbie Coltrane (Hagrid)
    - Sybrand Buma
    - Jesse Klaver
    - Barry Atsma uuuugh, wat een knapperd.


    everything, in time

    Fennec schreef:
    Kim Lian, Wibi Soerjadi en Ben Saunders en Hakim (wat op dat moment echt geweldig was gezien ik samen met mijn beste vriendin van toen mocht meedoen met roodkapje, en de moeder van een vriend speelde oma :') )... enkel Nederlanders voor zo ver ik weet.

    Wibi Soerjadi omg stiekem best jaloers


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)
    Ach, ik heb Wilders ooit gezien

    Vraag de volgende keer om een handtekening voor me. Geweldige man is dat!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb een foto met Epke Zonderland, omdat hij destijds een keer training had in de sporthal naast onze school. En toen ik een keer rustig op een terrasje aan het Vrijthof zat, kreeg ik een foldertje in mijn handen gedrukt door Alexander Pechtold. Veel spannender dan dat is het nooit geworden. (nerd)

    Edit: oh, en Marianne Vos, maar die komt hier uit de regio.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 11:28 ]


    She's imperfect but she tries

    Vooral bekende Vlamingen en ooit eens de mannen van Metro Station.


    16 - 09 - '17