• Ineens komt Camp NaNoWriMo juli wel heel dichtbij en ik schrok dat er nog geen topic was. Dus ik heb deze maar aangemaakt nu.

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters.

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.

    Deelnemers:
    Username Q

    Catmint
    Gorillaz
    Tacitus
    SergeantBarnes
    Tubbietoost
    Reigns
    Eledhel
    Standal
    Maheegan
    Yukimura
    Corday
    Douceur
    Hinderlaag
    Lizor
    Yellowstone
    Square
    Wiarda
    Username Camp NaNoWriMo

    SoulKey
    Nolanverse
    Maylynn
    GreyWolfMoon
    Irmiej
    xSunshineee
    Oppugno
    Settho
    ElfCitadel
    Annataart
    Peblesse
    Douceur
    Gilderoy
    Lizor
    Troje
    Squares
    Wiarda
    Titel verhaal

    Defender of the Crown
    ???
    Help, mijn vriendje is een zombie!
    Return to Sender
    Fanfic
    Fanfiction verhalenbundel
    ???
    Psycho
    The Tale of Roses (and their meaning)
    Lacuna
    Als de hemel valt
    Blauwe ogen
    Reflecties - Peter Pan
    The Grace of Betrayal
    Amnesia
    Deep Space 9 fanfic
    Slecht-uitpakkende, rare fanfic
    Aantal woorden

    15K
    30K
    50K
    15K
    10K
    15K
    25K
    30K
    20K
    20K
    20K
    20K
    10K
    15K
    15K
    25K
    20K

    Word Wars:
    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.

    De Q-cabin:
    Reigns heeft deze geopend, dus zet even bij je berichtje dat je in de Q-cabin zou willen en dan zal je waarschijnlijk toegevoegd worden. Of stuur een berichtje naar Reigns ^^



    ©Wiarda
    Topic overgenomen van Reigns

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 18:18 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yukimura schreef:
    (...)

    Ik heb er 724 haha. Ik dacht echt dat ik er vet weinig had lol.


    Hahaha, goed gedaan! (: Ik heb tussendoor nog wat research gedaan :'D maar intussen is mijn hoofdstuk (eigenlijk proloog) af! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga gewoon schrijven, niet teveel bij nadenken en fouten haal ik er later dan wel uit!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Iemand een wordwar van 14u tot 14u30 of 15u?


    16 - 09 - '17

    Ik vind het persoonlijk wel jammer om te zien dat er zo weinig mensen mee doen dit jaar.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh oh oh, ik heb me hier nog niet gemeld, maar ik doe wel weer mee! Op de NaNo website heet ik Squares en ik schrijf een voorlopig naamloze Deep Space 9 fanfic (Garak/Bashir, mocht het iemand interesseren, al gok ik dat erg weinig mensen hier de serie ooit gezien hebben). Mijn doel is 25k.

    Hoe was jullie eerste dag? Zijn er al eerste zinnen om te delen? *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb gisteren duizend woorden geschreven en vandaag ga ik nog even zien wat ik kan doen.

    geen eerste zin (aangezien mijn proloog een verslag is en dat nog niet echt een verhaal is) maar wel een stuk uit een dialoog (wbw)

    [15.02 u.] O. Eccleston: Dus, volgens een getuige was u al vroeg in de avond aangeschoten.
    [15.03 u.] M. Hughes: Nee, dat zal mijn normale gedrag wel geweest zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Urgh ik moet nog steeds beginnen,... niet dat ik echt druk heb, maar ik hou er niet van om achter te lopen... helaas nog niet echt tijd...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Bonjour. Ik doe mee, heet Wiarda, en ga voor de 20K op een of andere rare fanfic die tot nu toe erg slecht uitpakt. Whooh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb gisterenavond nog 2017 woorden geschreven (lekker toepasselijk bij het jaar XD) Vandaag moet ik nog beginnen en kan maar beter een voorsprong opbouwen, want ik vrees dat ik morgen en misschien ook overmorgen (bijna) niets zal schrijven.

    Mijn eerste zin:

    Hoge hakken waren werkelijk de meest wonderbaarlijke uitvinding in dit universum: ze boden stijl en waren perfect om iemands oogballen mee uit te prikken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    Oh oh oh, ik heb me hier nog niet gemeld, maar ik doe wel weer mee! Op de NaNo website heet ik Squares en ik schrijf een voorlopig naamloze Deep Space 9 fanfic (Garak/Bashir, mocht het iemand interesseren, al gok ik dat erg weinig mensen hier de serie ooit gezien hebben). Mijn doel is 25k.

    Hoe was jullie eerste dag? Zijn er al eerste zinnen om te delen? *O*

    DS9! Daar moet ik ook ooit nog eens aan raken; Maar eerst Enterprise.

    Ik heb zo'n 1000 woorden geschreven (en vandaag nog niets, oops). Eerste zin voor vandaag (uit een chatgesprek) is:
    Elijah Davies: Another day. Another airport. Another Starbucks.’,

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 21:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Het topic is als het goed is weer up to date nu! Ik zit momenteel al over mijn goal heen, dus ik heb mijn goal verhoogd naar 15K. Nu stop ik de 15e juli ook met schrijven, omdat ik dan op vakantie ben, daarom heb ik de afgelopen twee weken al geschreven. Ik schrijf echt niet zo snel, haha


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Aah na een halfjaar van typhel heb ik nu een tablet en een toetsenbordje en kan ik daar dus op typen, in plaats van op mijn fantastische laptop met z'n klote keyboard. Opeens ben ik gemotiveerd, haha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Aah na een halfjaar van typhel heb ik nu een tablet en een toetsenbordje en kan ik daar dus op typen, in plaats van op mijn fantastische laptop met z'n klote keyboard. Opeens ben ik gemotiveerd, haha


    Hahaha, fijn is dat hé? Ik heb er ook eentje :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Is er iemand die op deze mooie avond nog een word war wil doen? ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    Is er iemand die op deze mooie avond nog een word war wil doen? ^^


    Ik lig net op de bank om naar Gilmore Girls te kijken, anders had ik meegedaan.


    16 - 09 - '17