• Hotel Entropy
    Entropy —
    A gradual decline into disorder.

    Iedere dag sterven er gemiddeld 150,000 mensen. Ze worden gegrepen door ouderdom, gaan ten onder aan een lange, slepende ziekte of worden – compleet onverwacht – aan hun geliefden ontnomen ze in pijn en verdriet achterlatend. En dan zijn er die enkelingen; zij die verdwijnen zonder ook maar iemand het opmerkt, alsof ze nooit echt hebben bestaan.

    22 December 2017 — Op schijnbaar onverklaarbare wijze verschijnt een groep mensen binnen Hotel Entropy. Ieder van een andere leeftijd, klasse of zelfs cultuur. Één ding hebben ze echter gemeen; ze zijn stuk voor stuk overleden op 17 december in datzelfde jaar. Nu verschijnen ze weer, levend en wel, met bij sommige enkel littekens als overblijfsel van hun eigen dood. Hun uiterlijk onveranderd, hun innerlijk. . . bij sommigen slechts een schijn van de persoon wie ze ooit waren. Onwetend over hoe zij daar gekomen zijn, of wat deze plaats precies is, weten ze wel één ding: Ze kunnen het hotel niet verlaten. In hun gevangenschap staat ze maar één keuze, los genieten van hun tweede leven met drank, drugs en zoveel meer, of ten onder gaan in hun blijvende verlangen het hotel te verlaten en naar hun geliefden en de vrijheid terug te keren.


    Extra Informatie


    • Er lijkt geen personeel rond te lopen in Hotel Entropy, doch er op ieder moment een heel buffet aan eten beschikbaar is in het restaurant, de bar dagelijks bijgevuld lijkt te worden en enige schade overheen de nacht lijkt te verdwijnen.
    • Verzoeken kunnen eveneens ingewilligd worden. Dit door middel van een briefje achter te laten op het bed. De meest populaire hierin is de vraag naar drugs, maar ook hobbymateriaal kan gevraagd worden.
    • Ieder gast heeft zijn eigen kamer en sleutel. Dat betekent niet dat er geen nachten elders kunnen doorgebracht worden in verloop van hun verhaal.
    • Bij aankomst hebben zij hun kamer ontdekt omdat ze ieder bij naam en geboortedatum in het gastenboek stonden, met daarnaast hun kamernummer. Tevens vonden zij in hun kamer op maat gemaakte kledij.
    • De gasten zijn niet langer wie ze waren voor hun dood. Op het eerste zicht is er weinig veranderd, maar sommige hebben een hele persoonlijkheidstransformatie ondergaan.
    • Alsof het een zieke grap is werken de telefoons wel binnen Hotel Entropy. Wanneer ze iemand bellen – zoals een geliefde – zullen zij hun stem horen, maar wordt heel snel duidelijk dat hun stem niet door die andere te horen is.



    Rollen

    • Finn O'Connor — Overdosis — Dylan Rieder — Entropy — 5
    • Leviathan Johnson — Verhanging — Timur Simakov — Kaur — 5
    • Christiano Rodriguez — Neergeschoten — Zayn Malik — Campeon — 1
    • Wayne Andrews — Verkeersongeval — Sempre — 3
    • Frank Dunhill — Blikseminslag — Jonathan Bellini — Soco — 4
    • Silas Monroe — Aangevallen — Ziegler — 4
    • Alexander Howel — Osteosarcoma — Max Irons — Vaiana — 4
    • Gabriël Carter — Beroofd/Neergestoken — Devin Paisley — Necessity — 5

    • Everest Moreau — Leukemie — Charlotte McKee — Entropy — 5
    • Surrexit
    • Cassidy Montana — Wurging — Naressa Valdez — Campeon — 4
    • Antoinette Jones — Segovia Amil — Bathsheba — 3
    • Amelie Rousseau — Vermoord — Nadia Mejia — Gadot — 5
    • Ivory Jackson — Overdosis [ZM] — Kiersey Clemons — Gareth — 3
    • Olivia Guistina — Bevalling — Canagan — 5
    • Romy Fallon — Val 3e Verdieping — Kailey Hsu — Vaiana — 4
    • Imogen Moon — Tropische Ziekte — Lily Macapinlac — Greenlight — 4
    • Lean Keys — Verbranding — Holland Roden — Appelboompje — 5


    “Partying and dancing have never been my thing,
    but drinking I could do with reasonable familiarity and skills. I decided to begin there.”



    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 0:34 ]


    A girl who wonders.

    Van mij mogen ze heus naar Alex en Olivia gaan als Jennifer dat goed vind c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind het prima! Mijn post komt overigens zo snel mogelijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik schrijf me uit voor dit RPG, omdat mijn inspiratie en tijd ver te zoeken is. Sorry.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Ik schrijf me uit voor dit RPG, omdat mijn inspiratie en tijd ver te zoeken is. Sorry.


    Jammer!


    A girl who wonders.

    Iemand voor Romy?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik post zo snel mogelijk met Olivia! Mijn vakantie blijkt iets drukker te beginnen dan verwacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Ivory (en eventueel Chris?) naar de keuken gestuurd c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga nu aan de slag met Olivia. Sorry dat je zo lang moest wachten, Saar!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gareth > Hopps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 31 maart 2019 - 13:58 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sorry, ik schrijf me uit voor dit RPG. Ik heb er niet echt inspiratie voor om eerlijk te zijn :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Na een gecrashte word zodat ik opnieuw kon beginnen met mijn post toen ik hem eeeindelijk af had, tijd te kort en toen ik versie 2.0 wilde plaatsen ook nog eens internet dat spontaan niet meer werkte, heb ik dan toch kunnen posten. Op de een of andere manier denk ik niet dat mijn laptop wilde dat ik zou posten :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Na een gecrashte word zodat ik opnieuw kon beginnen met mijn post toen ik hem eeeindelijk af had, tijd te kort en toen ik versie 2.0 wilde plaatsen ook nog eens internet dat spontaan niet meer werkte, heb ik dan toch kunnen posten. Op de een of andere manier denk ik niet dat mijn laptop wilde dat ik zou posten :')


    oh nahw I know your pain :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh darn, ik dacht gisteren al mijn RPG's eindelijk eens goed bij te zijn.. :'D

    Saar, Olivia komt alsnog zo snel mogelijk!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahaha is niet erg hoor! C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH