• SUMMER CAMP
    Rollentopic • Praattopic • Speeltopic




    STORY
    In de zomer wordt er vijf weken lang een zomerkamp georganiseerd voor jongeren van de 16 tot 18 jaar. Tijdens dit kamp leren jongeren nieuwe mensen kennen uit het hele land. Er worden dagelijks leuke activiteiten geregeld waarbij je hopelijk nieuwe vrienden kunt maken. Degenen die meegaan op kamp, worden begeleid door studenten van verschillende hogescholen door het hele land. Zij doen dit als hobby, wellicht ook omdat het goed staat op hun CV voor later. Kortom: iedereen doet hard hun best om het voor iedereen naar zijn zin te maken. Dus pak je rugzak in en ga mee op kamp!


    LOCATION
    Het kamp is gelegen in een bos in de staat California in Amerika. Alle jongeren slapen in kleine hutjes waar maximaal vier personen in kunnen, ze slapen hier in stapelbedden. Er zijn gedeelde douches en toiletten die dagelijks schoongemaakt worden. Verder is er eetzaal in het algemene kampgebouw. Het verschilt per dag of er binnen of buiten gegeten wordt, er staan buiten ook veel banken en tafels om aan te eten. Verder is er een groot meer waar in gezwommen kan worden. Ook is er een grote open plek voor een kampvuur waar je op boomstronken omheen kunt zitten.


    DOELGROEP
    — Het kamp is bedoeld voor jongeren van 16 tot 18 jaar, voornamelijk high school leerlingen. Zij komen uit heel Amerika. Veel van hen komen er ook naartoe om nieuwe mensen te leren kennen.
    — De rol van begeleidster wordt voornamelijk gevuld door studenten. Hier zit in principe geen leeftijd aan gebonden, maar de meesten zijn tussen de 20 en 25 jaar. Zij moeten op sollicitatie komen voordat zij mee kunnen, omdat de organisatie wil weten wat ze in huis halen. Het is in principe vrijwilligerswerk, maar ze krijgen wel een kleine vergoeding.
    — Er zijn ook altijd drie organisatoren aanwezig. Zij zorgen voor de technische aspecten zoals verzekeringen. De activiteiten worden namelijk georganiseerd en bedacht door de begeleiders.


    KAMPREGELS
    — Het is verboden om alcohol, sigaretten of drugs mee te nemen en/of te gebruiken
    — Als de jongeren naar bed moeten, dienen zij terug te gaan naar hun eigen hut
    — Jongens en meisjes mogen niet samen slapen
    — Geweld en agressie wordt niet toegestaan
    — Bij het overtreden van één regel volgt er een waarschuwing, bij een tweede overtreding wordt er contact opgenomen met je ouders en word je naar huis gestuurd
    — Er wordt altijd geluisterd naar de begeleiders
    — Heb respect voor elkaar!


    ROLLEN
    Naam • User • Faceclaim • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: begeleider of jongeren die meegaat op kamp?
    Reden voor het kamp: Houd het realistisch. Dit hoeft geen spannende reden te zijn, nieuwe mensen leren kennen volstaat al.
    Woonplaats: Dit mag overal in Amerika zijn, het buitenland mag niet.
    Innerlijk: Wees origineel
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Ook niet iedereen heeft een heftig verleden, wees hierin ook origineel
    Extra:

    *Maar huh waar is het puntje "relaties"? Die staat er niet bij, omdat iedereen elkaar pas op kamp leert kennen, dus je hebt nog geen relaties.

    Jongeren
    Jongens
    — Deymon "Dey" Cáelán Hart • Bathsheba • Dylan Rieder • 1.2
    — Axel Sebestian Spilsburry • Greenlight • 1.4
    –– Aidan Durant • Mouli • 1.3
    Meisjes ook even tijdelijke stop
    — Posey Scarlett Montana • Sobral • ? • 1.1
    — Sasha Aveyah Hale • Campeon • 1.3
    –– Tubbietoost
    –– Charlotte Page • Gareth • 1.3
    –– Aurora Gallagher • Gadot • 1.3
    Begeleiders
    Jongens tijdelijke stop
    — Felix Elvis Thompson • Goosebumps • Matt Corby • 1.2
    — Jackson Nathaniel Cooper • Sobral • 1.3
    –– Donovan Ives West • Soca • 1.2
    Meisjes
    — Madison Kate Clark • JudithSuzann • 1.3

    ––


    REGELS
    — De huisregels van Quizlet gelden hier
    — Alleen Goosebumps en Sobral maken nieuwe topics aan
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Geen perfecte personages
    — Maximaal drie personages per persoon, verschillende rollen en geslachten
    — Wees origineel, maar houd het wel realistisch
    — Heb je vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 16:27 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Axel Sebestian Spilsburry

    You where born, to be real.
    Not to be perfect

    Naam
    Axel: Origin: German Meaning: Father of peace

    Sebastian: Origin: Latin Meaning:Person from ancient city of Sebasta

    Spilsburry: Origin: EnglishMeaning:Watch tower


    Leeftijd
    29 december, 18 jaar, Capicorn

    Element: Earth
    Quality: Cardinal
    Color: Brown, Black
    Day: Saturday
    Ruler: Saturn
    Greatest Overall Compatibility: Taurus, Cancer
    Lucky Numbers: 4, 8, 13, 22
    Date range: December 22 - January 19

    Woonplaats
    Axel is geboren en getogen in San Diego, Californië.

    I just want to spend
    the rest of my live
    laughing

    Innerlijk
    x Relaxt
    x Open
    x Sociaal
    x Vrolijk
    x Zelfverzekerd
    x Perfectionistisch
    x Eigenwijs
    x Chaotisch
    x Impulsief
    x Beoordelend

    Axel is het soort persoon wat op het eerste oog overkomt als de meest relaxte persoon ter wereld, hij glimlacht vriendelijk naar iedereen en lijkt nooit ergens een probleem van te maken. Iets wat hij negen van de tien keer ook niet doet, tenminste de problemen van andere mensen is hij altijd erg relaxt over. Hij probeert anderen te helpen waar het kan en beoordeeld iemand niet voordat hij alle informatie heeft. Zijn eigen problemen die kunnen soms nogal eens chaotisch zijn, ondanks het feit dat Axel erg perfectionistisch kan zijn heeft hij een vreselijk chaotisch werkpatroon. Alles loopt altijd door elkaar heen, totdat aan het einde van iets dingen meestal toch op de goede plek terecht komen. Hoewel Axel zijn perfectionisme zich dan waarschijnlijk ook enkel toont bij dingen die hij echt leuk vind, dan heeft hij snel het idee dat hij zich zelf zou moeten bewijzen en wil hij dingen perfect doen.
    Hiernaast is Axel ook erg open en sociaal, hij knoopt makkelijk een praatje aan met nieuwe mensen en vind het ook fijn om nieuwe contacten te leggen. Hij is vaak erg geïnteresseerd in andere mensen, maar wil dan ook zelf wel eventjes zijn ei kwijt kunnen. Mensen die enkel over zich zelf kunnen praten liggen Axel dan ook niet, omdat hij dan ook wel weer in zoverre zelfzuchtig kan zijn dat hij zijn eigen verhalen ook kwijt moet kunnen.
    Ook is Axel best wel eigenwijs, wanneer hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft wil hij dit ook graag doen en kan hier erg standvastig in zijn. Iets wat de ene keer goed uitpakt, maar soms ook de verkeerde kant op kan gaan. Axel heeft vaak vrij snel zijn mening over iets klaar en doordat hij dus zo eigenwijs is, is het soms ook og wel lastig om hem van deze mening af te helpen. Hoewel dit zich over het algemeen voornamelijk toont in situaties en niet tegenover mensen. Hij probeert mensen vaak gelijke kansen te geven hoewel hij weet dat hij ook dan nog wel eens de neiging heeft mensen af te schrijven voordat hij ze ze echt een kans te hebben gegeven.
    Verder is Axel vrij zelfverzekerd, zoals iedereen kent ook Axel wel zijn onzekerheden, maar niet in zoverre dat ze snel aantoonbaar zijn. Hij is erg comfortabel met zich zelf en straalt dit tegenover andere mensen dan ook uit. Wel moet Axel zo nu en dan zijn best doen niet te zelfverzekerd over te komen, want dan neigt hij nog wel eens naar het arrogante, maar over het algemeen weet hij dit te onderdrukken.

    Uiterlijk
    Haar:
    - Lengte: Middel lang
    - Kleur: Bruin
    - Stijl: Stijl
    Gezicht:
    - Ogen: Donker bruin
    - Wenkbrauwen: 'dik'
    - Lippen: 'Plump
    Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Blank
    - Lengte: 1.83
    Extra's:
    - Tatoeages: Nog niet
    - Piercings: -
    - Kledingstijl: Modern, met veel neutrale kleuren



    He is the type to
    fall in love with the moon
    and evertything that is
    beautifull and untouchable

    Familie en geschiedenis
    Charles Edward Spilsburry | 51 jaar | Vader | Bioloog

    Carolina Emilia Spilsburry | 50 jaar | Moeder | Lerares scheikunde

    Kristian Diablo Spilsburry | 16 jaar | Broertje | High school


    Carolina en Charles Spilsburry hebbben altijd het soort relatie gehad waar iedereen van droomt. Beide waren ze outcast toen ze op high school zaten en daar heeft het echtpaar elkaar gevonden en eigenlijk zijn ze vanaf het moemnt dat ze een relatie kregen altijd samen geweest. Nooit hebben ze meer om gekeken en zo'n 35 jaar later is het tweetal nog altijd even gelukkig met elkaar geweest.
    In de tussentijd hebben Carolina en Charles ook nog eens twee kinderen opgevoed, Axel en Kristian, van wie ze net zoveel houden als ze van elkaar houden. Alles lijkt helemaal perfect te zijn in het gezin, hoewel ze wellicht wel een paar hobbels hebben gehad. Daarvan is één Axel zijn seksualiteit geweest, van nature is Axel een heel open jongen, maar zijn seksualiteit is iets wat hij tot twee jaar terug een lange tijd voor zich heeft gehouden. Voornamelijk Axel zijn vader kan nogal bekrompen zijn in zijn gedachten, een man hoort met een vrouw en niet anders, hierdoor was het voor Axel lastig om thuis uit de kast te komen. Toen Axel dit wel deed sprak zijn vader een week lang niet met de jongen, waarna hij hem zelf nog heeft geprobeerd ervan te overtuigen dat hij heteroseksueel is. Hoewel Charles er nog altijd wel eens moeite mee heeft lijkt hij het over de jaren meer kunnen te accepteren met hulp van Carolina die haar oudste zoon maar al te goed probeert te steunen.

    You don't take a photograph,
    You make it

    Rol
    Axel is een van de jongeren die op kamp gaat.

    Reden voor het kamp
    Axel heeft één grote hobby en dat is fotografie, hoewel hij voornamelijk aan portretfotografie doet vind hij ook natuur fotografie erg interessant. Dit is dan ook één van de redenen dat hij graag op het kamp mee wou. Echter is hij ook mee gegaan om nieuwe mensen te ontmoeten, want Axel is erg sociaal en ontmoet graag nieuwe gezichten.

    Extra
    Hobby's: Fotografie en de natuur.
    Guilty pleasures: Eurovision
    Verslavingen: Koffie
    Likes: Seattle, Regen, Natuur, Party's, Chocolade, Noten, Romantische films en Woordzoekers
    Talenten: Fotografie
    Angsten: Lichte angst voor donkere bossen
    Dislikes: Ruzie, Een hele dag binnen zitten, Bessen, Vroeg opstaan, Trage wandelaars en Negatieve mensen
    Talen: Engels
    Seksualiteit: Homoseksueel

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 15:07 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Campeon schreef:
    Misschien kijk ik eroverheen maar hoelang bestaat het kamp al? Ik wou namelijk doen dat een van de grote redenen dat Sasha meegaat, is omdat haar familie ook al jaren/generaties (idk how to say it) terug komt (:


    Dat staat er inderdaad niet, haha. Het kamp bestaat al behoorlijk lang, dus dat is zeker mogelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wil iedereen proberen zo snel mogelijk zijn rol af te maken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yes, ik ga mijn rol zo snel mogelijk afmaken! Hopelijk vandaag nog (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik probeer ook vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ook. Ik denk vanavond, eerder heb ik geen tijd.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Was er al een praattopic eigenlijk?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Was er al een praattopic eigenlijk?


    Yes, link staat op een van de vorige pagina's


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Met een beetje geluk kan ik mn rol vanavond afmaken!


    take risks

    Mag ik een vrouwelijke begeleider?

    Dalis schreef:
    Mag ik een vrouwelijke begeleider?


    Ja graag!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    goosebumps schreef:
    (...)

    Ja graag!

    Mag ik ook nog een vrouwelijke begeleider? Of heb je er dan te veel (zou het een probleem zijn een al bestaande rol van me wat aan te passen?)

    En moest je toch geen vrouwelijke begeleider meer zoeken dan laat je maar weten wat je nog wel nodig hebt en dan zie ik wel (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Mag ik ook nog een vrouwelijke begeleider? Of heb je er dan te veel (zou het een probleem zijn een al bestaande rol van me wat aan te passen?)

    En moest je toch geen vrouwelijke begeleider meer zoeken dan laat je maar weten wat je nog wel nodig hebt en dan zie ik wel (:



    Nee, een vrouwelijke begeleider komt juist handig uit!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Edit: voor iedereen die dit topic aan het doorlezen is, even voor de duidelijkheid. Mijn rol (vrouwelijke begeleidster) komt later. Ik zal dus inspringen in het verhaal om jullie niet op te houden (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 21:46 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Deymon is af c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.