• Hotel Entropy
    Entropy —
    A gradual decline into disorder.

    Iedere dag sterven er gemiddeld 150,000 mensen. Ze worden gegrepen door ouderdom, gaan ten onder aan een lange, slepende ziekte of worden – compleet onverwacht – aan hun geliefden ontnomen ze in pijn en verdriet achterlatend. En dan zijn er die enkelingen; zij die verdwijnen zonder ook maar iemand het opmerkt, alsof ze nooit echt hebben bestaan.

    22 December 2017 — Op schijnbaar onverklaarbare wijze verschijnt een groep mensen binnen Hotel Entropy. Ieder van een andere leeftijd, klasse of zelfs cultuur. Één ding hebben ze echter gemeen; ze zijn stuk voor stuk overleden op 17 december in datzelfde jaar. Nu verschijnen ze weer, levend en wel, met bij sommige enkel littekens als overblijfsel van hun eigen dood. Hun uiterlijk onveranderd, hun innerlijk. . . bij sommigen slechts een schijn van de persoon wie ze ooit waren. Onwetend over hoe zij daar gekomen zijn, of wat deze plaats precies is, weten ze wel één ding: Ze kunnen het hotel niet verlaten. In hun gevangenschap staat ze maar één keuze, los genieten van hun tweede leven met drank, drugs en zoveel meer, of ten onder gaan in hun blijvende verlangen het hotel te verlaten en naar hun geliefden en de vrijheid terug te keren.


    Extra Informatie


    • Er lijkt geen personeel rond te lopen in Hotel Entropy, doch er op ieder moment een heel buffet aan eten beschikbaar is in het restaurant, de bar dagelijks bijgevuld lijkt te worden en enige schade overheen de nacht lijkt te verdwijnen.
    • Verzoeken kunnen eveneens ingewilligd worden. Dit door middel van een briefje achter te laten op het bed. De meest populaire hierin is de vraag naar drugs, maar ook hobbymateriaal kan gevraagd worden.
    • Ieder gast heeft zijn eigen kamer en sleutel. Dat betekent niet dat er geen nachten elders kunnen doorgebracht worden in verloop van hun verhaal.
    • Bij aankomst hebben zij hun kamer ontdekt omdat ze ieder bij naam en geboortedatum in het gastenboek stonden, met daarnaast hun kamernummer. Tevens vonden zij in hun kamer op maat gemaakte kledij.
    • De gasten zijn niet langer wie ze waren voor hun dood. Op het eerste zicht is er weinig veranderd, maar sommige hebben een hele persoonlijkheidstransformatie ondergaan.
    • Alsof het een zieke grap is werken de telefoons wel binnen Hotel Entropy. Wanneer ze iemand bellen – zoals een geliefde – zullen zij hun stem horen, maar wordt heel snel duidelijk dat hun stem niet door die andere te horen is.



    Rollen

    • Finn O'Connor — Overdosis — Dylan Rieder — Entropy — 5
    • Leviathan Johnson — Verhanging — Timur Simakov — Kaur — 5
    • Christiano Rodriguez — Neergeschoten — Zayn Malik — Campeon — 1
    • Wayne Andrews — Verkeersongeval — Sempre — 3
    • Frank Dunhill — Blikseminslag — Jonathan Bellini — Soco — 4
    • Silas Monroe — Aangevallen — Ziegler — 4
    • Alexander Howel — Osteosarcoma — Max Irons — Vaiana — 4
    • Gabriël Carter — Beroofd/Neergestoken — Devin Paisley — Necessity — 5

    • Everest Moreau — Leukemie — Charlotte McKee — Entropy — 5
    • Surrexit
    • Cassidy Montana — Wurging — Naressa Valdez — Campeon — 4
    • Antoinette Jones — Segovia Amil — Bathsheba — 3
    • Amelie Rousseau — Vermoord — Nadia Mejia — Gadot — 5
    • Ivory Jackson — Overdosis [ZM] — Kiersey Clemons — Gareth — 3
    • Olivia Guistina — Bevalling — Canagan — 5
    • Romy Fallon — Val 3e Verdieping — Kailey Hsu — Vaiana — 4
    • Imogen Moon — Tropische Ziekte — Lily Macapinlac — Greenlight — 4
    • Lean Keys — Verbranding — Holland Roden — Appelboompje — 5


    “Partying and dancing have never been my thing,
    but drinking I could do with reasonable familiarity and skills. I decided to begin there.”



    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 0:34 ]


    A girl who wonders.

    Ik laat Leviathan een Major Depressive Disorder hebben in plaats een een Bipolar Disorder. Ik merk dat het heel moeilijk is om een Bipolar Disorder op correcte wijze neer te zetten in een RPG. Zijn persoonlijkheid verandert er weinig door — hij zal nog steeds stemmingswisselingen hebben, alleen dan zonder de manische perioden.


    •

    Ergens waar Amelie heen kan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hallo lieve RPG vriendjes en vriendinnetjes —
    Helaas ben ik vanaf morgen tot en met zondag/maandag afwezig in verband met een festival. Daarom kan ik helaas niet posten of reageren op GB's / PB's / praattopics. Hopelijk kan ik alles nog volgen als ik terug kom. <3
    Ik heb mijn personage 'los' geschreven van de andere personages, zodat niemand vast komt te zitten omdat hij/zij op mij moet wachten.

    Liefs en veel schrijfplezier,
    Mirte


    •

    @Cheryl: Everest is vrij? Of je kan Finn en Imogen in het restaurant joinen, als Greenlight dat ook goed vindt. (:

    @Mirte: Have fun!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 22:33 ]


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    @Cheryl: Everest is vrij? Of je kan Finn en Imogen in het restaurant joinen, als Greenlight dat ook goed vindt. (:

    @Mirte: Have fun!


    Ja is goed hoor tenzij Everest inderdaad alleen is dan is het misschien leuker als ze daar heen gaat i guess. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Even een massaberichtje omdat ik anders niet weet aan wie ik het wel en niet heb verteld (dus bij voorbaat sorry als je dit bericht bij wijze van spreken 20 keer leest):

    Vanaf morgen (vrijdag 14 juli) ben ik tot en met 2 september in Duitsland/Luxemburg. Hier ga ik werken/vakantie houden en ben ik de hele dag bezig, met uitzondering van de dinsdag. Wij hebben er hoogstwaarschijnlijk WiFi/4G, maar ik zal niet de hele dag online zijn op Quizlet. Natuurlijk ga ik ervoor zorgen dat ik af en toe wel kan posten en kan reageren op PB's/GB's/forumberichten, maar het zal lang niet zo frequent gaan als nu het geval is. Mocht het te lang duren voor jou(w personage), mag je hem/haar los schrijven van die van mij, want ik wil niemand ophouden (het liefst wel even melden, zodat ik weet dat ik daar geen rekening mee hoef te houden c: ). Hierbij, ciao bellas!

    x Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heeeel veel plezier Gareth!


    A girl who wonders.

    Gareth & Campeon; Is het goed als ik Everest de bar weer in laat lopen?


    A girl who wonders.

    Ik probeer morgen en anders zondag met Wayne te posten, sorry heb het wat drukker dan verwacht. :C


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Entropy schreef:
    Gareth & Campeon; Is het goed als ik Everest de bar weer in laat lopen?


    Wat mij betreft wel (:


    El Diablo.

    Gadot --> Cranston


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wie zou Levi willen meeten?
    Ik ben vandaag terug gekomen van mijn festival en heb weer zin om te posten. :Y)


    •

    Ik heb Ivory, if needed c; maar ik kan denk ik morgen pas posten

    Edit: ik was sowieso met haar aan de beurt, oeps

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 11:38 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kaur schreef:
    Wie zou Levi willen meeten?
    Ik ben vandaag terug gekomen van mijn festival en heb weer zin om te posten. :Y)


    Everest is nog steeds nergens heen, dus die is ook vrij.


    A girl who wonders.

    Entropy schreef:
    (...)

    Everest is nog steeds nergens heen, dus die is ook vrij.


    Ik zal vandaag/morgen een post schrijven.


    •