• Disney Reality


    `` The only way to get what you want in this world is through hard work``

          Ons sprookje begon toen een klein meisje Lilly genaamd haar favoriete sprookjesboek opensloeg. Ze was ooit ren klein meisje geweest maar nu opgegroeid tot een geweldig moeder die die avond haar dochter de sprookjes een voor een hardop voorlas. Ze had ook niet kunnen weten dat het boek magisch was, maar met ieder sprookje dat ze voor las belandde de hoofdpersonen van datzelfde sprookje in villa ver van haar vandaan, maar toch.

          Alle Disney prinsessen, prinsen en vijanden belandden samen in een huis en hoe verschrikkelijk dat voor hen eigenlijk al mag klinken, het wordt alleen maar erger, want de moderne wereld is geheel nieuw voor hen. Hoe werkt een televisie precies en wat is een computer? Samen proberen ze de nieuwe wereld waarin ze terecht zijn gekomen te ontdekken, toch kijkt men hen maar vreemd aan als ze in hun prinsessenjurken op straat lopen. Iedereen lijkt extra geprikkeld en ruzies ontstaan nog makkelijker en sneller dan eerst. Er lijkt een vloek op de groep te rusten want naast haat speelt ook jaloezie een grote rol.

          Let's show them what we've got!

    `` Promise you'll say that I made a lovely villain, when you tell them your side of our horror story. ``

    Het Huis


    Het huis ligt in Amerika in de welbekende staat California. Het grote huis van de Disney karakters staat in het prachtige Los Angeles.
    Het prachtige huis ziet er als volgt uit en is erg modern vanbinnen. De slaapkamers zien er als volgt uit, er staan twee bedden in de kamer en er is een bureau terug te vinden in de kamer. Er is een inloopkast maar deze zullen ze met zijn tweeën moeten delen, er is een los bad in het huis te vinden en daarnaast zijn er nog twee badkamers. Hierin bevinden zich in ieder twee douches en twee wasbakken met een toilet. Door het huis verspreid zitten ook nog vier andere wc's. In het midden van het huis bevindt zich een grote woonkamer met alles erop en eraan. De keuken is vooral praktisch met niet al teveel poespas. Dan als laatste de eetkamerga er maar ff vanuit dat die tafel 3x zo lang is haha. Ook de tuin is een plaatje aan zich met een groot zwembad met wat strandstoelen er om heen en verder nog een klein bos met een pad dat leidt naar een ouder klein tuinhuisje, deze is echter goed weggestopt omdat hij niet echt bij het nieuwe huis pas. Toch werd hij door de vorige bewoners gebruikt om even tot rust te komen en is dus nog in goede staat.


    Regels

    • Geen maximaal aantal personages maar dan wel graag jongens en meisjes gelijkhouden.
    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Geen perfecte personages.
    • Geen ruzie buiten het topic.
    • Ik maak de topics aan indien anders verteld.
    • Bestuur alleen je eigen personage, tenzij anders veteld/gevraagd.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Minimaal 100 woorden per stukje.


    `` I've spent a life chasing stories to tell when I'm old. ``

    `` Everything has changed and yet I'm more me than I have ever been. ``



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Reputatie
    • Extra


    Rollen

    naam • reputatie • faceclaim • username • pagina

    Tijdelijke stop!
    ♀ Belle • The Bookworm • Emma Watson • Carneliana • 1.4
    ♀ Rapunzel • Social Butterfly • Scarlett Leithold • Punzie • 1.2
    ♀ Pocahontas • ? • Bibi Sharipova • Whitesnake • ?
    ♀ Wendy Darling • The writer • Jasmine Cephas-Jones • Punzie • 1.2
    ♀ Snowwhite • The Loved One • Lilly Collins • JensWeasley • 1.3
    ♀️ Alice • The Pilosopher • Sky Ferreira • EIysia • 1.3
    ♀️ Moana • ? • Ashley Moore • Pua • 1.6
    ♀ Odette • The Quiet One • Elle Fanning • Carneliana • 1.11
    ♀ Tinkerbell • Sweetlove • Yourself • JoSnape • 1.11
    ♀ Vidia • ? • ? • Rules • 1.11

    Princes
    ♂ Hercules • Partyboy • Neels Visser • Atarangie • 1.5
    ♂ Flynn Rider • Sarcastic One • • Atarangie • 1.9
    ♂ Eric • ? • ? • Lairz • ?
    ♂ Adam • The Beast • ? • karmahitsyou • 1.9

    Female villains
    ♀ Morgana • ? • Kristine Froseth • EIysia • ?

    Male villains
    ♂ Peter Pan • Silly Boy • Robbie Kay • EIysia • 1.7
    ♂ Scar • ? • Christopher McCrory • Whitesnake • ?
    ♂ Lucifer • The Prince • ? • JoSnape • 1.12
    ♂ Hades • ? • ? • naestivate • ?


    Archief & Stuff

    • Praattopic 1
    • Speeltopic 1


    `` And from the chaos of her soul raised beauty. ``

    `` What do you do when there is no hero in your story?
    Simple.
    You kill the monster and crown yourself. ``

    Credits van de lay-out gaan naar Anne-Mirthe (Whitesnake)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 15:30 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarangie schreef:
    (...)

    Is eigenlijk dreamworks maar vooruit :')

    THAAAANKSSS XXX


    Edit: O jee, nu moet ik een lay-out in elkaar plakken zeker.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wijzers schreef:
    (...)
    Ik ook, ik ken heel veel van Beauty and the Beast, en ik ken heel veel van Elsa.
    Hmm, de vijf Legendes. Is die ook van disney eigenlijk?


    Edit: Mag Jack Frost :o


    WAT ALS DIE TWEELINGBROER VAN PETER IS?
    Want idk ze lijken zoveel op elkaar haha vgm is Jack ook letterlijk op Peter gebaseerd


    obsessive rage

    OIive schreef:
    (...)

    WAT ALS DIE TWEELINGBROER VAN PETER IS?
    Want idk ze lijken zoveel op elkaar haha vgm is Jack ook letterlijk op Peter gebaseerd

    Oehh, likes *Wenkies*
    In het praattopic las ik dat jij je personage wou shippen.
    *Opnieuw wenkies*


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wijzers schreef:
    (...)
    Oehh, likes *Wenkies*
    In het praattopic las ik dat jij je personage wou shippen.
    *Opnieuw wenkies*


    Yes I want to, does Jack volunteer?


    obsessive rage

    *Kuch*
    Toch maar niet.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 21:49 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wahahahaba nou ben ik benieuwd.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    OIive schreef:
    (...)

    Yes I want to, does Jack volunteer?

    Jack Volunteers c:


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wijzers schreef:
    (...)
    Jack Volunteers c:



    YAY ik ben Jack obsessed mijn zusje ging me erdoor slaan


    obsessive rage

    Mijn lay-out gaat echt zo lelijk worden...
    ;-;
    Morgen opnieuw.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wijzers schreef:
    Mijn lay-out gaat echt zo lelijk worden...
    ;-;
    Morgen opnieuw.


    Bekende struggle


    obsessive rage

    Alice is af!


    obsessive rage

    Wijzers schreef:
    Ik wil een slechte man,
    iemand een voorkeur welk sprookje?
    Ik heb echt geen idee namelijk.

    Edit: O jongens, waarom ken ik zo weinig sprookjes.

    Uh, hyena's van the Lion King, Gaston, Jafar en zijn vogel Iago, de jager en zijn hond van.Frank en Frey, die twee idioten die voor Cruella de Vil werken, die grote Hun van.Mulan, Shere Khan dinges okay idk


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Never say goodbye, because saying goodbye means going away, and going away means forgetting

    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | That Smug Guy | 17 years old(?)

    Name
    Naam Peter Pan, of in elk geval Peter. Van zijn achternaam is hij, waarschijnlijk, niet helemaal zeker.
    Betekenis Nu zit er achter deze naam niet een hele diepe betekenis, Peter betekent gewoon "Steen", en Pan, tja... Peter zal zelf beweren dat het van de Griekse god Pan komt, maar ik denk niet dat veel van jullie hem gelijk gaan geven.
    Bijnamen Peter is arrogant, dus zal dingen als "King of Neverland" willen horen. En ja, zijn Lost Boys noemen hem ook wel zo. Maar anderen noemen hem eigenlijk eerder dingen als "Silly Ass", "Irritant joch", "Peter Pancake" of dingen in die trant. Ach tja, je kan niet én verwaand zijn, én door iedereen gewaardeerd worden tegelijk.


    I'm weird, I'm weird, and I don't mind if you don't like it!


    Age
    Leeftijd Nu weet Peter zijn leeftijd eigenlijk niet zeker, dus als je het vraagt, zal hij "vrij jong" antwoorden. Maar hij ziet eruit als een jaar of zeventien.
    Verjaardag Ook dit weet Peter niet meer, maar hij gaat ervanuit dat het tussen de 21 mei en 21 juni in ligt. (Wat ik als schrijver ook zeker weet haha)
    Sterrenbeeld Tweelingen, denkt hij.

    "No, I can't fly, look, I'm wounded!"
    "Peter, the sword didn't even touch you..."

    Inner
    Positieve eigenschappen
    ––Slim
    ––Charmant
    ––Grappig
    ––Fantasievol
    ––Ambitieus
    ––"Likeable"
    ––Energievol
    ––Onverschrokken
    Negatieve eigenschappen
    ––Arrogant
    ––Brutaal
    ––Vergeetachtig
    ––Irritant
    ––Sadistisch
    ––Roekeloos
    ––Eigenwijs
    ––Iets teveel fantasie
          Peter is het type klier dat iedereen wel kent, maar dan nogal extreme versie. Het is op de één of andere manier moeilijk om hem echt puur te haten, ondanks zijn irritante persoonlijkheid. (Ik weet dat dit niet de juiste vertaling van likeable is, maar het is gewoon makkelijk om hem te mogen, wat wel de exacte vertaling is haha.) Misschien komt dit door zijn charmantie -al zal dit niet zo makkelijk op hetero jongens effect hebben- of door zijn, soms, plotselinge beleefdheid die omhoog komt als hij beseft dat hij iets niet goed heeft gedaan.
          De jongen heeft een hoop energie en veel zelfvertrouwen, teveel, eigenlijk. Hij is heel, heel verwaand omdat hij nooit ouders heeft gehad die konden zeggen dat het nu wel weer kon. Dit maakt hem ook nogal brutaal, en hij kan heel slecht tegen zijn verlies erdoor. Hij wil zichzelf graag bewijzen, wat hem best roekeloos kan maken. Hij wil de beste zijn, winnen. En eigenlijk vooral, niet falen. Falen voor zijn gevoel dan, wat anderen zeggen, maakt hem al heel lang niet zo extreem veel meer uit, plus dat hij het zo weer vergeet.
          Over dat vergeten gesproken, dat is wel een dingetje wat velen irriteert. Je bent er twee dagen niet en hebt geen speciale indruk gemaakt? Hij vergeet je. Je spreekt hem er niet op aan? Geloof me, jij blijft voorgoed uit zijn hoofd. Iets wat steeds terug komt onthoudt hij, zoals Tink, en mensen waar hij om geeft -zelfs al beseft hij dit niet-, kunnen ook een mensenleven in zijn brein blijven hangen. Maar zijn vijanden, gewone vrienden en wie dan ook, vergeet hij zo. Je kan hem bedekt met wonden vinden, zonder dat hij je kan vertellen wat er is gebeurd. Maar dankzij zijn fantasie kan je hem ook ongedeerd, vol energie, vinden, terwijl hij beweert half dood te gaan. Hij weet zelf vaak niet eens of dat wel waar is.
          Hij heeft een zeer grote fantasie, die op hem ook werkt als een soort magie. Of hij is een geweldige acteur, of hij gelooft oprecht dat alles wat er in zijn hoofd gebeurt ook op aarde plaatsvindt. Je weet het niet. Hij weet het niet. Niemand weet het.
          Peter is geen goed persoon. Hij is extreem sadistisch en doodt mensen wel eens voor de lol - ook zijn eigen mensen. Maar... Dit moet wel allemaal eerlijk verlopen. Hij schrikt oprecht van het feit dat iemand hem een mes in de rug steekt, of zou proberen te vergiftigen in zijn slaap. Dat mag niet, dat hoort niet, en hij zal het zelf ook nooit doen. En omdat hij steeds vergeet dat de wereld nu eenmaal niet eerlijk is, reageert hij elke keer weer even geschokt.


    I thaught you how to fly, to fight! What is more? What else can there be then?!



    "Please don't let me die here!"
    "Well where do you want to be murdered?"

    Related
    Vader Nu kan Peter zich zijn vader eigenlijk niet meer zo goed herinneren. Als hij eraan terug zou denken, zou hij enkel een strenge, afstraffende stem horen in zijn hoofd en de rest van de dag zwaar ongelukkig zijn. Peter weet niet meer wie het was, hoe hij eruit zag, of zelfs maar zijn naam, maar wel weet hij dat hij nooit zoals zijn vader wil worden.
    Moeder Nu zal Peter dit niet zo snel zeggen, maar hij mist zijn moeder ontzettend. Hij weet haar naam niet meer, maar nog wel vagelijk hoe ze eruit zag, haar stem, en dat ze lief was. Hij zou haar niet willen vervangen, wat de reden is dat hij, op Wendy na, alle moeders af zal wijzen omdat hij pijnlijke herinneringen en vlagen van gemis over zich heen zal krijgen.
    James/Jaimy Dit was zijn broertje, en ook wel James Matthew Barrie. In Peters hoofd is het echter gewoon Jaimy, want pff, James klinkt wel erg volwassen, is het niet? (En James Hook.) Nu had Peter meer broers, maar hij kan alleen Jaimy herinneren, omdat die probeerde Peter te zijn nadat Peter verdween. Dat heeft onze egoïst gezien, en hij kreeg het gevoel ingewisseld te zijn. Nu was dit niet zo, maar voor Peter genoeg om jaloezie op te wekken en te besluiten om nooit meer thuis te komen.
    Zusje (spoiler alert: It is Alice) Eigenlijk weet Peter niet zeker of hij een zusje heeft. Ze voelde zo, in elk geval. Daarom zegt hij dat het zijn zusje is, of was, gezien ze vaak genoeg over de vloer kwam en twee jaar jonger was -ongeveer dan. Meer weet hij niet meer.


    Peter Pan had the most wonderful adventures, where other children only could dream of.
    But there, right before his eyes, he saw the only adventure he could never be a part of.
    Life...
    Friends
    Wendy Verliefd? Peter weet niet eens wat dat woord exact moet betekenen. Maar je kan wel zeggen dat Wendy, naast zijn zogenaamde moeder, meer was dan andere vrienden, en ook langer meegaat in zijn herinneringen. Hij zal waarschijnlijk denken dat er geen tijd voorbij is gegaan als hij Wendy weer ziet, en ook niet doorhebben dat ze iets groter is dan de laatste keer dat hij haar zag. Al weet hij niet waarom dan bij haar.
    Slightly Eén van de Lost Boys, degene die meestal de leiding overnam als Peter er niet was. Hij was bijna net zo verwaand als Peter, maar ook net zo verloren en net zo achtergelaten. Het was één van zijn weinige vrienden.
    Tootles Nu wordt Tootles vaak als de aardigste Lost Boy beschreven, Peter vindt van niet. Dit komt omdat hij Wendy ooit heeft proberen neer te schieten, en zelfs al kan Peter zich die situatie niet meer herinneren, hij heeft wel onthouden dat hij boos was.
    De Twins Nu heeft Peter geen idee wat een tweeling is, en gezien niemand op Neverland meer mag weten dan hij, weten de Twins dat zelf ook niet. Het zijn ook Lost Boys.
    Nibs Nibs is een beetje uit Peters geheugen gevallen, hij kan zich herinneren dat hij iets met de gevechten deed, of zo. Peter weet ook niet meer waarom hij Nibs nou Nibs heeft genoemd, niet eens meer dat hij dat gedaan heeft, als hij Nibs nu zou tegenkomen, zou hij niet eens meer weten dat het een Lost Boy was.
    Curly Nu geldt een beetje hetzelfde verhaal voor Curly als voor Nibs, behalve dat Peter prima weet waarom hij Curly heet, hij hoeft maar naar zijn kapsel te kijken.
    Tink Peter geeft minstens zoveel om Tink als om Wendy. Ze is, net als Wendy, speciaal voor hem, al weet hij niet waarom, zeker niet omdat ze hem constant uitscheldt voor domkop en "Silly ass" (volgens het boek dan.) Maar ze blijft wel in zijn geheugen, al wil hij haar nog wel eens pesten door te zeggen dat hij geen idee heeft wie "Tink" is.

    Love? Never heard of it. Even the sound of it offends me.

    Past
    Verleden Bij voorbaat: Sorry voor de magie van het verhaal van het eeuwige jeugd ding en Peters Lost Boys verpesten. Ik vertaal het boek alleen naar realistische taal, okeh?
    Oké. Peter werd in een gezin rond 1840 geboren, met enkele broers, en een buurmeisje genaamd Alice Liddell. Hij is iedereen voor het grootste deel vergeten, maar in die tijd was hij de zoon die de beste band met zijn moeder had -al zou ze dit nooit zeggen-, en de slechtste met zijn vader. Hij had een tamelijk normaal leven tot ongeveer zijn vijftiende, zestiende, zeventiende. Hij weet het precieze aantal niet meer. Er was een koude winter, Peter werd ziek. Het begon met een gewone griep, en iedereen dacht dat het daarbij zou blijven, inclusief Peter. Maar dat deed het niet: Peter kreeg een hersenvliesontsteking. Zijn ouders herkenden de symptomen niet, en wisten dus ook niet hoe snel hij genezen had moeten worden. Ze wisten niet dat Peter begon te hallucineren, het verschil tussen werkelijkheid en zijn gedachten oprecht niet meer kon zien, de laatste paar uur van zijn leven. Hij stierf aan deze hersenvliesontsteking, maar hij had een erg eigenwijze ziel die de weg naar het hiernamaals niet kon vinden, hij was verdwaald en de hersenvliesontsteking had zijn kijk op de wereld compleet veranderd. Hij had niet door dat hij dood was, dat mensen hem eerst ook niet konden zien, hij voelde zich genegeerd en eenzaam. Tot hij Tinkerbell ontmoette, een jong elfje, dat hem leerde vliegen. Neverland vond hem. Ja, je hoort het goed, hij vond Neverland niet, Neverland vond hem. Peter heeft zijn ziel op een bepaalde manier heel erg aan het eiland gehecht, hier konden mensen hem wel zien, hij voelde zich er minder eenzaam, en elke nacht kwamen er kinderen in hun dromen naar hem toe. Neverland heeft hem ook weer zichtbaar gemaakt, en gezien er maar nauwelijks tijd was op Neverland, leek het alsof niemand er op kon groeien. Uiteindelijk groeide je wel, heel langzaam. Maar het leek alsof hij dus niet meer de enige was die niet volwassen kon zijn, er was dus niks meer om jaloers over te zijn. Op een gegeven moment begon Peter jongens zoals hem, maar dan nog levend, te verzamelen. Dit werden de Lost Boys. Als ze wel begonnen te groeien, ruimde hij ze op. Op dit Neverland waren ook indianen, en op een zeker moment ook piraten. Peter weet niet waar ze vandaan kwamen. Maar gezien zij wel op konden groeien, voelde hij niets dan pure haat voor ze en wilde ze opgeruimd hebben. Hierna volgt het verhaal van Peter Pan: Hij vond Wendy, beleefde met haar en haar broertjes avonturen, moest haar laten gaan, heel drama, en blablabla.


    To die would be an awfully big adventure

    They tell me to grow up, and keep telling that. They really think I'm ready for that, do they?
    But don't they understand?
    That growing up, is one of those rare things, I never can...

    I'm not good, I'm not bad, not even right. I'm Peter Pan.

    Appearence
    Gezicht Peter is niet lelijk. Dat weet hij, en waarschijnlijk ietsje te goed. Het straalt van hem af dat hij dat weet. Hij heeft een vrij jeugdig, sprekend, androgyne gezicht in een tamelijk ronde vorm. Alice zou het een omgekeerd, mislukt ei noemen. (Ik weet het, ze is heel lief) Hij heeft een brede grijns, geproduceerd door twee mooie lippen en net niet helemaal perfecte tanden. Hij heeft al zijn melktanden nog. Boven die grijns die meestal op zijn gezicht zit, zit een niet grote, niet kleine, maar wel erg rechte neus die hem een "faerie" achtig iets geeft. Dan heb je zijn ogen. Lichtgroen, vol van emotie met tamelijk zichtbare wimpers en altijd bewegende wenkbrauwen. Hij lijkt oprecht niet door te hebben dat hij ze beweegt. Peter heeft nogal flaporen, als ze nou zouden eindigen in punten, was hij precies een elf geweest. Hij heeft een klein littekentje bij zijn wenkbrauw, en wel meer kleine imperfecties die hem laten opvallen. Hetgeen wat het meeste opvalt, is de arrogante, maar ook eenzame, ontevreden en verloren blik in zijn ogen. Hij weet dat hij charmant is, dat hij een hoop talenten heeft. Maar het idee van ingewisseld zijn, het idee dat hij nergens thuishoort en anders is dan de rest van de wereld, heeft hem gebroken. Als je goed kijkt, kan je de scheurtjes in zijn ziel zien zitten, weerspiegeld door zijn ogen.
    Haren Peter heeft waarschijnlijk nog nooit een borstel aangeraakt, en ook geen schaar. Nu is dat tweede geen ramp, want zijn haar groeit niet. Dat hij zijn haar niet kamt, valt wel op, want zijn dikke, donkere haren springt alle kanten op. Meestal heeft hij een krans van klimop in zijn haar gevlochten, als een soort geïmproviseerde kroon, wat hem er echt als de koning van het woud uit laat zien.
    Lichaam Het valt wel op dat Peter niet de grootste liefhebber van voedsel ooit is, want dit joch is mager. Niet ongezond, maar hij is een slungel, en hoeveel je ook bij hem naar binnen propt, hij behoudt dat, waarschijnlijk door het feit dat hij niet echt meer leeft. Peter is tamelijk lang, maar je kan zien dat hij niet zo heel lang geleden nog volledig kind was. Hij staat wel altijd rechtop - als hij staat.
    Kleren In het boek zou Peter een tuniek van bladeren dragen. Dat klopt ook, met daaronder een versleten broek en blote voeten en een brede riem waar een mes in zit. In het huis verwisselt hij de tuniek voor een donkergroene hoodie, maar zal het nog vertikken om schoenen te dragen en behoudt het uiterlijk van een straatrat, een roversjong, een verloren jongen.
    Uitstraling Zoals al vaker gezegd: Peter ziet er erg verwaand uit. Hij doet geen moeite om deze eigenschap te verbergen, het feit dat als hij trots is soms wel eens kraait als een haan, maakt dit er niet beter op. Maar Peter is erg open, erg sociaal en in voor een praatje. Ook heeft hij een soort "radar" waardoor mensen sneller naar hem luisteren, misschien omdat hij perfect weet wie hij is en wat hij wil, en trekt dat anderen aan. Op de één of andere manier willen mensen tenminste altijd met dit joch praten, hoe irritant hij daarna ook blijkt te zijn.



    Skills
    Fysiek Peter is niet sterk. Helemaal niet zelfs. Als een kanonskogel langs hem vliegt, wordt hij meteen mee gesleurd omdat hij zo licht is, je kan hem makkelijk optillen, op de grond krijgen, of wat je dan eigenlijk ook maar wilt bereiken. Als je hem weet te vangen dan, want snelheid is een ander ding en wel een sterk punt van Peter. Nu kan hij ook vliegen, wat dit nog wat makkelijker maakt. Peter is erg behendig en glipt zo weg. Kort samengevat: Het perfecte voorbeeld van bijvoorbeeld een klein vogeltje. (Nu is dit ook zijn bijnaam, The Little White Bird.)
    Wapens Het is een beetje onduidelijk waarom mensen denken dat Peter met een mes vecht, dit doet hij namelijk niet. Hij vecht gewoon met een zwaard, alleen wel een korter zwaard dan de meeste mensen: Een kortelas die hij van een piraat heeft gestolen. Het is zijn zwaard, als hij het aan je geeft, staat dat vrijwel gelijk aan "Ik geef ontzettend veel om je, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet zeggen". Als hij zijn zwaard aan je geeft, waar hij zelf prima mee kan vechten, zegt hij eigenlijk "Bescherm jezelf, want ik wil je niet verliezen". Hij laat niet alleen zijn zwaard los, hij laat jou los en vertrouwt jouw leven weer aan jou toe. Nu heeft Peter ook een dolk, maar hiermee vecht hij niet. Hij moordt er wel mee.
    Woorden Je kent ze wel: Die irritante mensen, waar je echt niet van wilt verliezen, en al helemaal niet in een discussie, en toch gebeurt het steeds weer? Nou, hallo, Peter is hier het grootste voorbeeld van wat je op deze aardbol kan vinden, op je moeder na dan misschien. (Moeders hebben helaas ook erg vaak gelijk.) Peter weet prima hoe mensen werken, hij weet wat ze ongeveer denken en wat ze bedoelen. Hij weet wat ze eigenlijk willen zeggen en is brutaal genoeg om het in hun gezicht te dauwen, ook als ze zich er zelf nog niet bewust van waren. Ga geen discussie aan met Peter Pan. Je wint niet.
    Mentaal Alhoewel Peter het nooit zou toegeven, is hij mentaal veel kwetsbaarder dan het lijkt. Zijn faalangst zit hoger dan je zou denken bij zo'n roekeloos persoon, en ook zijn geweten werkt beter dan je denkt. Ergens de schuld van krijgen, zeker als het terecht is, kan hem kapot maken, al zal hij dat niet eens aan zichzelf laten zien. Huilen als er niemand bij is? Nah'ah. Zelfs dat mag niet. Maar hij wilt het wel, dus huilt hij vanbinnen en raakt meer en meer in paniek.


    Extra
    Likes Groen, Tink, Wendy, vliegen, zijn moeder, Neverland, muziek maken, dansen, spellen spelen, contact met mensen, ergens goed in zijn, verhalen, grappen, mensen zoals hij, controle, vrijheid, regen, buiten, puzzels, raadsels, water, de sterren, blauw
    Dislikes De enige zijn, volwassenen, niet serieus genomen worden, verveling, genegeerd worden, eenzaamheid, eten, verliezen, pijn, de echte wereld, gevangen zijn, stilte, gevoelens, liefde, schuld, onrechtvaardigheid, gecommandeerd worden, niet goed genoeg/niet de beste zijn, huilen
    Angsten Peter heeft sterke bindingsangst en nog veel sterkere verlatingsangst. Hij haat afscheid nemen, loslaten, maar ook toegeven dat iemand meer voor hem betekent dan anderen. Ook heeft hij een fobie voor de realiteit onder ogen komen, hij haat het. Dat mensen oneerlijk zijn hoort hierbij. Ook heeft hij vrij sterke claustrofobie, omdat hij het associeert met een beperking van zijn vrijheid.
    Zwaktes Ten eerste, Wendy en Tink. Ten tweede, de realiteit. Alles in de realiteit doet hem pijn, want volgens deze realiteit, is hij dood.
    Aandoeningen Waarschijnlijk heeft Peter ADHD, of een andere concentratie stoornis. Zeer waarschijnlijk ADHD.
    Talenten Peter is erg sociaal - en ja, dat is een talent. Ook is hij goed in hints begrijpen, hij is namelijk erg slim. Voor de rest, weten we het eigenlijk niet, maar hij is goed in discussies voeren en vechten. Genoeg talenten om hier neer te zetten.
    Reputatie That "Smug guy", of that "Silly boy".

    N

    E

    V

    E

    R

    L

    A

    N

    D

    Lay-out dump

    2021 bullshit!! negeer gerust!!!



    քɛȶɛʀ ąŋ
    ☠ × ☠ × ☠
    the little white bird



    ռǟʍɛ:

          Peter Pan
    There isn’t much to his name aside from some catchy alliteration; it’s rather short and seemingly meaningless. Peter may sometimes feel insecure about this once it’s pointed out to him how short it is, but he generally appears to forgets about this moment of self-consciousness in a whim.
    “Pan” could potentially be a reference to the Greek god Pan, who is similar to Peter in many ways. (He is known for mischief, guards the forest, plays on a panflute, and is very oriented on having fun) It is unsure whether Peter picked this name himself and hid this reference intentionally, or if it is pure coincidence.



    ǟɢɛ:

    Peter expresses not to know his own age. All he can really answer is that he's "quite young". This isn't that odd, considering that he seems to physically shift on age a bit. He tends to look around 12 years old most of the time, but can look as young as 7, and as old as 18. He doesn't ever appear fully grown - even when he seems more mature, he still very much looks and acts like a teenager.


    ֆքɛƈɨɛֆ:

    Peter just... Exists. He is rumored to be one of the fae, which is a wide variety of intelligent magical creatures that are close to nature and generally hostile towards humans. However, Peter seems much more childlike and human (in a sense) than most fae are. He also has no issue with things that most fae can't handle, such as iron or lying. However, since he doesn't age chronologically, can fly, and controls an entire island, it's fair to say that Peter is not human. "Changeling child" or stolen (+ cursed) baby raised by the fae are possibilities.



    EVEN THOUGH I'VE HAD ENOUGH, I STILL DEMAND: GIVE ME MORE!


    քɛʀֆօռǟʟɨȶʏ:
    MBTI type: ENFP -A

    Peter is a very changeable boy - though at the same time, he never really changes or learns from his own mistakes. He is generally extroverted, theatrical, and cocky. He is rather intelligent, he can act well and is great at entertaining others, though often he is too confident in his own skills and comes off as incredibly arrogant and haughty. He doesn't mean to be overly smug though, nor does he take pride in rude behavior. He is actually exceedingly polite towards most people when he isn't overtaken by emotion (which isn't often). Peter is a quick thinker and makes leaps that people often do not understand. He is imaginative and charming. People tend to like him, especially since there's a bit of an endearing quality to his extreme childishness. Most of his childishness seems to be real, for it doesn't always have the best results for him, but it is quite possible that he may be exaggerating or fabricating some bits of it to get away with things or to ensure he's underestimated. Especially parts related to continuous memory loss (that could have him avoid conflict or addressing difficult emotions) may be lied about a bit.
    Peter tends to lie often and bluffs about his abilities. He is also rather impulsive - yet he can be oddly strategic and cunning whenever the situation calls for it.
    "IF HE FORGETS THEM SO QUICKLY, HOW CAN WE EXPECT HE WILL GO ON REMEMBERING US?"

    ☠ × ☠ × ☠

    'Who are you, stranger, speak?' Hook demanded.
    'I am James Hook,' replied the voice, 'captain of the Jolly Roger.'
    'If you are Hook,' Hook said almost humbly, 'come tell me, who am I?'
    'A codfish,' replied the voice, 'only a codfish.'

    ☠ × ☠ × ☠

    I'D WAKE HIM UP FIRST, AND THEN KILL HIM. THAT'S HOW I ALWAYS DO IT.



    ǟքքɛǟʀǟռƈɛ:

    Peter is a scrawny young fella that most of the time looks like he has lived in the forest for a few years without a home and only vicious squirrels for food - for this is essentially somewhat the case. Still, despite the many layers of dirt and pixie dust that stick to his skin at all times (except for when he has swum), he is to be called a pretty boy, especially whenever he is shifted at an older age. He has dark eyes, dark hair, wide grins (with all his baby tooth still), and fair skin. His hair is... A bit of a bird's nest and tends to grow extremely quickly. Whenever he cuts it off it grows back to shoulder length in just a matter of days - which is likely a side effect of his apparent curse or inhumanity. It's generally wavy if not outright curly.
    Peter is bony and small. He never gets taller than about 170 cm, and most of the time, he is much shorter - about 143 cm. There is a weird, fragile feeling to him despite his wildness.
    Peter is always clad in a tunic, cape, and shorts made out of green leaves. He has a crown of ivy on his head and always walks barefoot.


    ``You can't do that! That's not fair!``
    I'VE DECIDED THAT I'M A PIRATE TODAY, HOW ABOUT YOU, TOOTLES?



    քǟֆȶ:

    Peter's background is much of a mystery. He himself claims that he ran away from home on the day that he was born to Kensington Gardens, where he met the fae. Other stories rumor that he is a dead boy who never fully realized that he died, and thus stubbornly kept walking around regardless. It is extremely vague whether either of these theories are true, and if not, what else caused Peter's existence. He doesn't really know himself. He only remembers being as he is now, or claims to do so anyway - he could potentially be lying.

    ☠ × ☠ × ☠

    ``If you don't live in Kensington Gardens now—``
    ``Sometimes I do still.``
    ``But where do you live mostly now?``
    ``With the lost boys.``



    Sometimes, though not often, he had dreams, and they were more painful than the dreams of other boys. For hours he could not be separated from these dreams, though he wailed piteously in them. They had to do, I think, with the riddle of his existence.

    ɛӼȶʀǟ:

    -      GENDER:
    Masculine leaning nonbinary, he/they/it. Most people will just call him male, though, which he doesn't really mind.
    -      SEXUALITY:

    Since Peter is extremely young most of the time, sexual attraction is really not applicable here - but attraction on other levels isn't limited to one gender, so he'd be panromantic. (There are people who argue that the attraction that he does experience isn't really romantic either, but let's say that he can grow extremely fond of anyone.)
    -      FRIENDS / FAMILY:
    Peter doesn't have a family, and his friendgroup changes a lot every now and then. He is always friends with "the lost boys", whoever is in this specific group exactly is fluid though. He is sometimes friends with the natives of Neverland, sometimes not. The fae are always his friends even if he tends to forget their specific identities often.
    -      FEARS:
    Growing old, abandonment.
    -      SUPERNATURAL SKILLS:
    Flying, controlling the reality on Neverland with his imagination, speaking the fairy language, speaking with the stars, physically shifting age, communicating with people through dreams.
    -      MORE:
    Peter often crows like a rooster whenever he is joyful or when he wants to announce his presence. Peter hates being touched by anyone except for the fairies. Peter doesn't like gobbling food down, unlike most of the lost boys. Peter hates it whenever people are unfair to each other (eg. use firearms on a folk without weapons/less developed weapons), but has no trouble with bending the rules in his own favor.


    ``I wasn't crying about mothers, I was crying because I can't get my shadow to stick on. Besides, I wasn't crying.``


    I AM YOUTH, I AM JOY. I AM A LITTLE BIRD THAT HAS BROKEN OUT OF THE EGG

    ``ƈօʍɛ ǟʟօռɢ աɨȶɦ ʍɛ ǟռɖ ʏօʊ'ʟʟ ֆɛɛ աɦǟȶ ɨ ʍɛǟռ - ǟ ɖʀɛǟʍ աօʀʟɖ!``


    MORE INFORMATION THAT DID NOT FIT IN THE LAYOUT:
    ☠ Peter mostly lives on an island in some sort of dream dimension called Neverland. This island and Peter seem to be intricately connected - seasons depend on whether Peter is present or not, the weather may be influenced by his emotions, and everything on the island seems to be instinctively aware of Peter's existence. He is sometimes referred to as the king of Neverland for this reason, but Peter would rather be called the humanoid counterpart of the place.
    ☠ Peter guards dead children to the underworld and holds their hand so that they don't have to be afraid. This underworld is implied to be Neverland, though such isn't confirmed. Peter is some sort of psychopomp.
    ☠ Now, since Peter isn't aware of his birthday, nor is anyone else, his zodiac is unknown. However, he is the textbook definition of an archetypical Gemini. (He likely has Aquarius, Sagittarius, and Leo placements somewhere high up in his chart too - as well as potentially Capricorn.)
    ☠ If Peter ever had a homelife, he was likely either abused or neglected - or otherwise mistreated by adults. He could however also just be a personification of such child without having had any homelife.
    ☠ In modern terms, Peter would likely be diagnosed with both ASPD (antisocial personality disorder) and BPD (borderline personality disorder), both of which are disorders partially depending on your upbringing/trauma, and partially on genetics. "Verywellmind" describes the similarities as follows:

          "Disinhibition: Both ASPD and BPD are associated with disinhibition. However, people with ASPD demonstrate disinhibition by engaging in impulsive behaviors "because they can," while people with BPD do so to combat negative emotions.
          Hostility: People with ASPD and BPD will get inordinately angry over minor slights. People with ASPD tend to lash out with consciously cruel and hostile acts, while those with BPD remain persistently angry and may engage in self-harm.
          Impulsivity burn-out: According to the DSM-5, by later middle age, people may be less likely to meet the diagnostic criteria for either ASPD or BPD. This is referred to as "burn-out," a state in which the emotional expression of the disorder changes with age.

    ☠ Peter has a great dislike for unfairness and is surprised each time that it is displayed. Betrayal shocks him every single time that it happens.
    ☠ Peter especially hates Captain Jas. Hook, captain of the Jolly Roger. Their dynamic is similar as that of a father and child who are similar, yet hate each other with a burning passion.
    ☠ Peter tends not to be very fond of any of his friends, with few exceptions. When he grows fond he tends to become mildly obsessed and possessive, like a greedy and jealous child.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2021 - 11:29 ]


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Never say goodbye, because saying goodbye means going away, and going away means forgetting
    Peter Pan
    FC: Robbie Kay | That Smug Guy | 17 years old(?)

    Name
    Naam
    Betekenis
    Bijnamen


    quote


    Age
    Leeftijd
    Verjaardag
    Sterrenbeeld

    quote

    Inner
    Positieve eigenschappen
    ––Slim
    ––Charmant
    ––Grappig
    ––Fantasievol
    ––Ambitieus
    ––"Likeable"
    ––Energievol
    ––Onverschrokken
    Negatieve eigenschappen
    ––Arrogant
    ––Brutaal
    ––Vergeetachtig
    ––Irritant
    ––Sadistisch
    ––Roekeloos
    ––Eigenwijs
    ––Iets teveel fantasie
          tekst



    quote

    Related
    Vader
    Moeder
    Jack Frost
    Zusje


    quote
    Friends
    Wendy
    Slightly
    Tootles
    De Twins
    Nibs
    Curly

    quote

    Past
    Verleden


    quote

    quote

    quote

    Appearence
    Gezicht
    Haren
    Lichaam
    Kleren
    Uitstraling

    Skills
    Fysiek
    Wapens
    Woorden
    Mentaal


    Extra
    Likes
    Dislikes
    Angsten
    Zwaktes
    Aandoeningen
    Talenten
    Reputatie

    N

    E

    V

    E

    R

    L

    A

    N

    D


    Lay-out dump


    Áltijd die man.

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Áltijd die man.


    Geen man, jongen.


    obsessive rage