• En dan ineens twee in twee dagen! Gisteren Clint Eastwood tijdens een Warner Bros. Studio Tour in Hollywood. Volgens de tourguide was het de zesde keer in twee jaar dat mensen een bekend persoon tegenkwamen tijdens de tour, dus dat was wel awesome ;D En vanmiddag tijdens het winkelen kwam ik Katherine Mcnamara tegen. Ik was alleen te starstruck (nu nog steeds een beetje), en te nerveus om om een foto te vragen, maar daar heb ik nu wel spijt van D;

    Welke bekende personen zijn jullie al tegen gekomen c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tad schreef:
    Ik heb een foto met Epke Zonderland, omdat hij destijds een keer training had in de sporthal naast onze school. En toen ik een keer rustig op een terrasje aan het Vrijthof zat, kreeg ik een foldertje in mijn handen gedrukt door Alexander Pechtold. Veel spannender dan dat is het nooit geworden. (nerd)

    Edit: oh, en Marianne Vos, maar die komt hier uit de regio.

    Met al die politieke leiders hier hebben we straks de hele tweede kamer compleet :')
    Wibi Soerjadi en Kim Lian wonen bij mijn ouders in de buurt, oh en Dolores Leeuwin (klokhuis) had een zoontje dat op mijn broertjes basischool zat, dus haar kwam ik tegen als ik hem ophaalde ^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 23:52 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder