• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    THE UPPER EAST SIDE
    The upper east side was like something from Fitzgerald or Thackeray teenagers acting like adults, adults acting like teenagers, guarding secrets, spreading gossip, all with the trappings of truly opulent wealth. and membership into this community was so elite you couldn't even buy your way in. it was a birthright a birthright that i didn't have. and my greatest achievements would never earn it.



    STORY
    In deze RPG volgen we de rijkste van de rijkste jongeren uit Upper East Side in New York. Deze jongeren zijn gezegend met welvaart, rijkdom en faam. Ze gaan bijna dagelijks naar luxe feestjes en openingen, waar zij als eregasten verschijnen. Iedereen wil wat te maken hebben met deze rijkeluis kinderen. De één is de dochter van een wereldbekende zakenman, de ander is een zoon van een succesvolle advocaat. Geniet jij ontzettend van alle voordelen van deze status? Of maak je misbruik van iedere situatie? Vind je het leuk om je ouders te treiteren, omdat ze zo weinig naar je omkijken? Of ben je die eenzame outsider die probeert binnen te komen bij de Upper East Siders?

    Welcome to the city of New York. We all know that on the Upper East Side, You're no one until you're talked about. -But remember, the faster you rise, the harder you'll fall


    SCHOOL
    Alle personages gaan naar de fictie school St. Ambrose's Academy. Het is een privéschool, waar je alleen binnenkomt als je genoeg schoolgeld betaalt. Dit is praktisch onbetaalbaar voor de gewone burger, behalve als je een beurs weet te krijgen. Echter, dit is zijn hoge uitzonderingen en worden niet zomaar verleend: je zult dan moeten bewijzen dat je een uitermate goede student bent. Via deze school ben je zo goed als zeker van een plekje op een Ivy League school, zoals Yale of Brown.

    Uniforms
    Sinds enkele jaren zijn de schooluniformen afgeschaft. Iedereen mag dus naar school komen in eigen kleding, zolang die maar voldoen aan de schoolregels rondom de kleding. Dit houdt in: geen jurkjes of broeken tot boven de knie, schouders moeten bedekt zijn en het laten zien van decolleté is verboden.

    Grades
    Freshman: 14-15
    Sophomore: 15-16
    Junior: 16-17
    Senior: 17-18


    ROLLEN
    Naam • User • Reputatie • Faceclaim • Pagina

    *Als je een outsider wilt spelen, zul je hier eerst toestemming voor moeten vragen. Een outsider zit niet zomaar op de school, omdat het gewoonweg onbetaalbaar is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar vraag dan even toestemming en leg even kort uit hoe jouw personage dan op de school terecht is gekomen

    Naam:
    Leeftijd:
    Reputatie: wat voor reputatie heeft iemand over het algemeen opgebouwd?
    Innerlijk: Minstens drie negatieve eigenschappen
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: graag ook waardoor hij/zij rijk is, bijvoorbeeld door de baan van de ouders
    Relaties:
    Extra:


    Jongens VOL
    — Fitz Montgomery • Sobral • The Troubled One • Lucky Blue Smith • 1.02
    — Aristotle Benedic • Saetre • The Bastard • Joe Colier • 1.04
    — Theodore Whitehall • Greenlight • Reputatie • Faceclaim • 1.04
    — Broderick Archer • Budgen • The Teacher • Faceclaim • 1.04
    — Naam • Pennywiise • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    — Naam • Bathsheba • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    Meisjes VOL
    — Marlene Aylesfield • Gadot • The It-girl • Naressa Valdez • 1.04
    — Brooklyn Huntington • Campeon • The Model • Pamela Reif • 1.05
    — Payton Archer • Sempre • The Artist • Faceclaim • 1.04
    — Naam • Marlow • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    — Naam • Meraki • Reputatie • Faceclaim • Pagina
    — Julie Harding • Rexha • Reputatie • Dianna Agron • 1.04
    — Rose Carter • Gareth • The Actress • Luca Hollestelle • 1.05

    No one cares, unless you're pretty or you're dead




    REGELS
    — De huisregels van Quizlet gelden hier
    — Alleen Gadot en ik openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Sluit niemand buiten
    — Bespeel geen personages van anderen, tenzij je toestemming hebt
    — Wees origineel in het maken van rollen. Niet iedereen is lief, maar ook niet iedereen is bitchy. Varieer vooral!
    — Maximaal twee personages per persoon: één jongen en één meisje
    — Tot nu zijn er acht rollen beschikbaar. Misschien open ik er later meer
    — Bespreek geen toekomstige relaties. Er mogen stelletjes zijn, maar ga niet ORPG'en
    — Bespreek relaties en dergelijke in het praattopic
    — Het is mogelijk om een outsider te spelen, maar verzin dan een goede reden waarom iemand op de privéschool zit
    — 16+ is toegestaan, maar geef dat aan bovenaan je post
    — Meld het als je even niet kunt posten


    TOPICS
    Rollentopics:
    Praattopics:
    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 15:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pennywiise schreef:
    Kan ik een man reserveren? (:


    We hebben eigenlijk alleen nog een vrouwelijke rol vrij. We willen de RPG namelijk niet al te groot maken. Als je wilt, kunnen we je waarschuwen als er een mannelijke rol vrijkomt?

    Never mind, we hebben besloten om jou de laatste jongen te geven. Dan is het gewoon 7/5 qua rollen (wow meer jongens dan meisjes haha).

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 22:21 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 22:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Hmm, ik vraag mij daarbij persoonlijk af waarom die vader (of moeder) dan zou willen dat zij naar een rijke upper east side school gaat + sorry i am ocd with roles als geen van de ouders een aanzienlijke status heeft, dan kan ze niet al te veel uitvreten zonder van school getrapt te worden haha.

    @Budgen ik heb je een gb'tje gestuurd met een link, hopelijk staat daar iets bruikbaars in c:


    Simpel, hij biedt de school veel money. Zie 'm als een soort maffiabaas. Alles draait om status en zo.
    Dat probleem heb ik zo opgelost.

    Het enige waar ik mee zit is inderdaad dat tweede. Ze kan niet veel doen dan. :'D


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Simpel, hij biedt de school veel money. Zie 'm als een soort maffiabaas. Alles draait om status en zo.
    Dat probleem heb ik zo opgelost.

    Het enige waar ik mee zit is inderdaad dat tweede. Ze kan niet veel doen dan. :'D


    Het is inderdaad wel echt een superstrenge school. Om het kleinste word je al weggestuurd, het is echt voor de beste van de beste, omdat je anders ook niet op een goede universiteit terecht komt. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maarja, alle ouders kunnen veel geld bieden, en ik denk to be honest niet dat een high class school een kind van een drugsdealer zou aannemen, als de vader/moeder dit openlijk is. Van mij mag je personage best de dochter zijn van een drugsdealer, als je een goede redenen kan verzinnen dat haar ouders haar naar zo'n fancy school zouden sturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joh, zei toch dat ik nog aan het nadenken was. (':

    Mijn hele punt was dat ik geen zin had in een brave goederik. Dus dat ik uitzoek hoe ik dat voor elkaar krijg, maar dat het toch nog logisch is dat ze op die school zit. Ik heb niet gezegd dat mijn plan al vast stond. :W


    everything, in time

    Sobral schreef:
    (...)

    We hebben eigenlijk alleen nog een vrouwelijke rol vrij. We willen de RPG namelijk niet al te groot maken. Als je wilt, kunnen we je waarschuwen als er een mannelijke rol vrijkomt?

    Never mind, we hebben besloten om jou de laatste jongen te geven. Dan is het gewoon 7/5 qua rollen (wow meer jongens dan meisjes haha).


    Oh, ok, haha (: Moest het toch storen, ik kan altijd wachten.


    Mhm?

    Is het oké als ik een oude rol met aanpassingen opnieuw gebruik?


    Mhm?

    Kan ik dan gewaarschuwd worden wanneer er eventueel een vrouwelijke rol vrijkomt?


    Faith is everything.

    @ Pennywiise

    Prima! c:

    @ Rexha

    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    @ Rexha

    Sure! c:


    Thanks! c:


    Faith is everything.

    Is 't vol? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Is 't vol? :c


    Voor nu wel ja, sorry :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    meer jongens dan meisjes tho. :c Rip me.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gadot schreef:
    (...)


    Jooooin c:


    Ik ga er over nadenken, mocht er weer plek zijn. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'