• Deze bestond blijkbaar nog niet



    Welkom op het officiele Hardloop Topic van Quizlet.
    Voor iedereen die net zijn eerste rondje heeft gedaan tot degenen die marathons rennen.

    Hier kan je terecht voor vragen, tips, opmerkingen, gewoon een mededeling, alles.
    Over het zoeken van goede schoenen, tot het krijgen van een blessure, of aangevallen worden door een hond (yes, it happens) :Y)




    Als wat mensen zich hier aanmelden kan ik wel een soort ledenlijst maken. If interested.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 20:05 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hmm... Ik wil iets vinden om te doen - heb erover nagedacht dit een paar keer op de ochtend te gaan doen.
    Maar twijfels, twijfels, twijfels


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Hmm... Ik wil iets vinden om te doen - heb erover nagedacht dit een paar keer op de ochtend te gaan doen.
    Maar twijfels, twijfels, twijfels

    Waarom twijfel je?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik loop zo hard mogelijk weg uit het hardlooptopic omdat ik rennen haat.

    Sorry, dit moest ik ff doen :') Niet grappig. Weet ik.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben nu inmiddels twee keer wezen hardlopen (hoewel ik niet bepaald hard loop, dus ik weet niet of ik het wel zo kan noemen, haha) :Y) Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud, maar ik vind dit al heel wat van mezelf, aangezien ik de afgelopen twee jaar niet echt aan sport heb gedaan.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wildling schreef:
    (...)
    Waarom twijfel je?


    Omdat ik moet starten (':
    dan moet ik van mijn luie plaats wegkomen.

    Nee ik wil graag iets doen wat ik zo kan oppakken. Dat ik zo kan zeggen: ik ga even rondje rennen of iets. Maar ik weet niet zo goed hoe te beginnen en rennen is nu niet het allerleukste. Al moet ik gewoon even kijken voor een goede route


    It's never gonna happen, Guys.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik loop zo hard mogelijk weg uit het hardlooptopic omdat ik rennen haat.

    Sorry, dit moest ik ff doen :') Niet grappig. Weet ik.


    ik vond hem grappig


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zit nu al een tijdje te spelen met het idee om te gaan hardlopen, maar ik ben er nog een beetje huiverig voor. Vooral omdat het gewoon niet comfortabel is (met tien kilo overgewicht krijg je telkens best een klap op je knieën als je rent) maar ook omdat ik eigenlijk als de dood ben om te rennen. Maar misschien is het juist ook daarom wel een goed idee, om van die angst af te komen en toch een beetje conditie op te bouwen, geen idee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.