• komr nog. praat hier over evt relaties.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Is er iemand eventueel nog in voor een relatie met Dani? Of wellicht al voor een post ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Even voor de twee bijdehante meisjes: ik weet dat de TS ergens anders druk bezig mee was, dus dan is het wel zo aardig dat ik voor haar gereageerd had, toch? (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dussss.. *awkward* iemand die nog een relatie met Reese wil? Preferably een meisje die eventueel haar ex of nieuwe prooi zou willen zijn?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Noem me alsjeblieft niet zo, dank je.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    Dussss.. *awkward* iemand die nog een relatie met Reese wil? Preferably een meisje die eventueel haar ex of nieuwe prooi zou willen zijn?


    Ik ben nu bezig met een personage, als je even geduld hebt is zij misschien iets ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke. Nu dat duidelijk is, kan iedereen er nu buiten blijven? Gareth ik stuur je wel een berichtje hierover, gezien ik niet wil dat het verder uit de hand gaat lopen.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Canagan schreef:
    Is er iemand eventueel nog in voor een relatie met Dani? Of wellicht al voor een post ?

    mijn man is altijd nog beschikbaar, hehe.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Canagan schreef:
    Is er iemand eventueel nog in voor een relatie met Dani? Of wellicht al voor een post ?


    Oh sorry Jennifer, ik besef me nu dat ik volgens mij nog niet had gereageert op je voorstel. Maar ik denk dat ik Dani en Reese liever als vriendinnen zie dan als rivalen hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gareth schreef:
    Noem me alsjeblieft niet zo, dank je.

    "bijdehante jongen", en alsjeblieft.


    @ TS: haal me uit de lijst, oké.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga hier even niet meer op reageren vanavond. Ik word pislink, sorry. Ik heb ook nog tentamens en daar ligt mijn focus. Ik accepteer het niet als mensen me als een klein kind behandelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is er iemand waar Cash naar toe kan?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ^ als canagan andere plannen had met haar persona dan mag je ook mijn man lastig vallen? de avond is nog net begonnen, dus het kan zijn dat Cash dan eerst langs mijn bouncer moet? hehe.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    ^ als canagan andere plannen had met haar persona dan mag je ook mijn man lastig vallen? de avond is nog net begonnen, dus het kan zijn dat Cash dan eerst langs mijn bouncer moet? hehe.


    ja dat is prima! misschien kan Cash anders wel bij de twee mengen als Jen nog geen andere plannen had en het goed vind (A)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hebben de meiden, vooral de strippers, in de club eigenlijk ook iets van namen voor de klanten, zodat de klanten hen niet met hun echte namen kunnen vinden oid?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ goosebumps: even het antwoord op canagan afwachten, hehe.

    Gadot schreef:
    Hebben de meiden, vooral de strippers, in de club eigenlijk ook iets van namen voor de klanten, zodat de klanten hen niet met hun echte namen kunnen vinden oid?

    dat lijkt me wel logisch. geen idee of degenen die vrouwen hebben hun echte naam + strippernaam hebben opgeschreven though.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 23:11 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.