• komr nog. praat hier over evt relaties.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Er is verder niet op gereageerd, echter ben ik uit besluit genomen dat ik het vanavond toch aanmaak. Voor degenen die hun rollen nog niet af hebben, die graag snel afmaken — anders keur ik de rol niet goed voor de RPG en verwijder ik je uit de lijst. Dit geldt voor Mirinae en Bathsheba.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Is er nog misschien een stripper waar Cash een beetje verliefd op kan zijn en die hij misschien eens uit heeft gevraagd?? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    HET SPEELTOPIC.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Bathsheba is druk aan 't werk, die maakte haar rol na 't weekend, had ze al gezegd, right?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    goosebumps schreef:
    Is er nog misschien een stripper waar Cash een beetje verliefd op kan zijn en die hij misschien eens uit heeft gevraagd?? :Y)


    Ik heb Reese voor je haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gareth schreef:
    Bathsheba is druk aan 't werk, die maakte haar rol na 't weekend, had ze al gezegd, right?

    Dat heb ik niet voorbij zien komen? En had je mijn dingen ook gelezen, die ik tegen je vermeldde? Daar heb ik namelijk geen reactie op gehad.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    (...)
    Dat heb ik niet voorbij zien komen? En had je mijn dingen ook gelezen, die ik tegen je vermeldde? Daar heb ik namelijk geen reactie op gehad.


    Ze heeft het gezegd, dat weet ik (en zij) zeker. :'D

    Ik heb jouw dingen niet gezien. Waar gingen ze over?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)
    Ze heeft het gezegd, dat weet ik (en zij) zeker. :'D

    Ik heb jouw dingen niet gezien. Waar gingen ze over?

    Met zoveel berichten kan ze er gewoon overheen hebben gelezen, net zoals dat jij haar bericht niet hebt gezien.
    Wat ze tegen jou zei, stond in d'r relatielijst van dit topic:

    Ursula schreef:
    Gareth Cyrus Ira 'Cy' Newman
    Eerst wat totaal aside is: ik dacht dat je wilde dat je man een scout was? Het valt me namelijk op dat je allerlei verschillende dingen hebt opgeschreven. Het zorgen dat ze een baan krijgen, op pad gaan, etc, hoort erbij, echter is het betalen niet door hem gedaan — dat is namelijk de baas zelf, gezien ze allen voor hem werken. Je mag wel ervoor zorgen dat ze het geld krijgen, als de baas het bijv vergeet e.d. of dat hij tevens over de administratie gaat. Daarnaast staat er dat je persona tevens een soort 'bewaker' is, wat toch echt meer het 'van-alles-wat' kant opgaat en ik heb toch liever dat de mensen zich bij hun werk houden — dus bouncers doen hun werk, strippers doen hun eigen werk en zo ook de scout blijft bij zijn eigen werk. Goed, nu ik genoeg gezeurd heb — kunnen we het weer gezellig hebben.
          Ik voel een spanning tussen de twee.. dat hoeft niet perse slecht te zijn, echter ziet Valerio hem wel als iemand die vaak zijn woede niet in de hand heeft en dat hij niet al te veel in zijn hoofd moet nemen (dat hij te hoog over zichzelf denkt dat het de negatieve kant opgaat).
    — party friends (conversation doesn’t go deeper than drinking)
    — just co-workers, just work and nothing more (dat ze van de twee verschillende bedrijven zijn en het voorbeeld zijn van 't tegenstrijdige — wat er in het begintopic staat 'de rivaliteit').
    — on and off friendship


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lol, ik heb geloof ik niet gezegd dat zij het niet heeft kunnen zien. Het is tussen ons, dus het liefst heb ik dat jij je er niet mee bemoeit. (:

    Tegen de TS: ik heb het geloof ik zo geconcentreerd mogelijk gehouden. Ik heb niks met betaling bij zijn rol neergezet dus volgens mij klopt dat niet. Als scout is Cyrus beschermend tegenover zijn meisjes en hij zal ze niet zomaar laten betasten door mensen in de club. Hij is geen echte bewaker, maar hij wil er natuurlijk voor zorgen dat de meisjes a) veilig zijn, b) zich op hun gemak voelen en c) hun werk goed doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ HAHA, je hoeft niet zo te reageren, hoor. Ik antwoord nl. gewoon netjes op jouw bericht. Ze had zelf al gezegd dat ze het niet had gezien en het is niet alsof ik voor haar praat of beslis. Het enige wat ik heb gezegd, is dat ze het mogelijk niet heeft gezien en haar bericht gekopieerd— waar ik overigens toestemming van de TS had gekregen. Dan had ik ook kunnen zeggen dat je niet voor Bathsheba moest reageren, want de TS had het niet tegen jou. Beetje tegenstrijdig, hé.

    "Hij zal de meisjes beschermen, maar zal ze berispen als ze iets verkeerd doen. Hij zorgt dat ze een baan hebben en betaald krijgen en wil hier ook de credits voor hebben."
    O, en dat van die betaling heb je wel in je rol gezet. ;) Of dat lijkt zeker alleen maar zo.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 22:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb Reese voor je haha


    Is goed! Leuk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @ Gareth: Ik denk dat alles zo'n beetje is gezegd; het komt erop neer wat Mirinae vermeldde, weliswaar wat anders verwoord, en dat beweer ik ook verder niet dat ze het niet gezegd heeft? Ik kan het me verder gewoon niet herinneren, vandaar de vraag. c;


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Mirinae schreef:
    ^ HAHA, je hoeft niet zo te reageren, hoor. Ik antwoord nl. gewoon netjes op jouw bericht. Ze had zelf al gezegd dat ze het niet had gezien en het is niet alsof ik voor haar praat of beslis. Het enige wat ik heb gezegd, is dat ze het mogelijk niet heeft gezien en haar bericht gekopieerd— waar ik overigens toestemming van de TS had gekregen. Dan had ik ook kunnen zeggen dat je niet voor Bathsheba moest reageren, want de TS had het niet tegen jou. Beetje tegenstrijdig, hé.

    "Hij zal de meisjes beschermen, maar zal ze berispen als ze iets verkeerd doen. Hij zorgt dat ze een baan hebben en betaald krijgen en wil hier ook de credits voor hebben."
    O, en dat van die betaling heb je wel in je rol gezet. ;) Of dat lijkt zeker alleen maar zo.


    Hiermee bedoel ik dat hij de meisjes een baan EN DUS geld bezorgt, niet dat hij over het geld gaat, thanks

    Ik weet dat Bathseba afwezig is en dat ze heeft gemeld dat ze op een festival zou zijn, wel zo vriendelijk, right? (;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gezien Bathsheba druk is dit weekend heeft ze niet veel tijd om zelf te reageren, dus ik vind het niet zo vreemd dat Gareth dan even iets voor haar meldt, maar bon, ik houd mij hier verder buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered