• komr nog. praat hier over evt relaties.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Het is trouwens niet zo dat Reese iedereen verteld dat ze plastische chirurgie heeft gehad haha. ^^ Ze schaamt zich er niet voor, daar niet van, maar ze zal het ook niet aan de grote klok hangen. Dus ik denk dat, mocht hij het weten, ze sowieso of elkaar al lang moeten kennen of een goede band hebben? Athans dat lijkt mij dan het meest logische (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)


    Ik heb Cash voor Reese, Valerio en ook voor Cyrus nog! Het is een klant dus ik zoek evt
    –- iemand waar hij misschien altijd naar toekomt dus echt zijn vaste girl ( maar waar hij evt eigenlijk ook een beetje verliefd op is)
    – iemand met wie hij het niet kan vinden
    – iets anders? haha als iemand wat creatiefs weet te verzinnen im open for it


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempre schreef:
    (...)


    Ik denk dat Dani en Reese goede vriendinnen zouden kunnen zijn, of juist rivale?

    @Ursula, oeh I like it. ^^ Ik neig zelfs naar je eerste, of misschien je derde optie. Wat vind jij?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké, voor mijn rol heb ik even alle leeftijden op een rijtje gezet en of ze oud/nieuw-lid zijn dus tell me if I'm wrong.
    Klopt dit?

    {Oud is Teaser en nieuw is MC!)

    Reese, 28, oud-lid
    Dani, 25, oud-lid
    Valerio, 34, nieuw-lid
    Leonardo, 37, nieuw-lid/baas
    Cash, 28, klant
    Antoinette, 24, nieuw-lid
    Luis, 24, ???
    Cyrus, 29, oud-lid

    Oh lol, het is overigens wel grappig dat Cyrus en Antoinette allebei op zes maart jarig zijn.

    Edit: De reden dat ik bij Leonardo "nieuw" heb geschreven, is omdat de oude baas natuurlijk werd ontslagen dus die is weg.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 17:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ Voor Dani klopt het!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    Het is trouwens niet zo dat Reese iedereen verteld dat ze plastische chirurgie heeft gehad haha. ^^ Ze schaamt zich er niet voor, daar niet van, maar ze zal het ook niet aan de grote klok hangen. Dus ik denk dat, mocht hij het weten, ze sowieso of elkaar al lang moeten kennen of een goede band hebben? Athans dat lijkt mij dan het meest logische (:

    Nee, dat is logisch — meer van dat als ze het eens ergens laat vallen en hij het ongelukkig gehoord heeft. Hij is bouncer, dus hij mag overal komen, het zou me niks verbazen als hij dat ergens gehoord had. Wat denk je van wat ik in mijn lijst heb gezet?

    @ goosebumps: Mijn relatielijstje is af, dus je mag die van jou ook checken. Verwacht er niet teveel van hoor.

    @ Canagan: Heh, het zijn de opties die vanuit Valerio mogelijk zijn die hij met Dani heeft. Jij kent jouw persona het beste, dus kies maar. Wat denk je dat het beste past daaruit? Hoeft niet eens daaruit, als je zijn persona niet bij die van haar vindt passen hihi.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Mirinae schreef:
    Oké, voor mijn rol heb ik even alle leeftijden op een rijtje gezet en of ze oud/nieuw-lid zijn dus tell me if I'm wrong.
    Klopt dit?

    {Oud is Teaser en nieuw is MC!)

    Reese, 28, oud-lid
    Dani, 25, oud-lid
    Valerio, 34, nieuw-lid
    Leonardo, 37, nieuw-lid/baas
    Cash, 28, klant
    Antoinette, 24, ???
    Luis, 24, ???
    Cyrus, 29, oud-lid

    Oh lol, het is overigens wel grappig dat Cyrus en Antoinette allebei op zes maart jarig zijn.

    Edit: De reden dat ik bij Leonardo "nieuw" heb geschreven, is omdat de oude baas natuurlijk werd ontslagen dus die is weg.

    Antionette wordt denk ik een redelijk nieuw lid, een jaar/half jaar of zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Antionette wordt denk ik een redelijk nieuw lid, een jaar/half jaar of zo.

    Okay, dan zal ik dat zo er even bijzetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Ik vraag me wel af hoeveel het nu staat bij de verschillende clubs, dan weet ik iets beter wat ik met m'n meid wil. Nu heb ik nl. nog geen flauw idee, en @ Sobral, ik wil haar wel telkens advies laten vragen aan hem. Maakt het evt. uit waar ze terechtkomt?

    Ik weet niet of je dit al had gezien?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben echt heel erg enthousiast over deze RPG! En ik vraag me heéél stiekem af.. zal ik 't vanavond aanmaken? ;x


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Ik ben echt heel erg enthousiast over deze RPG! En ik vraag me heéél stiekem af.. zal ik 't vanavond aanmaken? ;x


    Ik heb het zelf liever morgenmiddag ergens tbh haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ^ Daar sluit ik me bij aan. Ik heb er in ieder geval ook enorm veel zin in! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jessie staat er nu ook!! Nog niet helemaal af maar wel al zo ver dat relaties (naar mijn mening) wel al afgesproken kunnen worden!

    Ik heb sowieso graag een beste vriendin en misschien een vent waarmee ze soms in bed belandt, maar die niet 'de ware' is.
    Natuurlijk nog meer, laat maar weten als je een idee hebt!!

    (flower)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    voor iedereen: zal ik vanavond het speeltopic aanmaken? de meeste rollen zijn wel klaar en anders ben ik bang dat het te lang duirt en in vergetelheid valt.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik vind het helemaal prima! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'