• Meeting Utrecht • 3.0
    Gebaseerd op het topic van Ringwraith


    Na twee voorgaande geslaagde meetings in Utrecht met grote aantallen Q'ers — is het aankomende zomervakantie tijd voor een derde editie.

    Waar?
    Utrecht, Nederland

    Wanneer?
    Zondag, 6 Augustus — 12.00 uur

    Hoe?
    Overleg even met de personen die uit jouw omgeving komen of je met korting mee kan reizen (in verband met een OV).
    Daarnaast is er de volgende treinkaartjesactie aan de gang:
    • Kruidvat: link, VÓÓR 30 JULI KOPEN

    Q'ers — Zeker
    • Britt — HaIe — 21 — Goor
    • Eileen — KimTaehyung — 20 — Spijkenisse
    • Loïs — Oscura — 20 — Spijkenisse
    • Manon — Patholoog — 21 — Maastricht
    • Mirte — Webster — 23 (dan 24) — Den Bosch / Eindhoven
    • Nina — ElijahxNiklaus — 21 — Zoetermeer
    • Shania — Garvey — 17 — Lopik
    • Veerle— Cosmonaut — 20 — Amersfoort

    [ bericht aangepast op 5 aug 2017 - 20:42 ]


    •

    Beauchamp schreef:
    Voornamelijk whatsapp, maar daar wordt niet echt iets besproken over de inhoud van de meeting, haha.


    Ik vind het jammer dat ik geen whatsapp heb, want ik zou graag meedoen aan die gezelligheid daar. Ach ja, eigen schuld zeggen ze wel. Ik had het toch wel fijn gevonden iedereen op die manier te leren kennen. Niet bitter bedoeld ofzo hoor! Gewoon jammer voor mij.
    Trouwens, mijn vriend komt mij rond half negen ophalen in Utrecht, even ter info.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik vind het jammer dat ik geen whatsapp heb, want ik zou graag meedoen aan die gezelligheid daar. Ach ja, eigen schuld zeggen ze wel. Ik had het toch wel fijn gevonden iedereen op die manier te leren kennen. Niet bitter bedoeld ofzo hoor! Gewoon jammer voor mij.
    Trouwens, mijn vriend komt mij rond half negen ophalen in Utrecht, even ter info.


    Zojuist is besproken dat morgen de eerste activiteit is: lunchen met z'n allen. :Y)


    •

    Morgen? :o


    --

    Hahah, ik mag hopen dat je met 'morgen' deze zondag bedoelt..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    OEPS. Ja zondag dus, HAHA.


    •

    Oké, super! Dus geen klef brood mee, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik vind het jammer dat ik geen whatsapp heb, want ik zou graag meedoen aan die gezelligheid daar. Ach ja, eigen schuld zeggen ze wel. Ik had het toch wel fijn gevonden iedereen op die manier te leren kennen. Niet bitter bedoeld ofzo hoor! Gewoon jammer voor mij.
    Trouwens, mijn vriend komt mij rond half negen ophalen in Utrecht, even ter info.


    Ik denk overigens dat de meeste al weg zullen zijn voor die tijd, omdat vrijwel iedereen nog zo'n twee uur moet reizen.


    •

    Bump. Zijn er nog mensen die last minute toch nog zich aan de feestvreugde willen toevoegen? 😏


    The truth is out there.

    Ik meld me bij deze af, ik kan niet meer komen..

    Ik zou met Emma komen vanuit Rotterdam, maar ik kom uiteindelijk ook niet!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nogmaals voor iedereen:

    MORGEN. 12:00 UUR. PIANO @ UTRECHT CENTRAAL.

    Ik heb er zin in. *O*


    •

    Zou iemand mij zijn nummer kunnen geven indien ik "vast" kom te zitten in Eindhoven, en hierdoor pas later aan kom in Utrecht. Ik neem al een reisadvies waarbij ik om 11.36 aan zou moeten komen, en ik heb echt geen zin om eerder dan 8.55 te vertrekken in Maastricht. Maar moest het dus fout lopen in Eindhoven, zou het wel fijn zijn als ik dat aan iemand kan doorgeven, niet dat ik zomaar niet kom opdagen ofzo, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Zou iemand mij zijn nummer kunnen geven indien ik "vast" kom te zitten in Eindhoven, en hierdoor pas later aan kom in Utrecht. Ik neem al een reisadvies waarbij ik om 11.36 aan zou moeten komen, en ik heb echt geen zin om eerder dan 8.55 te vertrekken in Maastricht. Maar moest het dus fout lopen in Eindhoven, zou het wel fijn zijn als ik dat aan iemand kan doorgeven, niet dat ik zomaar niet kom opdagen ofzo, haha.


    Ik zal je een PB sturen met mijn nummer.


    •

    Beauchamp schreef:
    (...)

    Ik zal je een PB sturen met mijn nummer.


    Dank je! En ik begin er ook wel zin in de krijgen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kan zijn (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer