• Hallo!

    Ik kan deze vraag wel in het LJH neerdroppen, maar nieuwe topics zijn ook altijd leuk. Nietwaar? Ik kreeg vandaag deze actie in mijn mailbox binnen en om eerlijk te zijn heb ik er wel interesse in. Dus ik wil 'm binnenkort gaan bestellen. Echter, ik heb nog nooit een OV kaart gehad dus voor 7,50 moet ik deze erbij kopen. Er staat dat wanneer je de OV kaart doordeweeks wilt gebruiken je er zo'n 10 euro op moet zetten. Ik heb alleen het plan om 'm puur in het weekend te gebruiken. Wanneer je dus gratis reizen kunt. Moet ik dan ook per se geld op de OV kaart zetten, of kan ik 'm gewoon ''leeg'' laten? Ik heb een gruwelijke hekel aan bellen, dus vandaar dit topic. Hopelijk hebben jullie antwoorden voor me? Ik hoor het graag. Bedankt! <3

    Liefs!
    Edit: Kennelijk hoef je je OV níét op te waarderen wanneer je enkel van plan bent in het weekend te reizen. ^^ Een NS medewerker heeft me dit verteld. c:



    Oke, toch nog één vraag. :'D
    Als ik wil reizen dan kunnen er drie mensen meereizen en die krijgen dan 40% korting. Moeten die mensen per se een OV kaart hebben, of hoeft dat niet per se?

    Sorry voor de vragen. :x wel alvast erg bedankt voor de antwoorden! <3

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 18:02 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Volgens mij hoef je er niet perse geld op te zetten en anders zou je eventueel er ook altijd voor kunnen zorgen dat je de pas op zelf opwaarderen zet. Dan staat er wel geld op voor als je toch een keer doordeweeks zou willen reizen en als dit op is wordt het vanzelf weer opgewaardeerd. Toch is dit in jou geval denk ik niet nodig en hoeft er zeker niet per se iets op te staan, tenminste dat was bij mij niet het geval.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Volgens mij moet je wel altijd een instaptarief hebben maar dat weet ik totaal niet zeker. Is er geen chat van ns waar je je vraag kan stellen?


    The truth is out there.

    @Caligosus
    Ah oke! Hopelijk hoef ik er dan ook geen geld op te zetten!

    @Suvi
    Na jouw reactie gelezen te hebben, ben ik even verder gaan kijken op de site. Er is een chat op de site, maar het is op het moment kennelijk ontzettend druk dus ik kan met niemand chatten. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Ja ik weet het niet geheel zeker maar kun je er anders niet gewoon minder dan 10 euro op zetten?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    @Caligosus
    Ja dat kan wel, maar dan ben ik duurder uit met mijn reizen en kan ik beter toch dagretourtjes kopen x) Ik ben nu met de NS aan het chatten. Gaat echter wel erg traag. :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Oke, edit: Ik heb éíndelijk antwoord van de NS, haha. Er hoeft inderdaad geen saldo op de OV kaart te staan als ik er alleen in het weekend mee ga reizen. :3


    Smile. You're beautiful. <3

    Owhh haha had ik dat toch ergens goed onthouden :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Je kunt je online ook aanmelden op de OV chipkaart site en dan 'automatisch opladen' aanzetten, dan registreert 'ie het automatisch als je een te laag saldo hebt en wordt het saldo opgewaardeerd tot het door jou gekozen bedrag. Mocht je dan toch op een feestdag/in de vakantie/doordeweeks reizen, kom je niet ineens zonder saldo te staan. (:


    everything, in time

    Oke, toch nog één vraag. :'D
    Als ik wil reizen dan kunnen er drie mensen meereizen en die krijgen dan 40% korting. Moeten die mensen per se een OV kaart hebben, of hoeft dat niet per se?

    Sorry voor de vragen. :x wel alvast erg bedankt voor de antwoorden! <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ja die moeten een OV hebben en bij de automaat "meereiskorting" erop zetten!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nvm

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 18:34 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ah oke, hartelijk dank! <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik zou er gewoon wat geld opzetten (:
    Doordeweek reis je ook met 40% korting en ik vind het altijd handig wel wat saldo te hebben voor als ik ineens met de bus wil of zoiets.


    I am an idiot, I move.

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.