• komr nog. praat hier over evt relaties.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Oké, dan was Leo dus al de baas van Magic City en heeft Teasers mee overgenomen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat Cyrus ook al voor de overname bij Teasers was. Hij is bijna af. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leo (the big boss) zoekt:
    Een medewerker die al langer voor hem werkt | Cyrus
    — Een medewerker die zich ergert aan Leo's chaotische bestaan
    — Iemand die regelmatig advies vraagt aan Leo, ook al is hij daar slecht in
    — Iemand Iemand aan wie Leo zich weleens ergert (reden moet dan nog bepaald worden)
    — Iets anders?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 13:10 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Sanne: ik heb Cyrus voor dat eerste? c: Ik ga nu proberen zijn innerlijk af te maken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    @Sanne: ik heb Cyrus voor dat eerste? c: Ik ga nu proberen zijn innerlijk af te maken.


    Is goed! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Leo (the big boss) zoekt:
    Een medewerker die al langer voor hem werkt | Cyrus
    — Een medewerker die zich ergert aan Leo's chaotische bestaan
    — Iemand die regelmatig advies vraagt aan Leo, ook al is hij daar slecht in
    — Iemand Iemand aan wie Leo zich weleens ergert (reden moet dan nog bepaald worden)
    — Iets anders?


    Ik ga m even lezen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Cyrus is af! Hij staat op pagina 4.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    @Sanne: ik heb Cyrus voor dat eerste? c: Ik ga nu proberen zijn innerlijk af te maken.

    Maar als jouw persona al langer voor hem werkt, dan moet hij dus langer bij Magic City werken - niet bij Teasers. Teasers had een andere baas - die club wordt toch overgenomen door iemand anders.

    Edit: Dus voor wat moet ik hem neerzetten: oud of nieuwe werknemer?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 16:00 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Mijn persona is klaar. Zijn er enkele gegadigden die zijn donkere blik niet kunnen weerstaan? / wbw

    Edit: Mijn persona'slijst komt er zo aan.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 15:50 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Sempre schreef:
    Ik heb Reese open staan voor relaties. Korte beschrijving van haar; Reese is niet heel intelligent, maar heeft veel mensenkennis. Ze werkt al super lang bij Teasers/Magic City. Reese acht zichzelf hoger dan anderen en gedraagd zich ook zo. Ze speelt graag met nieuwe werknemers (man/vrouw) maar ze valt echter alleen op vrouwen en houdt dit geheim.

    Wat ik voor haar zoek
    — Een ex vriendin (eventueel een nieuwe medewerkster)
    — Een mannelijke werknemer die ze ziet als haar beste vriend en ook weet van haar seksualiteit
    — Een beste vriendin
    — Collega's waarmee ze weleens gerotzooid heeft
    — Een nieuw speeltje (bij voorkeur een nieuwe medewerkster)
    — Een rivale
    — Mensen die ze niet mag


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ursula, Sempre, ik heb Dani?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat ik het een beetje verkeerd uitleg met de twee verschillende bedrijven/striptenten.. of niet?
          Laat ik zo zeggen: De twee striptenten staan naast elkaar, de een Teasers, de ander Magic City. Teasers is failliet gegaan en overgenomen door de baas van MC, waardoor 'Teasers' nu een onderdeel van MC is geworden en de baas van MC de oude werknemers hun werk lieten houden. Dus het gaat er meer om waar je persona zich bevond, de (oude) werknemers van de failliet—gegaande Teasers of een de populair—groeiende striptent Magic City?

    Ik doe denk ik veel te moeilijk. . Zet er maar gewoon bij of je personage bij Teasers zat of MC. Soms zitten mijn hersens echt in een knoop. Mijn excuses, mensen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 16:12 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik vraag me wel af hoeveel het nu staat bij de verschillende clubs, dan weet ik iets beter wat ik met m'n meid wil. Nu heb ik nl. nog geen flauw idee, en @ Sobral, ik wil haar wel telkens advies laten vragen aan hem. Maakt het evt. uit waar ze terechtkomt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ursula schreef:
    Ik denk dat ik het een beetje verkeerd uitleg met de twee verschillende bedrijven/striptenten.. of niet?
          Laat ik zo zeggen: De twee striptenten staan naast elkaar, de een Teasers, de ander Magic City. Teasers is failliet gegaan en overgenomen door de baas van MC, waardoor 'Teasers' nu een onderdeel van MC is geworden en de baas van MC de oude werknemers hun werk lieten houden. Dus het gaat er meer om waar je persona zich bevond, de (oude) werknemers van de failliet—gegaande Teasers of een de populair—groeiende striptent Magic City?

    Ik doe denk ik veel te moeilijk. . Zet er maar gewoon bij of je personage bij Teasers zat of MC. Soms zitten mijn hersens echt in een knoop. Mijn excuses, mensen.


    Oh dan zat Reese bij MC denk ik? Ik dacht dat MC zegmaar de nieuwe eigenaar was, maar nog geen club had. x''D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 17:07 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Valerio Giuliano Harris relatielijstje:

    Leonardo Jonathan Saunders
    Vanuit Valerio zie ik hem eigenlijk voor dat hij alleen een zakelijke relatie met elkaar hebben. Hij ziet hem als een baas, iemand waarmee hij alleen de zakelijke dingen wilt bespreken, verder niet. Dit ligt ook aan hoe hij is ingesteld, want hij heeft een serieuze standpunt over het werk in het algemeen. Hij wil zijn werk en privé gescheiden houden van mensen die hoger staan dan hem — dus waarmee hij niet samenwerkt, maar vóór werkt. Als je hier enige, zakelijke, relatiebanden voor weet: dan 'hoor' ik die graag hhaha.

    Cash Galanos
    Dit wordt een moeilijke ha. Hij is een klant en tevens zakenman. In zijn rol staat wel dat hij kwam sinds Teasers er nog stond, maar is hij ook iemand die respect heeft voor de vrouwen, vroeg komt en genoeg geld bij zich heeft (oke.. schrap dat laatste ha)? Want dan heeft Valerio wel enige waardering voor hem — in de 10 jaar dat hij dat werk doet, heeft hij dan vele malen ergere klanten tegengekomen.

    Hier weet ik even geen opties voor, maar als jij wat weet ervoor?

    Gareth Cyrus Ira 'Cy' Newman
    Eerst wat totaal aside is: ik dacht dat je wilde dat je man een scout was? Het valt me namelijk op dat je allerlei verschillende dingen hebt opgeschreven. Het zorgen dat ze een baan krijgen, op pad gaan, etc, hoort erbij, echter is het betalen niet door hem gedaan — dat is namelijk de baas zelf, gezien ze allen voor hem werken. Je mag wel ervoor zorgen dat ze het geld krijgen, als de baas het bijv vergeet e.d. of dat hij tevens over de administratie gaat. Daarnaast staat er dat je persona tevens een soort 'bewaker' is, wat toch echt meer het 'van-alles-wat' kant opgaat en ik heb toch liever dat de mensen zich bij hun werk houden — dus bouncers doen hun werk, strippers doen hun eigen werk en zo ook de scout blijft bij zijn eigen werk. Goed, nu ik genoeg gezeurd heb — kunnen we het weer gezellig hebben.
          Ik voel een spanning tussen de twee.. dat hoeft niet perse slecht te zijn, echter ziet Valerio hem wel als iemand die vaak zijn woede niet in de hand heeft en dat hij niet al te veel in zijn hoofd moet nemen (dat hij te hoog over zichzelf denkt dat het de negatieve kant opgaat).
    — party friends (conversation doesn’t go deeper than drinking)
    — just co-workers, just work and nothing more (dat ze van de twee verschillende bedrijven zijn en het voorbeeld zijn van 't tegenstrijdige — wat er in het begintopic staat 'de rivaliteit').
    — on and off friendship

    Dani Reina Verdad
    Valerio zou haar stiekem een knappe, zelfverzekerde vrouw vinden (wat is dat toch met jouw en mijn personages? haha) en waardeert haar eerlijkheid, echter vindt hij het niks als ze haar lichaam gebruikt om iets voor elkaar te krijgen. Dat is denk ik een van de weinige negatieve punten, verder heeft hij een goede gedachte over haar.

    Dit zijn de opties die Valerio voor jouw perso kan bieden:
    — on the verge of (secretly) dating
    — a pair who are always hooking up when drunk
    — toxic relationship (they’re not good for each other in any way, but they can't stay away from each other either)
    — flirtatious friends

    Reese Whiteheart
    Valerio weet nou niet of hij medelijden met haar moet hebben, vanwege de plastische chirurgie e.d., of niet.. Wat hij wel vindt is dat hij min over haar denkt doordat ze haar lichaam gebruikt om te krijgen wat ze wil — hij kijkt niet naar het soort werk dat men doet, dus dat is buitengesloten — en dat ze anderen voor haar karretje spant.

    Dit zijn de eventuele relaties die Valerio kan aanbieden met haar:
    — fighting over the same person (dan betrekken we er ook een derde pers. bij, wat wel fun zou zijn)
    — just co workers
    — on and off friendship
    — party friends (conversation doesn’t go deeper than drinking)

    En wat ik ook wel grappig zou vinden tussen de twee:
    — fake dating

    Antoinette "Taia" Braelyn Jones
    De rol is niet af, er staat geen innerlijk en geschiedenis, dus hieruit opleiden wat Valerio voor soort relaties kan bieden is onmogelijk. Ik hoop dat je snel je rol afmaakt, zodat we ook een leuke relatieband kunnen maken, hehe.

    Luis Fulgencio Antunez De Los Santos
    God. . wat een lange naam. En net zoals hier heb ikg een idee wat de relatieband van de twee kunnen zijn. Enige idee?


    Wordt nog bijgewerkt. ik moet nu eten.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 20:06 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.