• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    THE UPPER EAST SIDE
    The upper east side was like something from Fitzgerald or Thackeray teenagers acting like adults, adults acting like teenagers, guarding secrets, spreading gossip, all with the trappings of truly opulent wealth. and membership into this community was so elite you couldn't even buy your way in. it was a birthright a birthright that i didn't have. and my greatest achievements would never earn it.



    STORY
    In deze RPG volgen we de rijkste van de rijkste jongeren uit Upper East Side in New York. Deze jongeren zijn gezegend met welvaart, rijkdom en faam. Ze gaan bijna dagelijks naar luxe feestjes en openingen, waar zij als eregasten verschijnen. Iedereen wil wat te maken hebben met deze rijkeluis kinderen. De één is de dochter van een wereldbekende zakenman, de ander is een zoon van een succesvolle advocaat. Geniet jij ontzettend van alle voordelen van deze status? Of maak je misbruik van iedere situatie? Vind je het leuk om je ouders te treiteren, omdat ze zo weinig naar je omkijken? Of ben je die eenzame outsider die probeert binnen te komen bij de Upper East Siders?

    Welcome to the city of New York. We all know that on the Upper East Side, You're no one until you're talked about. -But remember, the faster you rise, the harder you'll fall


    SCHOOL
    Alle personages gaan naar de fictie school St. Ambrose's Academy. Het is een privéschool, waar je alleen binnenkomt als je genoeg schoolgeld betaalt. Dit is praktisch onbetaalbaar voor de gewone burger, behalve als je een beurs weet te krijgen. Echter, dit is zijn hoge uitzonderingen en worden niet zomaar verleend: je zult dan moeten bewijzen dat je een uitermate goede student bent. Via deze school ben je zo goed als zeker van een plekje op een Ivy League school, zoals Yale of Brown.

    Uniforms
    Sinds enkele jaren zijn de schooluniformen afgeschaft. Iedereen mag dus naar school komen in eigen kleding, zolang die maar voldoen aan de schoolregels rondom de kleding. Dit houdt in: geen jurkjes of broeken tot boven de knie, schouders moeten bedekt zijn en het laten zien van decolleté is verboden.

    Grades
    Freshman: 14-15
    Sophomore: 15-16
    Junior: 16-17
    Senior: 17-18


    ROLLEN
    Naam • User • Reputatie • Faceclaim • Pagina

    *Als je een outsider wilt spelen, zul je hier eerst toestemming voor moeten vragen. Een outsider zit niet zomaar op de school, omdat het gewoonweg onbetaalbaar is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar vraag dan even toestemming en leg even kort uit hoe jouw personage dan op de school terecht is gekomen

    Naam:
    Leeftijd:
    Reputatie: wat voor reputatie heeft iemand over het algemeen opgebouwd?
    Innerlijk: Minstens drie negatieve eigenschappen
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: graag ook waardoor hij/zij rijk is, bijvoorbeeld door de baan van de ouders
    Relaties:
    Extra:


    Jongens VOL
    — Fitz Montgomery • Sobral • The Troubled One • Lucky Blue Smith • 1.02
    — Aristotle Benedic • Saetre • The Bastard • Joe Colier • 1.04
    — Theodore Whitehall • Greenlight • Reputatie • Faceclaim • 1.04
    — Broderick Archer • Budgen • The Teacher • Faceclaim • 1.04
    — Naam • Pennywiise • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    — Naam • Bathsheba • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    Meisjes VOL
    — Marlene Aylesfield • Gadot • The It-girl • Naressa Valdez • 1.04
    — Brooklyn Huntington • Campeon • The Model • Pamela Reif • 1.05
    — Payton Archer • Sempre • The Artist • Faceclaim • 1.04
    — Naam • Marlow • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    — Naam • Meraki • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    — Julie Harding • Rexha • Reputatie • Dianna Agron • 1.04
    — Rose Carter • Gareth • The Actress • Luca Hollestelle • 1.05

    No one cares, unless you're pretty or you're dead




    REGELS
    — De huisregels van Quizlet gelden hier
    — Alleen Gadot en ik openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Sluit niemand buiten
    — Bespeel geen personages van anderen, tenzij je toestemming hebt
    — Wees origineel in het maken van rollen. Niet iedereen is lief, maar ook niet iedereen is bitchy. Varieer vooral!
    — Maximaal twee personages per persoon: één jongen en één meisje
    — Tot nu zijn er acht rollen beschikbaar. Misschien open ik er later meer
    — Bespreek geen toekomstige relaties. Er mogen stelletjes zijn, maar ga niet ORPG'en
    — Bespreek relaties en dergelijke in het praattopic
    — Het is mogelijk om een outsider te spelen, maar verzin dan een goede reden waarom iemand op de privéschool zit
    — 16+ is toegestaan, maar geef dat aan bovenaan je post
    — Meld het als je even niet kunt posten


    TOPICS
    Rollentopics:
    Praattopics:
    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 15:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een meisje please, even nadenken over een faceclaim en status.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Boy & girl for me? c:


    El Diablo.

    Ik twijfel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zet jullie erbij! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor iemand die misschien geïnteresseerd is. Ik wil een jongen maken met een vader die ooit een affaire had en daar een kind aan over heeft gehouden (het liefste een zoon). Die zoon is dus opgenomen in de familie door de vader, eigenlijk tegen de zin van de moeder van mijn personage in, beetje zo'n bastard idee. Mijn jongen wordt zo iemand die probeert zijn vader trots te maken, maar dat lukt hem nooit bij zijn vader omdat zijn vader gewoon een asshole is. Ik zou het leuk vinden als zijn halfbroer dan een beetje zo'n troublemaker is die op de een of andere manier toch meer waardering krijgt van zijn vader. Hoeft natuurlijk niet precies zo, maar dit lijkt me erg leuk. Iemand interesse? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    Voor iemand die misschien geïnteresseerd is. Ik wil een jongen maken met een vader die ooit een affaire had en daar een kind aan over heeft gehouden (het liefste een zoon). Die zoon is dus opgenomen in de familie door de vader, eigenlijk tegen de zin van de moeder van mijn personage in, beetje zo'n bastard idee. Mijn jongen wordt zo iemand die probeert zijn vader trots te maken, maar dat lukt hem nooit bij zijn vader omdat zijn vader gewoon een asshole is. Ik zou het leuk vinden als zijn halfbroer dan een beetje zo'n troublemaker is die op de een of andere manier toch meer waardering krijgt van zijn vader. Hoeft natuurlijk niet precies zo, maar dit lijkt me erg leuk. Iemand interesse? c:


    Jaaa me!


    Mag ik een meisje? ^^
    EDIT: Ik kan pas wel op z'n vroegst maandagmiddag aan haar rol beginnen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 20:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Mag ik een meisje? ^^


    Yesss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saetre schreef:
    (...)

    Jaaa me!


    Ohhh nice! Ik stuur je een pb


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik nog een meisje, or am I too late?


    everything, in time

    Sobral schreef:
    Voor iemand die misschien geïnteresseerd is. Ik wil een jongen maken met een vader die ooit een affaire had en daar een kind aan over heeft gehouden (het liefste een zoon). Die zoon is dus opgenomen in de familie door de vader, eigenlijk tegen de zin van de moeder van mijn personage in, beetje zo'n bastard idee. Mijn jongen wordt zo iemand die probeert zijn vader trots te maken, maar dat lukt hem nooit bij zijn vader omdat zijn vader gewoon een asshole is. Ik zou het leuk vinden als zijn halfbroer dan een beetje zo'n troublemaker is die op de een of andere manier toch meer waardering krijgt van zijn vader. Hoeft natuurlijk niet precies zo, maar dit lijkt me erg leuk. Iemand interesse? c:


    I'd love to make a halfbrother!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Meraki schreef:
    Mag ik nog een meisje, or am I too late?


    Dat kan nog, dan heb jij voor nu de laatste!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh - meh - ik twijfel!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Oh - meh - ik twijfel!



    Jooooin c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered