• Hallo luitjes!

    Hier ben ik weer met een nieuwe creatie die uit mijn haaknaald is gekropen. Ik had zin in een makkelijke creatie (voorwaarden; normaal garen, dus niet pluizig en niet veel te dik.. en gewoon een patroon wat ik kon volgen ipv zelf het wiel uit te moeten vinden). Here it is!



    Het konijn is de nieuwste aanwinst in de familie Stip en haak, waar de patronen van zijn.
    Nijlpaard Neeltje, Uil Floortje en Snuf Konijn.

    En, wat voor creatieve dingen zijn jullie aan het maken? *O*

    liefs, Emma

    Weer hartstikke leuk Emma :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind ze echt zó ontzettend schattig! :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat zijn ze schattig!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Echt super leuk en knap!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Die is echt tof!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb de kleuren en de kleuren combinatie zelf bedacht -trots- haha! Bij t nijlpaard ook. Bij de uil zag ik een foto op internet van deze uil met die kleuren.

    Ooh, zo cute! Ik ben zelf momenteel bezig aan het breien een sweater, een paar Star trek sokken, een paar multi-colored sokken, en dan is er vast nog een project dat ik ergens vergeet.


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Ooh, zo cute! Ik ben zelf momenteel bezig aan het breien een sweater, een paar Star trek sokken, een paar multi-colored sokken, en dan is er vast nog een project dat ik ergens vergeet.


    Oh nice! Ik ben ook met meerdere projecten bezig =3

    Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden? ^^

    Wat ziet het er vrolijk uit daar! Ik ben momenteel bezig met kruissteek borduren, waarvan ik al 2 grote projecten af heb en ze samen laat combineren tot een kussensloop. Binnenkort ga ik (hopelijk) beginnen aan een nieuw borduurwerk van een 100 x 60 cm dus dat wordt een grote (nerd)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hoe lang heeft dit je geduurd? Ik heb er het geduld niet voor.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wat lief! Echt leuk gedaan!
    Ik ben momenteel nergens aan bezig, maar heb afgelopen week de laatste hand gelegd aan een tekening.

    Supertof!
    Ik ga eindelijk eens beginnen aan een bedsprei.


    16 - 09 - '17

    Oooh geweldig!
    Ik ben een sjaal aan het breien ^^


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben wantjes aan het haken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ze zijn allemaal schattig, maar die uil…hnnnnnnnnnnmmg.:9~


    everything, in time