• Disney Reality


    `` The only way to get what you want in this world is through hard work``

          Ons sprookje begon toen een klein meisje Lilly genaamd haar favoriete sprookjesboek opensloeg. Ze was ooit ren klein meisje geweest maar nu opgegroeid tot een geweldig moeder die die avond haar dochter de sprookjes een voor een hardop voorlas. Ze had ook niet kunnen weten dat het boek magisch was, maar met ieder sprookje dat ze voor las belandde de hoofdpersonen van datzelfde sprookje in villa ver van haar vandaan, maar toch.

          Alle Disney prinsessen, prinsen en vijanden belandden samen in een huis en hoe verschrikkelijk dat voor hen eigenlijk al mag klinken, het wordt alleen maar erger, want de moderne wereld is geheel nieuw voor hen. Hoe werkt een televisie precies en wat is een computer? Samen proberen ze de nieuwe wereld waarin ze terecht zijn gekomen te ontdekken, toch kijkt men hen maar vreemd aan als ze in hun prinsessenjurken op straat lopen. Iedereen lijkt extra geprikkeld en ruzies ontstaan nog makkelijker en sneller dan eerst. Er lijkt een vloek op de groep te rusten want naast haat speelt ook jaloezie een grote rol.

          Let's show them what we've got!

    `` Promise you'll say that I made a lovely villain, when you tell them your side of our horror story. ``

    Het Huis


    Het huis ligt in Amerika in de welbekende staat California. Het grote huis van de Disney karakters staat in het prachtige Los Angeles.
    Het prachtige huis ziet er als volgt uit en is erg modern vanbinnen. De slaapkamers zien er als volgt uit, er staan twee bedden in de kamer en er is een bureau terug te vinden in de kamer. Er is een inloopkast maar deze zullen ze met zijn tweeën moeten delen, er is een los bad in het huis te vinden en daarnaast zijn er nog twee badkamers. Hierin bevinden zich in ieder twee douches en twee wasbakken met een toilet. Door het huis verspreid zitten ook nog vier andere wc's. In het midden van het huis bevindt zich een grote woonkamer met alles erop en eraan. De keuken is vooral praktisch met niet al teveel poespas. Dan als laatste de eetkamerga er maar ff vanuit dat die tafel 3x zo lang is haha. Ook de tuin is een plaatje aan zich met een groot zwembad met wat strandstoelen er om heen en verder nog een klein bos met een pad dat leidt naar een ouder klein tuinhuisje, deze is echter goed weggestopt omdat hij niet echt bij het nieuwe huis pas. Toch werd hij door de vorige bewoners gebruikt om even tot rust te komen en is dus nog in goede staat.


    Regels

    • Geen maximaal aantal personages maar dan wel graag jongens en meisjes gelijkhouden.
    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Geen perfecte personages.
    • Geen ruzie buiten het topic.
    • Ik maak de topics aan indien anders verteld.
    • Bestuur alleen je eigen personage, tenzij anders veteld/gevraagd.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Minimaal 100 woorden per stukje.


    `` I've spent a life chasing stories to tell when I'm old. ``

    `` Everything has changed and yet I'm more me than I have ever been. ``



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Reputatie
    • Extra


    Rollen

    naam • reputatie • faceclaim • username • pagina

    Tijdelijke stop!
    ♀ Belle • The Bookworm • Emma Watson • Carneliana • 1.4
    ♀ Rapunzel • Social Butterfly • Scarlett Leithold • Punzie • 1.2
    ♀ Pocahontas • ? • Bibi Sharipova • Whitesnake • ?
    ♀ Wendy Darling • The writer • Jasmine Cephas-Jones • Punzie • 1.2
    ♀ Snowwhite • The Loved One • Lilly Collins • JensWeasley • 1.3
    ♀️ Alice • The Pilosopher • Sky Ferreira • EIysia • 1.3
    ♀️ Moana • ? • Ashley Moore • Pua • 1.6
    ♀ Odette • The Quiet One • Elle Fanning • Carneliana • 1.11
    ♀ Tinkerbell • Sweetlove • Yourself • JoSnape • 1.11
    ♀ Vidia • ? • ? • Rules • 1.11

    Princes
    ♂ Hercules • Partyboy • Neels Visser • Atarangie • 1.5
    ♂ Flynn Rider • Sarcastic One • • Atarangie • 1.9
    ♂ Eric • ? • ? • Lairz • ?
    ♂ Adam • The Beast • ? • karmahitsyou • 1.9

    Female villains
    ♀ Morgana • ? • Kristine Froseth • EIysia • ?

    Male villains
    ♂ Peter Pan • Silly Boy • Robbie Kay • EIysia • 1.7
    ♂ Scar • ? • Christopher McCrory • Whitesnake • ?
    ♂ Lucifer • The Prince • ? • JoSnape • 1.12
    ♂ Hades • ? • ? • naestivate • ?


    Archief & Stuff

    • Praattopic 1
    • Speeltopic 1


    `` And from the chaos of her soul raised beauty. ``

    `` What do you do when there is no hero in your story?
    Simple.
    You kill the monster and crown yourself. ``

    Credits van de lay-out gaan naar Anne-Mirthe (Whitesnake)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 15:30 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik hoop dat ik dan mijn personages af heb, want ik heb dat weekend geen tijd en die dagen daarna ook niet
    En belangrijk, vantevoren ook niet

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 11:38 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik vind het goed! Denk dat ik mijn personages nog wat uitbreid!


    --

    9 juli is prima ^^ Ik heb 10 juli wel slaapfeestje van mijn BFF, 11 juli de musical van mijn broertje en 12 juli nog een feest XD maar ik kan gewoon in de ochtend reageren en de middag dus dat word geen probleem.

    ik probeer mijn rol volgende week af te maken.

    Atarangie schreef:
    Zou het voor iedereen goed uitkomen als het speeltopic 9 juli wordt geopend? Zo niet, laat het even weten dan kan ik kijken of we nog een beetje met de datum kunnen schuiven!


    Oh, dat kan wel, maar dan moet ik een beetje opschieten met mijn rollen, mijn motivatie staat niet extreem hoog ghehe


    obsessive rage


    `` I know not who you are, nor how I came to find you, but may I just say. ``
          I N N E R
    • Tactisch
    • Slim
    • Grappig
    • Charmant
    • Liefdevol
    • Loyaal
    • Arrogant
    • Sarcastisch
    • Probleemmaker
    • Achterbaks
    • Lichtelijk egoïstisch
    • Optimistisch
          Als je Flynn niet goed kent zal hij erg oppervlakkig over komen, hij is namelijk vrij arrogant, egoïstisch en optimistisch. Hij denk vaak vanuit zichzelf en heeft ook nooit echt geleerd om voor anderen te zorgen. Hij is namelijk een wees en heeft van niemand echt geleerd hoe liefde werkt, hij kan dan ook niet echt voor anderen zorgen of iets voelen. Hij houdt en doet dus vooral alles voor zichzelf. Ook is Flynn een echte optimist, hij denkt vaak dat alles wel loopt en in zijn geval heeft hij ook vaak geluk. Echter als je door deze façade heen breekt zal je de echte Flynn tegenkomen, en in tegenstelling tot de harde Flynn is hij erg loyaal en liefdevol. Tenminste, zodra hij een beetje snapt hoe het voelt om om iemand te geven komt zijn liefdevolle en beschermende kant naar boven drijven. Ook is hij dan enorm charmant, houdt hij als een echte gentleman de deur voor je open en probeert hij zoveel mogelijk grapjes te maken om je aandacht te trekken. De eigenschappen die hij echt nooit kwijt raakt zijn dan ook wel zijn tactische manier van denken, hij weet hoe hij uit zo'n beetje uit iedere lastige situatie kan halen en ook is hij erg slim. Hij mag dan niet altijd de meest intelligente opmerkingen maken, zijn brein zit op de juiste plek en hij heeft vaak snel iets door. Hij blijft charmant en kan met een simpele glimlach al veel laten gebeuren. Hij is altijd optimistisch soms lijkt zijn gehele wereld gewoon mee te zitten en waarom zou je daar dan wat op tegen hebben.

          P A S T
          Eugene zag zijn ouders nooit en spendeerde al zijn tijd met zijn mede wezen in het weeshuis. De weeskinderen keken tegen hem op en hij was iets van een oudere broer naar hen. Elke avond zou Eugene hen "The Tales of Flynnigan Rider" voorlezen, verhalen van een rijke en geliefde maten die overal heen gingen en vervolgens spannende avonturen beleefden. Hoe meer Eugene het las, des te meer hij droomde van een andere levensstijl en hij besloot om met zijn weeskinderlijke opvoeding te breken. Eugene trok zich uiteindelijk op zichzelf en groeide op in een goede dief en begaafde ruiter en nam de naam van zijn jeugdheld aan, die door de alias Flynn Rider ging. Flynn werd een van de meest beruchte dieven in heel Corona, ondanks het feit dat de oorspronkelijke Flynn Rider geen dief was. Hij werd steeds meer getrokken door zijn nieuwe ambitie en bleef meer en meer los van de mensen om hem heen, en Flynn zocht een eenzaam leven van geld en vrijheid, ver ver weg.
          Hij had alles wat hij wou echter veranderde dit snel toen hij Rapunzel ontmoette. Toen Flynn het eenzame meisje in een afgelegen toren ontmoette, was hij erg geïrriteerd omdat zij hem dwong haar naar het Festival of Lights in het koninkrijk te nemen, zodat hij een waardevolle gestolen tiara kon terugkrijgen die ze van hem verborgen had. Terwijl hij tijd doorliep met haar, ontving hij een respect voor de hoofdzinnige jonge dame die sterk genegenheid en zorgelijk was geworden. Toen Flynn zijn bezorgdheid voor schat en eenzaamheid weggooide, realiseerde hij zich dat zijn oude droom vervangen was door een nieuwe. Flynn werd helemaal verliefd op de verloren prinses en hielp haar met haar ouders te herenigen en haar troon te herwinnen. Eugene ging terug naar zijn geboortenaam, stopte met diefstal en trouwde enkele jaren later met Rapunzel.


    `` Hi, how ya doin. ``

          E X T R A
    • Specialiteit:
    • Seksualiteit:
    • Talen:
    • Huisdier:
    • Allergie:
    • Zwakte:
    • Angst :
    • Likes;
    • Dislikes;
          FLynn       Rider       Eugene       Fitzherbert


          N A M E
          text text text
    text text text
    text text text
          text text text
    text text text
    text text text

          A G E
          text text text
    text text text
    text text text

          R O L E
          text text text
    text text text
    text text text

          R E L A T I O N S
    Wie wil?


    `` This is bad. This is really bad. They just can't get my nose right. ``



          A P P E R A N C E
    • Grootte • 1.80
    • Lichaamstype • Gespierd
    • Gewicht • 66 kilo
    • Figuur • Gewoon
    • Dik of dun • Gemiddeld
    • Verhouding • Even lange benen als bovenlichaam
    • Huidskleur • Blank
    • Gezichtsvorm • Ei vormig
    • Sproeten • Geen
    • Expressief gezicht • Nee
    • Wenkbrauwen. • Donker en dik
    • Oren • Klein en rond
    • Oogkleur • Bruin
    • Wimpers • Lang
    • Bril of lenzen • Geen
    • Neus • Groot maar smal
    • Lippen • Smal
    • Haarkleur • Donkerbruin
    • Haartype • Messy
    • Haarstijl • Messy
    • Scheiding • In het midden
    • Los of vast • Los
    • Stem • Normaal
    • Accent • Engels
    • Schoenen • Gympen
    • Tatoeages • Geen
    • Littekens • Bij zijn nek
    • Piercings • Geen
    • Extra • Heeft haat aan ritsen

          R E P U T A T I O N
    text text text
    text text text
    text text text

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 17:42 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarangie schreef:
    Zou het voor iedereen goed uitkomen als het speeltopic 9 juli wordt geopend? Zo niet, laat het even weten dan kan ik kijken of we nog een beetje met de datum kunnen schuiven!

    Aka ik moet op zaterdag twee rollen maken? Mwa, ik wil het wel proberen, maar waarschijnlijk post ik dan al met ze voordat de rollen in het topic staan, whoops.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mag ik een prins? Prince Adam, 'the beast' van beauty and the beast. (:


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:
    Mag ik een prins? Prince Adam, 'the beast' van beauty and the beast. (:

    OMG, IK HEB BELLE :O


    ''With all due respect, which is none...''

    OIive --> EIysia
    (De l is een hoofdletter i haha)


    obsessive rage

    karmahitsyou schreef:
    Mag ik een prins? Prince Adam, 'the beast' van beauty and the beast. (:


    Sure welkom (wbw)

    EDIT: Hij en Hercules gaan wel beste maatjes worden he!! Of met Flynn, daar mag jij dan tussen kiezen :P

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 17:02 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    EIysia schreef:
    OIive --> EIysia
    (De l is een hoofdletter i haha)


    Te fancy, ik hou echt van je naam (H)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Prince Adam 'The Beast'

    NAME
    ♛ Adam of Grayskull
    ♛ Adam is Hebreeuws voor 'de eerste man'
    ♛ Also know as 'The Beast'
    ♛ Other names: Prince and Master
    AGE
    ♛ 19 y/o
    ♛ may 13th
    ♛ Taurus
    GENDER
    ♛ Male
    FAIRYTALE
    ♛ "The beauty and the beast"

    ●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

    "𝓘 𝓵𝒆𝓽 𝓱𝒆𝓻 𝓰𝓸... 𝓫𝒆𝓬𝓪𝓾𝓼𝒆 𝓘 𝓵𝓸𝓿𝒆 𝓱𝒆𝓻."

    PERSONALITY
    Prince Adam
    ♛ Vriendelijk, teder, romantisch, onschuldig, medelijdend, beschermend, klunzig, gevoelig, onzeker, lichtelijk verlegen en heldhaftig.
    The Beast
    ♛ Lomp, ongeduldig, pessimistisch, eenzaam, gehumeurd, bitter, suicidaal, egoïstisch, woest en onbeleefd.

    LIKES
    ♛ Belle, rust, lezen, boeken, klassieke muziek, de waltz, vogels, sneeuwgevecht, kerstmis, wandelingen en vroeger paardrijden.

    DISLIKES
    ♛ Indringers, onbeleefde mensen, onbekende mensen, Belle in gevaar, Gaston, gevaren naar zijn kasteel, discriminatie, mensen die oordelen over zijn uiterlijk, ongehoorzaamheid, 'het beest' zijn.
    CHARACTER
    Prins Adam was vroeger als beest geen fijn gezelschap. Hij was woest, woest op alles en iedereen. Hij was egoïstisch, onbeleefd en had geen respect voor bijna alles buiten zijn kasteel. Hij vond het moeilijk om met zijn eigen uiterlijk om te gaan. Hij vond het verschrikkelijk, hoe hij er uit zag. Lelijk, eng, afschuwelijk. Hij wilde heel graag de vloek verbreken, maar hij zag geen kansen, tot dat Belle kwam. Dankzij Belle voelde hij liefde, hij leerde weer liefhebben. Hierdoor werd de vloek verbroken en kreeg hij een ander karakter. Hij werd lief, zorgzaam en wilde voor Belle zorgen met heel zijn hart. Hij wilde niets liever dan met Belle zijn.
    Hij trouwde met haar. Hij kon niet wachten op alle leuke dingen die ze samen gingen doen, lezen, wandelen en sneeuwbalgevechten.

    “ℋ𝒆 𝒇𝒆𝓵𝓵 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓭𝒆𝓼𝓹𝓪𝓲𝓻, 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓸𝓼𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓱𝓸𝓹𝒆... ℱ𝓸𝓻 𝔀𝓱𝓸 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝒆𝓿𝒆𝓻 𝓵𝒆𝓪𝓻𝓷 𝓽𝓸 𝓵𝓸𝓿𝒆 𝓪 𝓫𝒆𝓪𝓼𝓽?”
    𝒪𝓃𝒸𝑒 𝓊𝓅𝑜𝓃 𝒶 𝓉𝒾𝓂𝑒, 𝒾𝓃 𝒶 𝒻𝒶𝓇𝒶𝓌𝒶𝓎 𝓁𝒶𝓃𝒹, 𝒶 𝓎𝑜𝓊𝓃𝑔 𝓅𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒 𝓁𝒾𝓋𝑒𝒹 𝒾𝓃 𝒶 𝓈𝒽𝒾𝓃𝒾𝓃𝑔 𝒸𝒶𝓈𝓉𝓁𝑒. 𝒜𝓁𝓉𝒽𝑜𝓊𝑔𝒽 𝒽𝑒 𝒽𝒶𝒹 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝒽𝒾𝓈 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉 𝒹𝑒𝓈𝒾𝓇𝑒𝒹, 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒 𝓌𝒶𝓈 𝓈𝓅𝑜𝒾𝓁𝑒𝒹, 𝓈𝑒𝓁𝒻𝒾𝓈𝒽, 𝒶𝓃𝒹 𝓊𝓃𝓀𝒾𝓃𝒹. 𝐵𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓃, 𝑜𝓃𝑒 𝓌𝒾𝓃𝓉𝑒𝓇’𝓈 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉, 𝒶𝓃 𝑜𝓁𝒹 𝒷𝑒𝑔𝑔𝒶𝓇 𝓌𝑜𝓂𝒶𝓃 𝒸𝒶𝓂𝑒 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓈𝓉𝓁𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝑜𝒻𝒻𝑒𝓇𝑒𝒹 𝒽𝒾𝓂 𝒶 𝓈𝒾𝓃𝑔𝓁𝑒 𝓇𝑜𝓈𝑒 𝒾𝓃 𝓇𝑒𝓉𝓊𝓇𝓃 𝒻𝑜𝓇 𝓈𝒽𝑒𝓁𝓉𝑒𝓇 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝒾𝓉𝓉𝑒𝓇 𝒸𝑜𝓁𝒹. 𝑅𝑒𝓅𝓊𝓁𝓈𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝒽𝑒𝓇 𝒽𝒶𝑔𝑔𝒶𝓇𝒹 𝒶𝓅𝓅𝑒𝒶𝓇𝒶𝓃𝒸𝑒, 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒 𝓈𝓃𝑒𝑒𝓇𝑒𝒹 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝑔𝒾𝒻𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝓊𝓇𝓃𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝑜𝓁𝒹 𝓌𝑜𝓂𝒶𝓃 𝒶𝓌𝒶𝓎. 𝐵𝓊𝓉 𝓈𝒽𝑒 𝓌𝒶𝓇𝓃𝑒𝒹 𝒽𝒾𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝒹𝑒𝒸𝑒𝒾𝓋𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝒶𝓅𝓅𝑒𝒶𝓇𝒶𝓃𝒸𝑒𝓈, 𝒻𝑜𝓇 𝒷𝑒𝒶𝓊𝓉𝓎 𝒾𝓈 𝒻𝑜𝓊𝓃𝒹 𝓌𝒾𝓉𝒽𝒾𝓃. 𝒜𝓃𝒹 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝒽𝑒 𝒹𝒾𝓈𝓂𝒾𝓈𝓈𝑒𝒹 𝒽𝑒𝓇 𝒶𝑔𝒶𝒾𝓃, 𝓉𝒽𝑒 𝑜𝓁𝒹 𝓌𝑜𝓂𝒶𝓃’𝓈 𝓊𝑔𝓁𝒾𝓃𝑒𝓈𝓈 𝓂𝑒𝓁𝓉𝑒𝒹 𝒶𝓌𝒶𝓎 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝓋𝑒𝒶𝓁 𝒶 𝒷𝑒𝒶𝓊𝓉𝒾𝒻𝓊𝓁 𝑒𝓃𝒸𝒽𝒶𝓃𝓉𝓇𝑒𝓈𝓈. 𝒯𝒽𝑒 𝓅𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒 𝓉𝓇𝒾𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝒶𝓅𝑜𝓁𝑜𝑔𝒾𝓏𝑒, 𝒷𝓊𝓉 𝒾𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓉𝑜𝑜 𝓁𝒶𝓉𝑒, 𝒻𝑜𝓇 𝓈𝒽𝑒 𝒽𝒶𝒹 𝓈𝑒𝑒𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒 𝓌𝒶𝓈 𝓃𝑜 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒾𝓃 𝒽𝒾𝓈 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉. 𝒜𝓃𝒹 𝒶𝓈 𝓅𝓊𝓃𝒾𝓈𝒽𝓂𝑒𝓃𝓉, 𝓈𝒽𝑒 𝓉𝓇𝒶𝓃𝓈𝒻𝑜𝓇𝓂𝑒𝒹 𝒽𝒾𝓂 𝒾𝓃𝓉𝑜 𝒶 𝒽𝒾𝒹𝑒𝑜𝓊𝓈 𝒷𝑒𝒶𝓈𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝓅𝓁𝒶𝒸𝑒𝒹 𝒶 𝓅𝑜𝓌𝑒𝓇𝒻𝓊𝓁 𝓈𝓅𝑒𝓁𝓁 𝑜𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓈𝓉𝓁𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒶𝓁𝓁 𝓌𝒽𝑜 𝓁𝒾𝓋𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒. 𝒜𝓈𝒽𝒶𝓂𝑒𝒹 𝑜𝒻 𝒽𝒾𝓈 𝓂𝑜𝓃𝓈𝓉𝓇𝑜𝓊𝓈 𝒻𝑜𝓇𝓂, 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑒𝒶𝓈𝓉 𝒸𝑜𝓃𝒸𝑒𝒶𝓁𝑒𝒹 𝒽𝒾𝓂𝓈𝑒𝓁𝒻 𝒾𝓃𝓈𝒾𝒹𝑒 𝒽𝒾𝓈 𝒸𝒶𝓈𝓉𝓁𝑒, 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓂𝒶𝑔𝒾𝒸 𝓂𝒾𝓇𝓇𝑜𝓇 𝒶𝓈 𝒽𝒾𝓈 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝓌𝒾𝓃𝒹𝑜𝓌 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝑜𝓊𝓉𝓈𝒾𝒹𝑒 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹. 𝒯𝒽𝑒 𝓇𝑜𝓈𝑒 𝓈𝒽𝑒 𝒽𝒶𝒹 𝑜𝒻𝒻𝑒𝓇𝑒𝒹 𝓌𝒶𝓈 𝓉𝓇𝓊𝓁𝓎 𝒶𝓃 𝑒𝓃𝒸𝒽𝒶𝓃𝓉𝑒𝒹 𝓇𝑜𝓈𝑒, 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒷𝓁𝑜𝑜𝓂 𝓊𝓃𝓉𝒾𝓁 𝒽𝒾𝓈 𝟤𝟣𝓈𝓉 𝓎𝑒𝒶𝓇. 𝐼𝒻 𝒽𝑒 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓁𝑒𝒶𝓇𝓃 𝓉𝑜 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒶𝓃𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇, 𝒶𝓃𝒹 𝑒𝒶𝓇𝓃 𝒽𝑒𝓇 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒾𝓃 𝓇𝑒𝓉𝓊𝓇𝓃 𝒷𝓎 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝓅𝑒𝓉𝒶𝓁 𝒻𝑒𝓁𝓁, 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝓅𝑒𝓁𝓁 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒷𝑒 𝒷𝓇𝑜𝓀𝑒𝓃. 𝐼𝒻 𝓃𝑜𝓉, 𝒽𝑒 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒷𝑒 𝒹𝑜𝑜𝓂𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝓂𝒶𝒾𝓃 𝒶 𝒷𝑒𝒶𝓈𝓉 𝒻𝑜𝓇 𝒶𝓁𝓁 𝓉𝒾𝓂𝑒. 𝒜𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝓎𝑒𝒶𝓇𝓈 𝓅𝒶𝓈𝓈𝑒𝒹, 𝒽𝑒 𝒻𝑒𝓁𝓁 𝒾𝓃𝓉𝑜 𝒹𝑒𝓈𝓅𝒶𝒾𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝓁𝑜𝓈𝓉 𝒶𝓁𝓁 𝒽𝑜𝓅𝑒. 𝐹𝑜𝓇 𝓌𝒽𝑜 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓁𝑒𝒶𝓇𝓃 𝓉𝑜 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒶 𝒷𝑒𝒶𝓈𝓉?

    APPEARENCE
    Prince Adam
    ♛ Grootte / 1,84
    ♛ Lichaamstype / Gespierd
    ♛ Gewicht / 89kg
    ♛ Huidskleur / blank
    ♛ Wenkbrauwen / bruin
    ♛ Oogkleur / lichblauw
    ♛ Haarkleur / donkerblond
    ♛ Haartype / vol en gezond
    ♛ Stem / laag en zwaar
    ♛ Kledingstijl / formeel, koninklijk
    ♛ Tattoo's / geen
    ♛ Piercings / geen
    The Beast
    ♛ Grootte / 2,14
    ♛ Lichaamstype / Gespierd
    ♛ Gewicht / 119kg
    ♛ Vachtkleur / donkerbruin
    ♛ Vachtlengte / lang
    ♛ Wenkbrauwen / bruin
    ♛ Oogkleur / lichblauw
    ♛ Stem / laag en zwaar
    ♛ Kledingstijl / formeel, koninklijk
    ♛ Tattoo's / geen
    ♛ Piercings / geen
    ♛ Extra's / grote horens


    _________________________________________ʷʰᵉᶰ ᵗʰᵉ ᵐᵒᵐᵉᶰᵗ ᶤˢ ʳᶤᵍʰᵗ ᶜᵒᶰᶠᵉˢˢ ʸᵒᵘʳ ˡᵒᵛᵉ____________________________________________
    HISTORY

    De prins had alles wat hij wilde. Toch, was hij egoïstisch en gemeen. Op een koude winteravond klopte er iemand op de grote deur van het kasteel. Voor de deur stond een lelijk oud vrouwtje, zij zocht onderdak. Met als enige gift terug, een prachtige roos. Het was ijskoud. Minachtend keek hij naar het vrouwtje. Hij wilde haar niet binnen laten. Na het een paar keer lief gevraagd te hebben veranderde ze in een mooie jonge heks. De prins bood zijn excuses aan en wilde haar binnen laten. Maar hij was te laat. De roos die hij had gekregen zou bloeien tot zijn 21ste jaar. Alleen hier voor kon de vloek verbroken worden. Anders, bleef hij voor altijd het beest. Hij is vervloekt door een heks, omdat hij geen liefde heeft in zijn hart. De prins was omgevormd tot een vreselijk beest. De spreuk kon alleen worden verbroken wanneer hij echte liefde kon geven- en kan de liefde van een ander verdienen. Maar wie kan een beest liefhebben?
    Jaren later ontdekt het Beest Maurice in het kasteel en beschuldigt hem van inbraak. Maurice’s gestaar naar het Beest veroorzaakt alleen maar woede bij het Beest, en hij gaat door om "Maurice een plek te geven" door Maurice in de toren als gevangene op te sluiten. Een tijd later komt Maurice's dochter, Belle, om hem te vinden. Ze stelde voor, aan het Beest, om haar vader te laten gaan. In ruil voor haar gevangenschap. Het Beest, verbaasd door het aanbod van Belle, accepteert uiteindelijk, onder de voorwaarde dat zij voor altijd in het kasteel blijft. Belle verzocht het Beest om in het licht te komen, zodat ze hem kon bekijken. Belle schrok toen ze eenmaal zijn monsterlijke vorm zag. Vervolgens gooit hij Maurice in een betoverde koets, om hem terug te brengen naar het dorp waar hij vandaan kwam, zonder Belle eerst afscheidt te laten nemen. Het Beest had uiteindelijk besloten om Belle een eigen kamer te geven. Hij waarschuwt Belle verder om niet in zijn kamer te komen en niet naar de West Wing te gaan, hoewel hij haar toestemming gaf om de andere gebieden van het kasteel te bezoeken. Hij nodigt haar dan uit voor avondeten, hoewel het dichter bij een bevel dan een daadwerkelijk verzoek was. Hij wachtte later op Belle om samen met hem te eten. Ze was boos op het Beest voor zijn eerdere handelingen. Belle is niet naar hem toe gekomen, met als excuus, dat ze geen honger had. Ze was boos omdat hij haar vader had vrijgelaten voor ze afscheid kon nemen.
    Hij had haar duidelijk verteld dat ze niet naar de West Wing mocht gaan. Uit nieuwsgierigheid, deed ze het toch. Ze zag de roos en had hem bijna kapot laten vallen. Het Beest werd boos en schreeuwde dat ze weg moest gaan. Hij baalde, hij had haar bang gemaakt, de enige kans op liefde, had hij verpest. Ze was naar buiten gerend, het bos in. Hij achtervolgde haar en was net op tijd, een wolvengroep wilde haar aanvallen. Hij verdedigde haar en raakte hierbij gewond. Belle hielp hem terug naar het kasteel en verzorgde zijn wonden. Hij wilde wat terug doen voor Belle, dus hij liet haar de gigantische bibliotheek zien. Ze hadden samen iets gegeten en na de tijd had Belle hem geleerd te dansen. Hij begon meer om haar te geven dan om zichzelf, dus hij besloot dat ze haar vader, Maurice, mocht opzoeken. Ze rende het bos in en vond haar vader. Ze nam hem mee terug naar het kasteel zodat ze hem kon verzorgen.


    Een groep kwam om het Beest te vermoorden, geleid door een rivaliserende ambtenaar genaamd Gaston. Gaston vindt uiteindelijk het Beest, en aanvankelijk heeft het Beest geen wil om te vechten, nog steeds in een staat van depressie omdat Belle hem had verlaten. Net als Gaston op het punt staat om de laatste slag te brengen, komt Belle terug en roept Gaston op om te stoppen. Terwijl het Beest Belle’s stem hoorde, staat hij plotseling op en vecht terug met een vernieuwde kracht met de gedachten dat Belle om hem geeft.
    Als het gevecht voortzet, spreekt Gaston over dat hij de ware liefde van Belle is, en het Beest is niets meer dan een monster waar Belle nooit van zal houden. Het Beest voelde zich sterker door de woede die Gaston bij hem naar boven haalde, hij greep Gaston bij zijn keel en drukte hem tegen de rand van een raam in het kasteel. Gaston laat zijn trots gaan en pleit voor genade, het Beest negeert hem, maar hij realiseerde zich dat hij in alles wat Gaston zelf vertegenwoordigt, zichzelf bespaart, en laat hem lopen. Hij waarschuwde Gaston om nooit meer terug te komen naar het kasteel. Herenigd met Belle, omarmt hij haar, maar wordt vervolgens door Gaston in de rug gestoken. Door de pijn deinst hij achteruit. Gaston slaagt erin om het Beest vast te houden en hem op het balkon te trekken. Het Beest geeft een zwaai en Gaston vliegt van het balkon. Hij overleed met de val.
    Belle hielp het overeind en draaide zijn gezicht naar haar toe. Het Beest glimlacht bij het zien van Belle, die hem probeert te verzekeren dat alles goed gaat, maar hij weet het heel goed dat zijn tijd is gekomen en vertelt hoe dankbaar dat hij een kans krijgt om haar een laatste keer te zien, voordat hij aan zijn wonden overlijd. Belle vroeg hem om haar niet te verlaten. Er liep een traan over haar wang, ze liet haar liefde voor het Beest vrij. Kort voordat het laatste bloemblaadje van de betoverde roos valt.
    Belle huilde nog steeds over het verlies van haar liefde, toen er ineens, glinsterende lichtstralen op het Beest vielen. Het lichaam van het beest begon in de lucht te zweven en werd in zijn eigen cape en omliggende mist bedekt als hij begint te transformeren: zijn voorpoten, achterpoten en harige hoofd zijn terug veranderd in handen, voeten en een hoofd van De prins, en hij komt normaal terug. Hij stond dan op, kijkt naar zichzelf en draait zich om Belle, die aanvankelijk hem sceptisch naar hem kijkt, om hem door zijn blauwe ogen te herkennen. Hij liep naar haar toe en omarmde haar. Ze keek hem met grote ogen aan. Hij leunde naar voren, en zo, kwam hun eerste kus. Door deze kus werd de spreuk compleet verbroken.
    De betovering op het kasteel en zijn bewoners. Het kasteel wordt hersteld naar zijn oorspronkelijke, schitterende staat, en alle bedienden, waaronder Lumiére, Cogsworth, Chip en mevrouw Potts, worden omgevormd tot mensen. De prins was nog nooit zo gelukkig geweest, hij vroeg Belle om met haar te trouwen en ze zei ja. Ze leefden nog lang en gelukkig.

    RELATIONSHIPS
    ♛ Prinses Belle, vrouw. Prins Adam is getrouwd met prinses Belle, hij is zielsgelukkig met haar en houdt meer van haar dan van zichzelf. Hij vindt haar beeldschoon, lief en gewoon een geweldige vrouw.
    ♛ Maurice, schoonvader. Maurice en prins Adam hadden een slechte start, gelukkig vertrouwt Maurice prins Adam weer een beetje en keurt hij het huwelijk met zijn dochter Belle goed.
    ♛ Thunder, paard. Prins Adam reed vroeger altijd heel veel paard. Hij gaf niet erg veel om het paard en reed er gewoon af en toe op. Op een dag wilde hij gaan rijden maar het paard was klaar met zijn gedrag, het paard sprong over het hek en is weg gegaloppeerd.
    ♛ Sultan en Philippe. De hond en het paard van Belle.
    ♛ Lumiére, kandelaar en bediende. Lumiére gaf prins Adam altijd goed advies toen hij nog het Beest was. Hij gaf hem moed om Belle voor een etentje te vragen en hielp prins Adam met nog heel veel meer.
    ♛ Cogsworth, klok en bediende. Belle was goede vrienden met Cogworth toen ze opgesloten zat in het kasteel.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 21:31 ]


    - thank you for existing -

    Okay ik heb Rapunzel uitgebreid, het is iets groter geworden dan ik had verwacht (like, drie keer zoveel woorden dan eerst)


    --

    Sterrenregen - Carneliana


    ''With all due respect, which is none...''

    Atarangie schreef:
    (...)

    Sure welkom (wbw)

    EDIT: Hij en Hercules gaan wel beste maatjes worden he!! Of met Flynn, daar mag jij dan tussen kiezen :P


    Duhh! Hercules ofcourse, Flynn is een wijsneus ;P


    - thank you for existing -