• Ineens komt Camp NaNoWriMo juli wel heel dichtbij en ik schrok dat er nog geen topic was. Dus ik heb deze maar aangemaakt nu.

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters.

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.

    Deelnemers:
    Username Q

    Catmint
    Gorillaz
    Tacitus
    SergeantBarnes
    Tubbietoost
    Reigns
    Eledhel
    Standal
    Maheegan
    Yukimura
    Corday
    Douceur
    Hinderlaag
    Lizor
    Yellowstone
    Square
    Wiarda
    Username Camp NaNoWriMo

    SoulKey
    Nolanverse
    Maylynn
    GreyWolfMoon
    Irmiej
    xSunshineee
    Oppugno
    Settho
    ElfCitadel
    Annataart
    Peblesse
    Douceur
    Gilderoy
    Lizor
    Troje
    Squares
    Wiarda
    Titel verhaal

    Defender of the Crown
    ???
    Help, mijn vriendje is een zombie!
    Return to Sender
    Fanfic
    Fanfiction verhalenbundel
    ???
    Psycho
    The Tale of Roses (and their meaning)
    Lacuna
    Als de hemel valt
    Blauwe ogen
    Reflecties - Peter Pan
    The Grace of Betrayal
    Amnesia
    Deep Space 9 fanfic
    Slecht-uitpakkende, rare fanfic
    Aantal woorden

    15K
    30K
    50K
    15K
    10K
    15K
    25K
    30K
    20K
    20K
    20K
    20K
    10K
    15K
    15K
    25K
    20K

    Word Wars:
    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.

    De Q-cabin:
    Reigns heeft deze geopend, dus zet even bij je berichtje dat je in de Q-cabin zou willen en dan zal je waarschijnlijk toegevoegd worden. Of stuur een berichtje naar Reigns ^^



    ©Wiarda
    Topic overgenomen van Reigns

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 18:18 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Iemand zo een korte word war, 15 tot 20 minuten?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Iemand zo een korte word war, 15 tot 20 minuten?


    me! van kwart na zeven tot half acht? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    me! van kwart na zeven tot half acht? (:

    Jup!
    Love Belgische mensen, kwart na zeven ipv kwart over zeven haha. Succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    900 woorden, ik ben wel klaar voor vandaag. Hoe ging ie bij jou?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Jup!
    Love Belgische mensen, kwart na zeven ipv kwart over zeven haha. Succes!


    hahaha oops ;x

    ik heb een miezerige 160 woorden geschreven, ahaha, maar ik was te laat begonnen want ik vond mijn notitieboekje even niet STRESS PANIEK ROEP SCHREEUW WEEN

    ik snap zelfs niet hoe jullie zoveel kunnen schrijven in zo'n korte tijd
    ik denk echt eeuwen na over elk woord denk ik D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eledhel schreef:
    900 woorden, ik ben wel klaar voor vandaag. Hoe ging ie bij jou?


    hoe dan, zoveel? echt ongelooflijk hahaha goed gedaan!


    mijn eerste zin is overigens een feit!

    "Doe eens niet zo houterig, Mel. Je bent net een uitgedroogde cactus!"

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 19:35 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Oeh nice. Cactus :Y)

    Ik schrijf gewoon aan een stuk door, soms wat langzamer, maar ik blijf wel schrijven. Ook schrijf ik best veel "loze" tekst, dus overpeinzingen van mijn hoofdpersonage die ik er makkelijk uit kan laten. Dat werkt voor mij heel goed voor het woordenaantal en zorgt ervoor dat ik in een flow blijf. Maar het doet de kwaliteit van het verhaal niet ten goede, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oeh nice. Cactus :Y)

    Ik schrijf gewoon aan een stuk door, soms wat langzamer, maar ik blijf wel schrijven. Ook schrijf ik best veel "loze" tekst, dus overpeinzingen van mijn hoofdpersonage die ik er makkelijk uit kan laten. Dat werkt voor mij heel goed voor het woordenaantal en zorgt ervoor dat ik in een flow blijf. Maar het doet de kwaliteit van het verhaal niet ten goede, haha.


    Ik wil alles perfect, en soms (echt heel vaak) wil ik dat ene specifieke woord schrijven EN WEET IK ECHT WELK WOORD IK BEDOEL MAAR KOM IK ER TOCH NIET OP VERDORIE snap je, dat ene woord met die ene connotatie en dat woord moet je hebben want geen enkel ander woord is goed genoeg en past in die zin HA elke keer. elke fucking keer. meestal probeer ik het woord uit te beelden met mijn handen of zo, gewoon om het me visueel voor te kunnen stellen. soms helpt het, maar het is kinda ridiculous. soms doe doe ik mijn personages ook even na, om te kunnen zien wat er gebeurt en het beter neer te kunnen schrijven yep ik ben officieel een vreemde schrijver en dat allemaal vreet aan tijd, maar gelukkig niet aan kwaliteit en aan mijn perfectionisme en dan is het goed (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Ik wil alles perfect, en soms (echt heel vaak) wil ik dat ene specifieke woord schrijven EN WEET IK ECHT WELK WOORD IK BEDOEL MAAR KOM IK ER TOCH NIET OP VERDORIE snap je, dat ene woord met die ene connotatie en dat woord moet je hebben want geen enkel ander woord is goed genoeg en past in die zin HA elke keer. elke fucking keer. meestal probeer ik het woord uit te beelden met mijn handen of zo, gewoon om het me visueel voor te kunnen stellen. soms helpt het, maar het is kinda ridiculous. soms doe doe ik mijn personages ook even na, om te kunnen zien wat er gebeurt en het beter neer te kunnen schrijven yep ik ben officieel een vreemde schrijver en dat allemaal vreet aan tijd, maar gelukkig niet aan kwaliteit en aan mijn perfectionisme en dan is het goed (cat)

    Ik mis zo vaak 'dat ene woord' en soms vraag ik me af of die ene connotatie van dat woord wel bestaat en of ik het me gewoon inbeeldt en op zoek ben naar iets wat niet bestaat.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Ik mis zo vaak 'dat ene woord' en soms vraag ik me af of die ene connotatie van dat woord wel bestaat en of ik het me gewoon inbeeldt en op zoek ben naar iets wat niet bestaat.


    meestal weet ik het woord wel in een andere taal (cat) maar soms kan het inderdaad dat het een 'siblings'-woord is of zo, hahaha. enorm frustrerend D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mocht iemand zin hebben om met mij te battelen =')...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Mocht iemand zin hebben om met mij te battelen =')...

    I'm game! Van 14:30 tot 15:00?


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    (...)
    I'm game! Van 14:30 tot 15:00?


    YESSS <3

    Succes alvast^^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2017 - 14:26 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    YESSS <3

    Succes alvast^^

    :'D Okay! Succes!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2017 - 14:28 ]


    Ex astris, sciencia

    vijfhonderdvierendertig (534) =( mijn schoonmoeder stond na een kwartier voor de deur.. Heb wel verder getypt, maar rustig aan.. ;]


    The thing you do mean something to people -Ncis